abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 1999 @ 19:57:00 #1
996 irule
irule RuLeZ!
pi_213498
What's the story with Anouk???

Zit ze net te vertellen dat ze viavia is binnengekomen, gaan de streams op de tuin en de kast in de badkamer.
Even daarna wordt ze naar de dagboekkamer geroepen........

Jaja, dit was weer een waardevolle toevoeging van de hand van irule!

pi_213499
Het lijkt wel mee te vallen geloof ik. Volgens mij heeft ze ansichtkaart of zo opgehaald. Het geluid op de stream is niet echt goed maar ze hebben het nu over verkorte namen. Niks schokkends

Sluit

dinsdag 2 november 1999 @ 20:05:00 #3
572 Sniper
Gull Catcher
pi_213500
Ze moest de biefstuk (medium rare please) inleveren. De crew had wel trek namelijk.
pi_213501
meen je dat van die biefstuk??? misschien heeft ze gewoon met Rolf in bed gelegen???
Now, some of you people are probably not very religious, and one could hardly blame you.
pi_213502
Wat is het verband tussen biefstuk en Rolf X?
pi_213503
wat ontzettend kinderachtig zeg van die biefstuk!
Wat is het verschil tussen een kilo drop en die twee pond vlees als het eenmaal in het buikje zit????
pi_213504
quote:
op 11-02-1999 om 07:57 PM schreef irule het volgende:
What's the story with Anouk???

Zit ze net te vertellen dat ze viavia is binnengekomen, gaan de streams op de tuin en de kast in de badkamer.
Even daarna wordt ze naar de dagboekkamer geroepen........

Ja hier klopt iets niet. de streams gingen zelfs een paar seconden op testbeeld toen Anouk over ViaVia begon. Later maakte ze ook nog een opmerking in de trant van : Oh ik moet me niet weer verspreken. Volgens mij is ze weldegelijk op haar vingers getikt.

Greetz Tina

pi_213505
quote:
op 11-02-1999 om 08:05 PM schreef Sniper het volgende:
Ze moest de biefstuk (medium rare please) inleveren. De crew had wel trek namelijk.

Wat zal Ruud dat jammer vinden!
Had ie kunnen gebruiken in plaats van kip-filet... weet je wel, en zo potverdikkie.

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')