Het leven bestaat uit zowel het Aardse als het Universum. Als wij alleen lichamelijk zijn, volgt de volgende redenering: lichamelijk = Aards = oppervlakkig genomen slechts de helft van ons bestaan; immers, het lichaam negeert het Universum.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:25 schreef NanKing het volgende:
Je kan dit wel blijven herhalen, maar ik kom maar op 1 punt uit.
En dat is dat je zegt dat het onbekend is, en dan snap nog niet waar je het 't "niets" noemt.
En al helemaal niet hoe je dat vastknoopt aan de relativiteit van 't lezen.
Je maakt een conclusie "Als wij alleen lichamelijk zijn, is ons Bestaan niet alleen paradoxaal maar ook onmogelijk", maar je legt niet uit waarom je gaat alleen maar door met je =dus=bla=CONCLUSIE! vergelijkingen.
Misschien zijn we wel alleen maar stofdeeltjes en bestaat onze 'geest' helemaal niet.
Ik kan niet zonder de volledigheid van brie & toastjes.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon zo uit 't vuistje. Maar als je toastje wil mag dat wel hoor
UIT 'T VUISTJE!!! WHAAAAAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon zo uit 't vuistje. Maar als je toastje wil mag dat wel hoor
Och armequote:Op vrijdag 11 april 2008 03:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder de volledigheid van brie & toastjes.
Eigenlijk heb ik ook helemaal geen brie.![]()
Ik heb helemaal niets in huis.
Mensen die "eem" zeggenquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:31 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
UIT 'T VUISTJE!!! WHAAAAAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo gaat het na uitgaan altijd bij de muur:
"Burgertje?"
"Eem snel dan..eem snel een burgertje opt vuistje!"
Mag ik wat van je lachende koe?quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Och arme.
Ik heb ook geen brie in huis, wel la vache quirit kaasjes.
Vraagje, ben je gelovig? (al dan niet een in een georganiseerde religie).
Ja, hoor pak maarquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:36 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Mag ik wat van je lachende koe?
Ik ben niet gelovig; ik geloof slechts in de fles wijn die hier voor mij staat (met een kleine afwijking naar links; immers, mijn toetsenbord bevindt zich recht voor mij) & die in een schrikbarend tempo de bodem laat zien.
Een ieder die een suikerspin bij de zinvraag weet te betrekken is wat mij betreft meer dan uitgenodigd aan de zinvraag gerelateerde andere vragen te beantwoorden!quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:37 schreef intraxz het volgende:
Maar je vroeg het niet aan mij dus ik houd me er verder buiten.
Oi gewoon lekker antwoordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:37 schreef intraxz het volgende:
Ik niet.sowieso niet, maar al helemaal niet in een georganiseerde religie. Men, gare god ben je dan. Een hele aarde vol mensen maken en die je laten aanbidden... Dan zit je met een minderwaardigheidscomplexje..
Jou avatar...is...een brie?!quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:37 schreef intraxz het volgende:
Ik niet.sowieso niet, maar al helemaal niet in een georganiseerde religie. Men, gare god ben je dan. Een hele aarde vol mensen maken en die je laten aanbidden... Dan zit je met een minderwaardigheidscomplexje..
En iets met een restaurant in Sydney.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:38 schreef RickTheGreatest het volgende:
Twente etc.
Maar ik heb geen brie én geen burgertje.
En de aarde is rond, net zoals een pannenkoek. Aldus:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |