Het leven bestaat uit zowel het Aardse als het Universum. Als wij alleen lichamelijk zijn, volgt de volgende redenering: lichamelijk = Aards = oppervlakkig genomen slechts de helft van ons bestaan; immers, het lichaam negeert het Universum.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:25 schreef NanKing het volgende:
Je kan dit wel blijven herhalen, maar ik kom maar op 1 punt uit.
En dat is dat je zegt dat het onbekend is, en dan snap nog niet waar je het 't "niets" noemt.
En al helemaal niet hoe je dat vastknoopt aan de relativiteit van 't lezen.
Je maakt een conclusie "Als wij alleen lichamelijk zijn, is ons Bestaan niet alleen paradoxaal maar ook onmogelijk", maar je legt niet uit waarom je gaat alleen maar door met je =dus=bla=CONCLUSIE! vergelijkingen.
Misschien zijn we wel alleen maar stofdeeltjes en bestaat onze 'geest' helemaal niet.
Ik kan niet zonder de volledigheid van brie & toastjes.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon zo uit 't vuistje. Maar als je toastje wil mag dat wel hoor
UIT 'T VUISTJE!!! WHAAAAAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon zo uit 't vuistje. Maar als je toastje wil mag dat wel hoor
Och armequote:Op vrijdag 11 april 2008 03:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder de volledigheid van brie & toastjes.
Eigenlijk heb ik ook helemaal geen brie.![]()
Ik heb helemaal niets in huis.
Mensen die "eem" zeggenquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:31 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
UIT 'T VUISTJE!!! WHAAAAAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo gaat het na uitgaan altijd bij de muur:
"Burgertje?"
"Eem snel dan..eem snel een burgertje opt vuistje!"
Mag ik wat van je lachende koe?quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Och arme.
Ik heb ook geen brie in huis, wel la vache quirit kaasjes.
Vraagje, ben je gelovig? (al dan niet een in een georganiseerde religie).
Ja, hoor pak maarquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:36 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Mag ik wat van je lachende koe?
Ik ben niet gelovig; ik geloof slechts in de fles wijn die hier voor mij staat (met een kleine afwijking naar links; immers, mijn toetsenbord bevindt zich recht voor mij) & die in een schrikbarend tempo de bodem laat zien.
Een ieder die een suikerspin bij de zinvraag weet te betrekken is wat mij betreft meer dan uitgenodigd aan de zinvraag gerelateerde andere vragen te beantwoorden!quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:37 schreef intraxz het volgende:
Maar je vroeg het niet aan mij dus ik houd me er verder buiten.
Oi gewoon lekker antwoordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:37 schreef intraxz het volgende:
Ik niet.sowieso niet, maar al helemaal niet in een georganiseerde religie. Men, gare god ben je dan. Een hele aarde vol mensen maken en die je laten aanbidden... Dan zit je met een minderwaardigheidscomplexje..
Jou avatar...is...een brie?!quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:37 schreef intraxz het volgende:
Ik niet.sowieso niet, maar al helemaal niet in een georganiseerde religie. Men, gare god ben je dan. Een hele aarde vol mensen maken en die je laten aanbidden... Dan zit je met een minderwaardigheidscomplexje..
En iets met een restaurant in Sydney.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:38 schreef RickTheGreatest het volgende:
Twente etc.
Maar ik heb geen brie én geen burgertje.
En de aarde is rond, net zoals een pannenkoek. Aldus:
[ afbeelding ]
Wat voor wijn heb je? Ik schenk ook nog een glas in; dat wil zeggen, als ik de wijnfles accuraat genoeg in de nabijheid van eerdergenoemd glas weet te bewegen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, hoor pak maar. Dan schenk ik ook nog een glaasje wijn in
Koei.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:40 schreef NanKing het volgende:
* NanKing geeft RickTheGreatest ook een stukje lachende koei
Rode wijn, een merlot.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Wat voor wijn heb je? Ik schenk ook nog een glas in; dat wil zeggen, als ik de wijnfles accuraat genoeg in de nabijheid van eerdergenoemd glas weet te bewegen.
Jáwelllquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:39 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Jou avatar...is...een brie?!![]()
![]()
![]()
Apetijtelijk!quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:40 schreef NanKing het volgende:
* NanKing geeft RickTheGreatest ook een stukje lachende koei
Dat draagt mijn goedkeuring. Ik heb zelf een Initium Navarra aan mijzelf geofferd. Geen idee wat het is, maar het is biologisch.quote:
Hey, die drink ik ook weleens 14.gif.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:42 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dat draagt mijn goedkeuring. Ik heb zelf een Initium Navarra aan mijzelf geofferd. Geen idee wat het is, maar het is biologisch.
Ik ben blij! Ik ben ook in Groningen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:43 schreef RickTheGreatest het volgende:
Kent u
-Madelein varenhorst
-Helena de nogwat
-Joska vrielink
-Martijn snyde (ofzo)
?
Ik ben erg blij met die wijn. Ik wist niet anderen hem/ haar ook kenden (wat is het geslacht van wijn?).quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hey, die drink ik ook weleens 14.gif.
Ik ben ook overigens geen noordeling en ook geen Groninger, maar een Rotterdammert.
Ik ken geen van allen, hoewel dat geen concreet feit is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:43 schreef RickTheGreatest het volgende:
Kent u
-Madelein varenhorst
-Helena de nogwat
-Joska vrielink
-Martijn snyde (ofzo)
?
Dat moet ik dan zijn! Maar er komen meer mensen uit de Stad.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:45 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Was voor de persoon uit Groningen
Ik heb hierzo die 4 mensen ontmoet, en ze komen uit Grünn!
Wijn is zo mooi, dat moet wel een zij zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:44 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met die wijn. Ik wist niet anderen hem/ haar ook kenden (wat is het geslacht van wijn?).
Rotterdammert, dat is enigszins uit de buurt, maar wijn, dus je scoort in de plus.
Ah zo, enig idee hoe groot grun is?quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:45 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Was voor de persoon uit Groningen
Ik heb hierzo die 4 mensen ontmoet, en ze komen uit Grünn!
Het maakt mij warm vanbinnen, dus ik denk dat ik het met jullie eens ben.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wijn is zo mooi, dat moet wel een zij zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |