Type "GA" each time you are finished speaking. This indicates to the other person that it is their turn to speak. "GA" means "Go Ahead."quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:37 schreef Tazmaniac het volgende:
hej.. denk dat ik gewoon dom ben maar ik snap het niet.. wat is dat "ga or sk" gedoe?
ik had net juanita van de mc drek eraan maar ze hing meteen op zonder dat ik iets kon zeggen?
edit: en waarom staat er hung up en gaat het gesprek toch door?
nee moet je een big king xxl menu doen ipv big macquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:52 schreef Tazmaniac het volgende:
ik bestelde zojuist een whopper bij de mc donaldsvond ze niet zo grappig geloof ik
ja.quote:
Antwoord eensquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:02 schreef koen_pijl het volgende:
dus jullie typen dit en er zijn dan mensen die dit nog serieus over de telefoon tegen andere mensen gaan zeggen en dit weer terug typen
als je dat echt doet aanbid ik jequote:Op vrijdag 11 april 2008 01:05 schreef MaddoxX het volgende:
hoe krijg ik 911 eigenlijk gebelt ? ik wil namelijk wat donuts bestellen
..quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:02 schreef koen_pijl het volgende:
dus jullie typen dit en er zijn dan mensen die dit nog serieus over de telefoon tegen andere mensen gaan zeggen en dit weer terug typen
mja als 911 niet gaat doe ik FBI anders welquote:
Hij is tof.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:59 schreef MaddoxX het volgende:
[ afbeelding ]
ging nergens over
hmm in de laatste regel stond iig:
if he shot you in the arm you wouldn't be typing so i think this is bs. ill wait if there comes a report about a shooting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |