Ze gingen bij mij ook al dreigen.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:53 schreef GSMboy het volgende:
Geinig topic
net ontdekt.
Belde net een coffeeshop op om weed te bestellen. Wordt er gezegd dat ik niet mag bellen wegens fraude, en dat het FDD (federal government) mij geblokkeerd heeft ofzo en mij gaat opsporen:? het ip 001.356.785.006 was van mij zei hij?
![]()
![]()
Druk links op [Print/Save]quote:Op donderdag 10 april 2008 23:54 schreef keukentegel het volgende:
ik heb een advocaten bureau gevonden die ik kan betalen met nootjes
ik wil graag het gesprek posten maar geen idd waar mn printscreen zit op dit toetsenbord ( greybusters )
quote:The Federal Communications Commission has ruled that International calling through internet relay services is not allowed. Your IP address has been identified as a call originating outside of the United States and its territories. Therefore, your call cannot be completed using Sprint IP Relay
quote:Vriendin: u jerk
lol
this crazy sounding lady was tlaking to me
me: hahhaha
Vriendin:she sounded like she was all cracked out
Die van AT&T doet het wel die van sprint nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:22 schreef MASD het volgende:
Hier doet hij het ook nog. Misschien verkeerd nummer. Probeer het eens onder een proxy.
Dat was al bekendquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die van AT&T doet het wel die van sprint niet
FBI -> AIVD.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:25 schreef ryangozer het volgende:
kan je ook 911 bellen dan kunnen we brandweer ergens heen sturen terwijl daar niks is ofzo ze kunnen je toch nooit pakken vanaf de andere kant van de wereld.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:25 schreef ryangozer het volgende:
kan je ook 911 bellen dan kunnen we brandweer ergens heen sturen terwijl daar niks is ofzo ze kunnen je toch nooit pakken vanaf de andere kant van de wereld.
ja en dan, dan gaan ze echt je IP adres achterhalen en dan de politie op je stoep zetten omdat je aan de andere kant van de wereld de brandweer ergens heen hebt gestuurd?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:26 schreef MASD het volgende:
[..]
FBI -> AIVD.
Maar probeer het gerust uit.
Mja, later nog eens proberen, ze worden daar nu net wakker volgens mij! Straks even onder etenstijd proberen!..quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Zeggen dat je doof bent. Dan werken ze wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |