abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62011198
bummer

kun je ergens een speelschema zien overigens? Of is dat allemaal 'onder voorbehoud' enzo?

Die tv-programma's volg ik niet, dan word ik jaloers naar een musical gaan is ook al pure zelfkwelling, stiekem
Ja doei.
pi_62011299
Ik heb toen wel gezocht, maar niet kunnen vinden. (maar misschien zegt dat wel wat over mijn zoek kwaliteiten)
*poef* nu is het weg
  maandag 29 september 2008 @ 22:57:37 #78
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_62011472
Freek speelt niet op zondag. Remko intussen weer wel
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_62011517
wel op vrijdag?
Ja doei.
pi_62125043
Het was tof

Cast was deels overtuigend, deels minder overtuigend.

Favorieten:

Jamai ik ben overtuigd...wow...
Richard Spijkers als Javert
Freek Bartels
De dame die Eponine speelde

Minder vond ik

Wim Driesschen als Valjean: is waarschijnlijk een goed Javert, maar was minder overtuigend als Valjean, in ieder geval in het begin schrok ik even.. Ook was hij niet echt fijn in de hoge tonen.

Nurlaila Karim, geen fijne stem

De dame die Cosette speelde, een finaliste van Evita geloof ik. Haar kopstem was net zo een vibrato als Joke de Cruijf.. ben ik niet zo een fan van

Vond het jammer dat we niet Carlo Boshard als Thenadier hadden, want de acteur nu had het nog veel ranziger en overdrevener kunnen spelen. De stem van die van gisteren was wel hemels, dát wel
Madame Thenadier was geniaal

Al met al geweldige show, live orkest , geweldig decor en heb m daarnaast eindelijk gezien

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 04-10-2008 12:41:52 ]
Ja doei.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 12:38:24 #81
71919 wonderer
pi_62125090
Wim was ziek. Donderdag ook al. Da's jammer. Ik vond hem geniaal als Valjean, lekker rauw (zo'n lieverdje is ie niet tenslotte).

Maar fijn dat je het een toffe show vindt en een leuke avond hebt gehad
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_62339913
Mijn vriend wil geen tweede keer en ik wel. Heeft er iemand zin om met mij mee te gaan tussen nu en uiterlijk begin december? Ik wil wel beneden zitten en vooraan.
Sanity is (not) statistical
  maandag 13 oktober 2008 @ 02:05:52 #83
71919 wonderer
pi_62341860
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:40 schreef Maeghan het volgende:
Mijn vriend wil geen tweede keer en ik wel. Heeft er iemand zin om met mij mee te gaan tussen nu en uiterlijk begin december? Ik wil wel beneden zitten en vooraan.
Te laat Ik had mijn laatste afgelopen vrijdag.
pi_62368254
Nou ja, misschien iemand anders?
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:47:27 #85
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_62377699
Ik heb Les Miserables in, ik dacht, augustus gezien en alleen Celiné was er niet bij. Ik zal, waarschijnlijk, nog wel een keer gaan, maar heb nog géén idee wanneer
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Admin vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:39:04 #86
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62840088
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:47 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb Les Miserables in, ik dacht, augustus gezien en alleen Celiné was er niet bij. Ik zal, waarschijnlijk, nog wel een keer gaan, maar heb nog géén idee wanneer
ik weet wel wanneer:

(allerlaatste voorstelling)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_62840179
die voorstelling is zeker al uitverkocht

of nie?
Ja doei.
  Admin vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:52:52 #88
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62840473
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
die voorstelling is zeker al uitverkocht

of nie?
denk 't niet hoor. ik heb deze eergisteren besteld en we zitten nog op rij 5. kwestie van ff bellen of gewoon even op www.luxortheater.nl kaartjes proberen te reserveren. Dan zie je meteen welke plaatsen je krijgt.
pi_62840536
ah k, nice, ga even overwegen om nog een keer te gaan, want vind eigenlijk dat mn vriend 'm ook wel gezien moet hebben

alleen zal Freek wel niet meer meedoen door Joseph?
Ja doei.
  Admin vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:59:58 #90
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62840672
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
ah k, nice, ga even overwegen om nog een keer te gaan, want vind eigenlijk dat mn vriend 'm ook wel gezien moet hebben

alleen zal Freek wel niet meer meedoen door Joseph?
Geen idee. Ik hoop het eigenlijk wel, want Freek is imo de beste uit de hele cast. Maar goed, dat zie ik op die dag zelf wel. Is de tweede keer dat ik bij de laatste voorstelling van Les Mis ben. De vorige keer in het circustheater (dat zal een jaar of 20 geleden zijn zo'n beetje) was ik er ook al bij. Toen nog zonder knorretje trouwens
pi_62840762
ik wou dat mijn vent iets meer van musicals hield

Freek vond ik qua stem het sterkst inderdaad maar ik blijf me verbazen over Jamai, hoe hij zich heeft ontwikkeld hoor dat vond ik ook een heel fijne om naar te luisteren

en ik was nog te jong om de vorige lading Les Mis mee te krijgen, ben nu 23 en was toen 6 ofzo? Mijn moeder heeft hem toen wel gezien, en was verkocht. Vorige Cast was toch 1991 tot
Ja doei.
  Admin vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:04:07 #92
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62840779
Parterre is voor die dag iig niet meer beschikbaar via internet. Stalles zijn momenteel nog de beste plaatsen. Voor veel andere dagen is parterre nog wel beschikbaar trouwens.
pi_62840844
4 januari was wel een makkelijke datum, want dan zijn we toch bij mn ouders in Den Haag de dag ervoor, dus kwam mooi uit met de motor naar Rotterdam was toen begin deze maand al ijskoud

ik zal het vanavond eens rustig voorstellen

maar wil ook niet weer zo ver weg zitten. Zat vorig keer 'eerste rang' maar wel op rij 20 ofzo? Dus zag nog steeds geen gezichtsuitdrukkingen
Ja doei.
  Admin vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:11:53 #94
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62840954
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
4 januari was wel een makkelijke datum, want dan zijn we toch bij mn ouders in Den Haag de dag ervoor, dus kwam mooi uit met de motor naar Rotterdam was toen begin deze maand al ijskoud

ik zal het vanavond eens rustig voorstellen

maar wil ook niet weer zo ver weg zitten. Zat vorig keer 'eerste rang' maar wel op rij 20 ofzo? Dus zag nog steeds geen gezichtsuitdrukkingen
Als ik nu kaarten reserveer krijg ik rij 11 aangeboden. Da's op zich niet slecht. Da's denk ik de eerste rij van het tweede deel. Geen idee hoe het met gezichtsuitdrukkingen zit op die rij. Ik weet wel dat ik alleen nog maar parterre wil zitten. Eerste keer zaten we rij 25 ofzo en dat was kut. Zagen geen reet. De tweede keer zaten we op rij 3 (volgens mij heette dat rij 6 ofzo omdat ze niet bij 1 beginnen met tellen). Nu dus rij 5, wat dan ws de tweede rij stoelen is.
pi_62841205
ok, thanks for the info
Ja doei.
  Admin vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:39:08 #96
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62841727

Eerste keer was dus stalles rechts op rij 14. Dat was al niet echt een denderende plek. Prima zicht op het podium hoor, maar gezichtsuitdrukkingen ho maar.

Tweede keer bleek rij 7 te zijn was dus effectief rij 4 was. We hadden 3 rijen mensen voor ons.
Nu rij 5 met dus maar 1 rij mensen voor ons als het goed is

Overigens is er momenteel een kortingscode actief. Mocht iemand in November willen op woensdag, donderdag of zondag (middag of avond) dan is er voor eerste en tweede rang een korting van 50%. Moet je telefonisch reserveren en dan een code doorgeven. Die code post ik hier niet omdat in het verleden al eens dergelijke codes geblokkeerd zijn, maar als je echt interesse hebt en even een pm doet wil ik je die code wel even doorgeven. IPV 65 euro betaal je dan nog 32,50 per kaartje.
  Moderator vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:48:53 #97
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_62842046
Ik ben vorige maand naar les miserables geweest.

Mooie musical
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:33 schreef Danny het volgende:

[..]

mwoa, er zijn er nog wel een paar die niet te overtreffen zijn door de Nederlandse cast.
Lea Salonga , Michael Ball, Ruthie Henshall

Maar Wilkinson en Quast zijn natuurlijk ook gewoon geweldig in hun rollen...
Lea Salonga is echt heel erg goed. In Miss Saigon was ze ook geweldig
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:50:10 #98
71919 wonderer
pi_62846855
Tot en met rij 14 (mits in het midden) zit je nog wel goed. Daarna worden de gezichtsuitdrukkingen wel lastig te zien, ja.

Overigens gaan ze na 4 januari naar Carre dus het is de laatste voorstelling in het Luxor Ik denk niet dat je op Freek hoeft te rekenen.
pi_62846918
ik wil er zooo graag heen, maar niemand wil. ... haast overspannen zit ik hier zo achter de pc.. en freek gaat aanstaande woensdag voor de laatste keer wil ik heen
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:09:53 #100
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_62847405
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:39 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]

Eerste keer was dus stalles rechts op rij 14. Dat was al niet echt een denderende plek. Prima zicht op het podium hoor, maar gezichtsuitdrukkingen ho maar.

Tweede keer bleek rij 7 te zijn was dus effectief rij 4 was. We hadden 3 rijen mensen voor ons.
Nu rij 5 met dus maar 1 rij mensen voor ons als het goed is

Overigens is er momenteel een kortingscode actief. Mocht iemand in November willen op woensdag, donderdag of zondag (middag of avond) dan is er voor eerste en tweede rang een korting van 50%. Moet je telefonisch reserveren en dan een code doorgeven. Die code post ik hier niet omdat in het verleden al eens dergelijke codes geblokkeerd zijn, maar als je echt interesse hebt en even een pm doet wil ik je die code wel even doorgeven. IPV 65 euro betaal je dan nog 32,50 per kaartje.
Ik heb inderdaad ook nog snel kaartjes gekocht met die code
Ik zit nu wel wat verder achteraan, want anders zat ik ver vooraan, maar dan helemaal aan de zijkant, dat leek mij ook niet super.
Ben benieuwd!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')