Mja, reizen zou sowieso top zijn. Nu is het 1 oktober gewoon afgelopen en zul je naar bv londen uit moeten wijken wil je les mis nog zien. Voor nu is het wel handig. Dag ervoor besluiten om erheen te gaan en gewoon rij 7 stoel 22 en 23 zitten. Praktisch in het midden ook nog dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:05 schreef wonderer het volgende:
Er zijn een paar factoren waardoor kaartverkoop niet zo goed gaat als het zou moeten...
Als je verder dan Utrecht woont, kom je met het OV niet meer thuis, en met de huidige benzineprijzen zijn ritjes naar de andere kant van het land ook niet altijd even handig.
Veel mensen kopen via TopTicketLine en die hebben maar een bepaald aantal plaatsen te verkopen. De rest verkoopt het Luxor zelf, maar dat weten veel mensen niet.
Het zou moeten reizen, of op een wat beter bereikbare plek staan.
Het is 1 oktober nog niet afgelopen hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, reizen zou sowieso top zijn. Nu is het 1 oktober gewoon afgelopen en zul je naar bv londen uit moeten wijken wil je les mis nog zien. Voor nu is het wel handig. Dag ervoor besluiten om erheen te gaan en gewoon rij 7 stoel 22 en 23 zitten. Praktisch in het midden ook nog dus.
da's inmiddels 69 euro gewordenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:20 schreef Maeghan het volgende:
Tja, ik vind het ook gewoon net te duur om een paar keer te gaan, zeker met z'n tweetjes. Vooraan kost het 65 euro per kaartje, toch 130 euro voor een avondje uit (plus reserveringskosten en reiskosten - en dan woon ik er nog een kwartier vandaan).
ah, vet. Ben alleen niet zo'n Tony Neef fan. René van Kooten doet trouwens een uitstekende Valjean. Hij is geen Colm Wilkinson, maar hij doet het imo prima. Ik vind 'm beter dan Henk Poort destijds was iig.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is 1 oktober nog niet afgelopen hoorIk heb geluiden gehoord dat ie een tijdje in Carre gaat staan, en Tony Neef heeft een contract dat ie JVJ vanaf oktober een paar dagen per week speelt.
Mijn maatje heeft hem inmiddels al gezien (zijn eerste voorstelling) en die denkt dat Tony heel goed kan worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:36 schreef Danny het volgende:
[..]
da's inmiddels 69 euro geworden
[..]
ah, vet. Ben alleen niet zo'n Tony Neef fan. René van Kooten doet trouwens een uitstekende Valjean. Hij is geen Colm Wilkinson, maar hij doet het imo prima. Ik vind 'm beter dan Henk Poort destijds was iig.
ow dat zou kunnen. ik ga morgen en dan is het zaterdag natuurlijkquote:
Wim is op vakantie, dus je hebt Guido als Javert.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:50 schreef Danny het volgende:
[..]
ow dat zou kunnen. ik ga morgen en dan is het zaterdag natuurlijk
vorige keer was ik op een doordeweekse avond, maar toen hadden we dus de understudy-cast. Ik hoop dat het op zaterdagavond gewoon de a-list is.
YES!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wim is op vakantie, dus je hebt Guido als Javert.
Mja, ik kan me voorstellen hoe dat afleid. Ik vond zijn gezichtsuitdrukkingen wel goed, zo intens minachtend.. maar goed, smaken verschillenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:46 schreef Danny het volgende:
[..]
YES!
Wim vond ik erg... tegenvallen. Niet dat-ie slecht is, maar hij trekt zijn bovenlip nogal omhoog en als dan de toneellichten op 'm schijnen is het net Ross in de Friends-aflevering waar hij zijn tanden heeft gebleekt. Hij werkte bij ons vorige keer nogal op de lachspieren, en dat leidt enorm af.
Ben erg benieuwd hoe hij Guido het doet.
Hoe kom je overigens aan al die info als ik zo brutaal mag zijn?
Guido was minder afleidend, maar vocaal ook een stuk minder sterk. Verder was het een betere voorstelling dan ik 2 maanden geleden zag. Carlo Boszhard vond ik trouwens ook niet erg sterk. Het kwam meer over alsof hij een typetje uit pittige tijden aan het doen was. Niet slecht hoor, maar Paul de Leeuw deed het destijds beter.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:19 schreef wonderer het volgende:
Heeft iemand de CD al trouwens? En zo ja, wat vind je ervan?
En Danny, was Guido minder afleidend?
Het enige moment waarop ik het geoorloofd vind foto's te maken. Je ziet wel mensen tijdens de voorstelling foto's maken, maar dat vind ik knap aso voor de mensen in de zaal én het lijkt me godsirritant voor de cast. Tijdens zo'n eindapplaus heeft niemand er last van imo (en de ushers kunnen toch niet bij jequote:
Neuh niet echt. Hij is lang, meer niet. Adriaan is ook lang. Ik was niet erg onder de indruk van 'm. In geen enkel opzicht. Niet slecht, maar zeker niet geweldig.quote:Wat is die Guido lang, zeg. Had dat nog invloed op zijn natuurlijke overwicht? Wim is natuurlijk maar een klein menneke...
logisch ook. Alleen snap ik niet waarom de score is veranderd. Zodat ze met een kleiner orkest afkonden?quote:Mackintosh zorgde sowieso al voor vertraging, die gast heeft echt alle touwtjes in handen, elke noot is vastgelegd en ze mogen nergens vanaf wijken...:{
Ik maak ook wel eens foto's tijdens de voorstelling, maar alleen als niemand er last van heeft (lees: het merktquote:Op maandag 7 juli 2008 23:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Het enige moment waarop ik het geoorloofd vind foto's te maken. Je ziet wel mensen tijdens de voorstelling foto's maken, maar dat vind ik knap aso voor de mensen in de zaal én het lijkt me godsirritant voor de cast. Tijdens zo'n eindapplaus heeft niemand er last van imo (en de ushers kunnen toch niet bij je)
[..]
Neuh niet echt. Hij is lang, meer niet. Adriaan is ook lang. Ik was niet erg onder de indruk van 'm. In geen enkel opzicht. Niet slecht, maar zeker niet geweldig.
[..]
logisch ook. Alleen snap ik niet waarom de score is veranderd. Zodat ze met een kleiner orkest afkonden?
wat is TTL?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:00 schreef Trusten het volgende:
Voor degenen die nog willen gaan...onder vermelding van "Les Miserables Jubileum Aanbieding" krijg je je 2e kaartje gratis bij TTL geldig op 15, 16, 22, 23, 24 en 27 juli alleen de avond
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |