abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213442
Ze zitten nu foto's te bekijken. Alle mannen in het gezelschap zitten te glunderen. Karin keek een beetje misselijk
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 2 november 1999 @ 19:53:00 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_213443
Op dit moment wordt er gesproken over wat de nieuwelingen wel en niet mogen zeggen.
Vanmiddag hebben ze hierover een gesprek met VOO gehad. VOO gaf in dat gesprek niet duidelijk aan wat wel en niet gezegd mocht worden.
Er is iemand naar de dbk geroepen, maar ik weet niet wie het is

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkepink (Datum 02 November 1999).]

Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 2 november 1999 @ 19:55:00 #3
637 dalecooper
Special agent FBI
pi_213444
-Cyrilli zei volgens mij dat ze een nummertje wilde maken met ruud

-Cyrille heeft 1 boek en drie cd's (lenny kravitz, erikah badu, cherokee) mee

-Volgens mij zei Anouk dat ze hier via via ingekomen was...whatever that may be...(waarop bart zei zoals wij allemaal dus....)

The truth is out there.....
pi_213445
Op het moment dat er werd gesprokon over santies bij het mondje voorbijpraten gingen alle vier de streams op testbeeld... voor even..
pi_213446
Anouk is zojuist naar de DBK geroepen, vlak daarvoor zei ze dat ze eigenlijk niet goed wist wat ze wel en niet mocht zeggen, en dat als het aan haar lag, ze alles wel wou vertellen.

D'r wordt haar meteen al uitgelegd door de rest hoe dat werkt, zoals de batterijen eruit oid.

pi_213447
Ze hebben het over de zijgplicht en Karin merkt op dat ze op moeten passen want ze horen alles. Anouk helpt spontaan Karin met de bedden en Cirryl... daar zeg ik maar niets van, ze is vast bang dat haar nagels afknappen...

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_213448
VOO geeft de "kinderen" een lesje....jezus zeg het lijkt wel een lagere school. Anouk zal wel bijgebracht worden dat ze absoluut niets mag zeggen....

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  Moderator dinsdag 2 november 1999 @ 20:07:00 #8
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_213449
Vreemd, Cyrille heeft zelden naar Big Brother gekeken. Ze weet niets van de overige deelnemers.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_213450
Anouk komt dus uit Zeist. Vandaar dat enigszins bekakte accent.

Willem: Zeist....voetbal. How typical

pi_213451
Ruud had duidelijke problemen met het uitspreken van het woord 'summum'.
Bart kwam te hulp, gelukkig maar.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_213452
De koffers komen in de voorraadkamer, en iedereen helpt mee ze naar de slaapkamers te brengen, Ruud voorop.

Ze gaan eerst de mannenslaapkamer bekijken, waar het matras van Karin nog op de grond ligt. Siesil begint alweer aan Ruud te frunniken en geeft hem zelfs zo'n duw dat ie languit op het matras van Karin valt.

dinsdag 2 november 1999 @ 20:13:00 #12
996 irule
irule RuLeZ!
pi_213453
Zojuist is de kast opengegaan waar de koffers staan, bewoners hoopten op een kistje bier maar helaas.
Staan nu in de mannenslaapkamer foto's te bekijken van bibi
en gaan daarna naar de vrouwenkamer om de zaak in te richten.
Karin legt uit........

Jaja, dit was weer een waardevolle toevoeging van de hand van irule!

pi_213454
quote:
op 11-02-1999 om 08:07 PM schreef Jimbo het volgende:
Vreemd, Cyrille heeft zelden naar Big Brother gekeken. Ze weet niets van de overige deelnemers.

Nu ik dit lees ben ik er helemaal zeker van dat ze actief gescout zijn, en niet zichzelf hebben opgegeven!

NB: beiden hebben banden met Endemol:

Cyrille heeft in Showbizz-city en voor Miss Saigon gewerkt

Anouk heeft ooit in Medisch Centrum West gespeeld. Ze speelde toen de dochter van zuster Reini.
Ook zou ze de balletacademie bij Lucia Marthas (die alle choreografieën bij EndeMol verzorgt) afgerond hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 02 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_213455
quote:
op 11-02-1999 om 08:11 PM schreef CaptTripps het volgende:
Ruud had duidelijke problemen met het uitspreken van het woord 'summum'.
Bart kwam te hulp, gelukkig maar.

Hij heeft ook moeite met de naam Maurice. Volgens mij kan ie straks alleen mog maar 1-lettergrepige worden uitkramen.

Hij zegt nu zelf dat ie af en toe wat dromerig en afwezig is. Over een maand is ie waarschijnlijk compleet afwezig want het wordt echt steeds erger.

Sluit

Moderator dinsdag 2 november 1999 @ 20:18:00 #15
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_213456
Bart: "Als je naar de WC gaat moet je de zender uitdoen, anders dan plonst het zo"
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_213457
Naar welke streams kijken jullie eigenlijk?
BBSpy kan bij mij de streams niet geopend krijgen. Of zijn de adressen gewijzigd??
Wat zijn de adressen van de streams?

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  Moderator dinsdag 2 november 1999 @ 20:20:00 #17
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_213458
Bij mij doen alleen stream 3 en 4 het
pi_213459
quote:
op 11-02-1999 om 08:18 PM schreef Beertje66 het volgende:
Naar welke streams kijken jullie eigenlijk?
BBSpy kan bij mij de streams niet geopend krijgen. Of zijn de adressen gewijzigd??
Wat zijn de adressen van de streams?

Grx, Maarten

Ik kijk naar de officiele stream 3. 1 en 2 kon ik ook niet geopend krijgen. voor BBspy moet je even wat andere threads die daarover gaan bekijken want er is wel wat veranderd geloof ik.

dinsdag 2 november 1999 @ 20:27:00 #19
1160 Fast_Graphics
fastgraphics.com
pi_213460
Anouk verteld nu gewoon dat Hakinnen wereldkampioen is geworden en dat ze de val van Mona heeft gezien... Wat zouden ze niet mogen vertellen ???
pi_213461
Anouk : M'n zus heeft m'n koffer ingepakt, want ik had zelf geen tijd. Ze zou er een Playboy instoppen, maar ik weet niet of ze dat ook echt heeft gedaan, ik zag net iig niets.

Ruud : *kwijlt bijna* Zou je toch niet nog een keertje willen kijken?

Trouwens, Anouk lijkt zich wel thuis te voelen. Ze komt iig spontaner over dan Sesiel.

pi_213462
quote:
op 11-02-1999 om 08:27 PM schreef Fast_Graphics het volgende:
Anouk verteld nu gewoon dat Hakinnen wereldkampioen is geworden en dat ze de val van Mona heeft gezien... Wat zouden ze niet mogen vertellen ???

Wat dacht je van allerlei zaken die hier besproken worden, als ze daar al van op de hoogte zijn natuurlijk want ik denk dat C. niet zo heel veel obver de hele hype weet. Ver hoe tegen de bewoners wordt aangekeken zowel positief als negatief. De vermeende bestorming. Dat soort zaken.

Shit m'n stream gaat plat.
Sluit

dinsdag 2 november 1999 @ 20:35:00 #22
1160 Fast_Graphics
fastgraphics.com
pi_213463
Schemiel zegt net dat ze BB maar 2x heeft gezien, en dan nog niet eens helemaal.. Op die manier is het inderdaad niet moeilijk om niet veel over het programma te kunnen vertellen..

Arme Bart trouwens... Die wil niet vertellen in welk dorp hij woont.. Denkt zeker dat de rest van Nederland nog niet weet waar hij woont... hehe ;-)

Moderator dinsdag 2 november 1999 @ 20:37:00 #23
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_213464
Alle officiele streams liggen nu plat geloof ik.

Het laatste kwartier was Anouk exact aan het vertellen wat ze had gezien van Big-Brother. Vrijwel iedere aflevering. Alleen het moordspel had ze niet gezien.
Cyrille heeft inderdaad niets gezien. Alles wat ze weet over de bewoners heeft ze volgens mij op een A4-tje gekregen. Met veel moeite kon ze een aantal leeftijden oplepelen. Maar verder weet ze niets.

pi_213465
oke! 1x is genoeg

[Dit bericht is gewijzigd door sjonnie (Datum 02 November 1999).]

zei ik wat?

pi_213466
Oke 3x bewijs
1- Anouk zegt er via via ingekomen te zijn 2- Bart zegt dat voor velen geldt 3- Cyrille heeft het programma eigenlijk nog nooit gezien, kortom iedereen is actief gescout!

[Dit bericht is gewijzigd door sjonnie (Datum 02 November 1999).]

zei ik wat?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')