[Dit bericht is gewijzigd door Tinkepink (Datum 02 November 1999).]
-Cyrille heeft 1 boek en drie cd's (lenny kravitz, erikah badu, cherokee) mee
-Volgens mij zei Anouk dat ze hier via via ingekomen was...whatever that may be...(waarop bart zei zoals wij allemaal dus....)
D'r wordt haar meteen al uitgelegd door de rest hoe dat werkt, zoals de batterijen eruit oid.
Willem: Zeist....voetbal. How typical
Ze gaan eerst de mannenslaapkamer bekijken, waar het matras van Karin nog op de grond ligt. Siesil begint alweer aan Ruud te frunniken en geeft hem zelfs zo'n duw dat ie languit op het matras van Karin valt.
quote:
op 11-02-1999 om 08:07 PM schreef Jimbo het volgende:
Vreemd, Cyrille heeft zelden naar Big Brother gekeken. Ze weet niets van de overige deelnemers.
Nu ik dit lees ben ik er helemaal zeker van dat ze actief gescout zijn, en niet zichzelf hebben opgegeven!
NB: beiden hebben banden met Endemol:
Cyrille heeft in Showbizz-city en voor Miss Saigon gewerkt
Anouk heeft ooit in Medisch Centrum West gespeeld. Ze speelde toen de dochter van zuster Reini.
Ook zou ze de balletacademie bij Lucia Marthas (die alle choreografieën bij EndeMol verzorgt) afgerond hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 02 November 1999).]
quote:
op 11-02-1999 om 08:11 PM schreef CaptTripps het volgende:
Ruud had duidelijke problemen met het uitspreken van het woord 'summum'.
Bart kwam te hulp, gelukkig maar.
Hij heeft ook moeite met de naam Maurice. Volgens mij kan ie straks alleen mog maar 1-lettergrepige worden uitkramen.
Hij zegt nu zelf dat ie af en toe wat dromerig en afwezig is. Over een maand is ie waarschijnlijk compleet afwezig want het wordt echt steeds erger.
Sluit
Grx, Maarten
quote:
op 11-02-1999 om 08:18 PM schreef Beertje66 het volgende:
Naar welke streams kijken jullie eigenlijk?
BBSpy kan bij mij de streams niet geopend krijgen. Of zijn de adressen gewijzigd??
Wat zijn de adressen van de streams?Grx, Maarten
Ik kijk naar de officiele stream 3. 1 en 2 kon ik ook niet geopend krijgen. voor BBspy moet je even wat andere threads die daarover gaan bekijken want er is wel wat veranderd geloof ik.
Ruud : *kwijlt bijna* Zou je toch niet nog een keertje willen kijken?
Trouwens, Anouk lijkt zich wel thuis te voelen. Ze komt iig spontaner over dan Sesiel.
quote:
op 11-02-1999 om 08:27 PM schreef Fast_Graphics het volgende:
Anouk verteld nu gewoon dat Hakinnen wereldkampioen is geworden en dat ze de val van Mona heeft gezien... Wat zouden ze niet mogen vertellen ???
Wat dacht je van allerlei zaken die hier besproken worden, als ze daar al van op de hoogte zijn natuurlijk want ik denk dat C. niet zo heel veel obver de hele hype weet. Ver hoe tegen de bewoners wordt aangekeken zowel positief als negatief. De vermeende bestorming. Dat soort zaken.
Shit m'n stream gaat plat.
Sluit
Arme Bart trouwens... Die wil niet vertellen in welk dorp hij woont.. Denkt zeker dat de rest van Nederland nog niet weet waar hij woont... hehe ;-)
Het laatste kwartier was Anouk exact aan het vertellen wat ze had gezien van Big-Brother. Vrijwel iedere aflevering. Alleen het moordspel had ze niet gezien.
Cyrille heeft inderdaad niets gezien. Alles wat ze weet over de bewoners heeft ze volgens mij op een A4-tje gekregen. Met veel moeite kon ze een aantal leeftijden oplepelen. Maar verder weet ze niets.
[Dit bericht is gewijzigd door sjonnie (Datum 02 November 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |