Zanger? Capricorns? Alles wat ik van ze heb is instrumentaal. Ze hebben alleen voor 1 nummer een gastzanger dacht ik.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:06 schreef nipeng het volgende:
Nou die security viel wel mee. Hehehehe.
Capricorns waren wel ok. Beetje standaard vond ik het wel. Zanger had het over hun laatste show ever.
Beste band van de avond was voor mij Taint.
Klopt.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:23 schreef bartrid het volgende:
[..]
Zanger? Capricorns? Alles wat ik van ze heb is instrumentaal. Ze hebben alleen voor 1 nummer een gastzanger dacht ik.
Iemandquote:Op woensdag 23 april 2008 11:54 schreef ralfseltje het volgende:
Is er iemand die mijn beide kaartjes voor Boris in Doornroosje over wil nemen? Ik kan niet
Mja het probleem is meer dat ik de laatste trein dan terug mis, dus de hele nacht door moet halen in Nijmegen... En om daarna nou rechtstreeks naar een crematie te gaanquote:Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef nipeng het volgende:
Ik zou gewoon gaan. Ik ben ook wel eens de avond voor een begravenis naar een concert geweest. Het heeft mij geholpen. Allemaal persoonlijk natuurlijk.
Door Roadburn is mijn waardering voor Orange Sunshine weer helemaal naar boven gekomen. Vandaag Homo Erectus op vinyl gekocht, deze blaast hier lekker door de speakers.
[ afbeelding ]
Had 'm al op cd voor de oplettenden onder u.
laatst love=acid space=hell ook gekocht op vinylquote:Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef nipeng het volgende:
Ik zou gewoon gaan. Ik ben ook wel eens de avond voor een begravenis naar een concert geweest. Het heeft mij geholpen. Allemaal persoonlijk natuurlijk.
Door Roadburn is mijn waardering voor Orange Sunshine weer helemaal naar boven gekomen. Vandaag Homo Erectus op vinyl gekocht, deze blaast hier lekker door de speakers.
[ afbeelding ]
Yeah!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef nipeng het volgende:
[ afbeelding ]
Was er niet bij, maar Parting de opener van Pink?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:50 schreef spacemangraig het volgende:
Wat er gister nog iemand anders bij Boris in Doornroosje:? Het was zooooo goed.. Totaal omvergeblazen, als toegift ook nog even Parting (opener van Pink) spelen, en.. ik heb m'n gratis poster laten signeren door de hele band, sympathieke mensen die amper engels spraken.
dan mis je het beste nr.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:05 schreef arucard het volgende:
[..]
Was er niet bij, maar Parting de opener van Pink?
Bij mij is Pink de opener van Pink, en Parting staat er nieteens op?
Ik heb de LP van southernl lordquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:11 schreef bartrid het volgende:
AhaIk heb de Southern Lord cd dus misschien dat SMG de LP versie heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |