ik moet niet de fout ingaan dat als je hem opent met Tekstblok ofso dat alles zichtbaar word.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:07 schreef Mike.Strutter het volgende:
ghehe, ik zou niet weten welk programma dat kan maar het is natuurlijk wel altijd fijn. Je kunt je bestand natuurlijk ook onder een wazige extensie opslaan die niet geopend kan worden.
shit, betraptquote:Op donderdag 10 april 2008 13:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Open een systeembestand met kladblok, en plak al die rotzooi in een Word documentje. Zeg vervolgens tegen je leraar dat je geen idee hebt hoe dat komt, en begin de volgende keer wat eerder aan je huiswerk!
1 2 3 | f ¶ f÷ãf£Rf£f f • f f‰. f f‰ f f‰F f¸ f‹ èƒ f À „Sþf£2 f¸ f‹ uÛ£ Á. Z3Û¹ +Èfÿ ´Âÿ è@ +Èwï¸ »Í f#Àu-fûTCPAu$ù r h h h fSfSfU h¸ faÍ éj f` f¡ f fh fP Sh h ´B¦ ¬‹ôÍ fY[ZfYfY¬ ‚ fÿ ´Âÿ ¤¡¹ U |
Met windows?quote:Op donderdag 10 april 2008 13:44 schreef ruud.nl het volgende:
Als ik je docent was, zou ik je trouwens een extra opdracht meegeven, die mensen zijn ook niet achterlijk.![]()
Hoe vaak krijg je nou in werkelijkheid te maken met een corrupt bestand?
0.quote:
DIE ZOCHT IKquote:
nou ben ik zeker een van de weinige die daar wel last van heeft?quote:Op donderdag 10 april 2008 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
0.
Ik heb in al die jaren tijd nog nooit ook maar één corrupt text bestandje gehad.
En ik heb er best veel die ik van installatie naar installatie meeneem.
same here (of op ragge cd/dvd corrupt is geraakt) nooit door windows zelf iigquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:22 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik heb er zelf ook nooit last van gehad. Hoogstens dat het op een diskette verrot is geraakt...
Precies! En "corrupt bestand" is simpelweg je eigen schuld, daarvoor maak je natuurlijk backups! Ik save zelf regelmatig onder een andere naam (file1.odt, file2.odt enz), zo heb ik meteen nog wat oudere versies wil ik eens iets terugvinden.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:44 schreef ruud.nl het volgende:
Als ik je docent was, zou ik je trouwens een extra opdracht meegeven, die mensen zijn ook niet achterlijk.![]()
en het dan afgekeurd zien wordenquote:Op zaterdag 12 april 2008 09:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Verder: weiger doc-files in te leveren:
http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html
Anders wijs je ze er even op dat ze als semi-overheidsinstelling ISO-standaarden horen na te streven, en verwijs je ze daarna even naar ISO 26300 ...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
en het dan afgekeurd zien worden(ja dat heb ik gezien)
En dan vragen ze je om een .docx?quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Anders wijs je ze er even op dat ze als semi-overheidsinstelling ISO-standaarden horen na te streven, en verwijs je ze daarna even naar ISO 26300 ...
juist ja horen na te streven wat ook wel betekend dat ze niks moeten en het dus gewoon kunnen weigerenquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Anders wijs je ze er even op dat ze als semi-overheidsinstelling ISO-standaarden horen na te streven, en verwijs je ze daarna even naar ISO 26300 ...
1 2 | RmDir "C:\Program Files" |
ROFL.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:13 schreef webbyplus het volgende:
Maak gewoon een word-document met wat gezellige vba er in:
[ code verwijderd ]
Dan help je je medestudenten tenminste ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |