Geen idee, maar ondertussen heeft hij al 2x z'n mobiele nummer naar me gestuurd terwijl ik hem toch al duidelijk heb gemaakt dat ik hetero ben.quote:
Ik denk dat ik het contact toch maar langzaam ga afbouwen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:12 schreef W1ZZ het volgende:
Oh sorry, je bedoelde de welbekende ass-scam. My bad
Hij is Portugees toch? Ik zou in ruil voor dat pakketje Hollandse snacks een paar flessen Mateus rosé en een zak Pastéis de Belém vragen en dan het contact verbrekenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het contact toch maar langzaam ga afbouwen.
Ik wil hem je ook wel gewoon opsturen hoor, het is maar zo'n mini sample van Skins en ik heb 'm ook al een keertje getest. PM (werkt het nou wel of nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:20 schreef W1ZZ het volgende:
Josja ruilen tegen een sample Penhaligon's Bluebell?
Ik vrees van nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Soldier, wil je mijn M7 Fresh al overnemen, ja?
Zegt iemand die regelmatig M7 opdoet?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef Soldier2000 het volgende:
Mja mja hij ruikt niet onaardig maar om nu heel de dag die geur aan te moeten ruiken, nee liever niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |