Ik koop liever bij "gewone winkels". Maar de laatste keren heb ik het daar niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:51 schreef W1ZZ het volgende:
Ik denk wel dat ze betrouwbaar zijn. Echter, ik vraag me wel af of ze relatief goedkoper zijn dan bijvoorbeeld de Douglas. Heb een paar prijzen vergeleken met de Douglassite en soms wint de Douglas, soms winnen zij.
Als je het aandurft moet je eens op eBay gaan kijken, en dan met name in de US en de UK. Met de lage dollar (en zo mogelijk nog lagere pond) loont het om in die contreien te shoppen. Vooral in de UK, omdat je dan ook geen invoerbelasting hoeft te betalen. Verzenden naar Nederland is voor consumenten iets van 6-12 EUR, en meestal kun je dan meer besparen op het geurtje.quote:Op zondag 20 april 2008 21:30 schreef -Trinity- het volgende:
Iemand enig idee waar ik (online of in een gewone winkel) een beetje goedkoop Jil Sander Sport Fitness kan krijgen? In de meeste online shops hebben ze de normale sportversie wel maar fitness niet en die vind ik net iets lekkerder ruiken. Iemand tips?
quote:What's Going On?
Currently Active Users: 133 (24 members and 109 guests)
Most users ever online was 635, 30th August 2007 at 05:06 PM.
Stereotomy, Merlino,
bronquote:Sinds de opening in 1893 is Galeries Lafayette in Parijs uitgegroeid tot één van de meest prestigieuze warenhuizen ter wereld. 21 april betekent een nieuwe mijlpaal in de lange geschiedenis van het luxe warenhuis, want dan gaat de webshop in de lucht.
La Fayette heeft er altijd naar gestreefd om een platform te bieden aan jonge getalenteerde designers. Zo presenteerde het warenhuis als een van de eersten de collecties van de toen nog onbekende ontwerpers als Sonia Rykiel, Daniel Hechter en Pierre Cardin. Tegenwoordig hangen de creaties van grote modehuizen als Christian Lacroix, Jean-Paul Gaultier en Chanel naast nieuwe, jonge, trendy labels.
Vanaf nu kun je een retourtje Parijs besparen door online te shoppen bij Galeries Lafayette. Is Frans niet je sterkste punt, geen nood: je kunt de site ook bezichtigen in het Engels, om moeiteloos te navigeren tussen de 3000 luxe accessoires en fashionitems. Galeries Lafayette wil zich onderscheiden van de concurrentie door een zeer snelle levertijd: bestellingen in Europa worden binnen 24 uur afgekeverd en in Parijs zelfs in drie uur. Surf dus naar galerieslafayette.com.
Ik heb laatst mn geurtjes besteld bij Parfumania.. Persoonlijk was ik erg tevdreden. Goeie service, niet duur en vooral snel in huis! Misschien kun je er wat meequote:Op zaterdag 19 april 2008 21:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik wil graag een edt bestellen via internet, maar heb totaal geen idee of de webshop wel te vertrouwen is. Misschien kunnen jullie me advies geven hierbij.
http://www.parfumerieshop(...)tte-100ml-p-852.html
Betrouwbaar of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |