abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 april 2008 @ 15:03:13 #151
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_58159107
LKS, bedankt voor de sample van Déclaration van Cartier.

Dit is Bulgari PH revisited. Ook een citrusbase met daaronder een musky/woody/amber drydown. Het verschil met Bulgari PH is dat het iets zeperiger ruikt, en bovendien nog wat extra peper doorheen is gegooid. Het ruikt 'schoner' maar iets minder sprankelend. Aardige geur, maar als je Bulgari PH al in je collectie hebt, hoef je Déclaration eigenlijk niet te hebben.
Confidence through competence
pi_58159521
In de drydown kwam L'Instant wel meer in de buurt van TF idd, waarschijnlijk door de patchouli en de houtnoten, maar helemaal hetzelfde vind ik 'm zelf niet worden iig! Een lekker geurtje, maar voor de zomer heb ik er niet zo'n behoefte aan. Ik ben bang dat je nog even door moet zoeken naar een koper
  zaterdag 19 april 2008 @ 15:39:56 #153
55709 Stereotomy
pi_58159581
Ik heb nog nooit zo getwijfeld tussen twee geurtjes als L'Instant en Tom Ford. Ik vind de calone in Tom Ford nu erg opvallen, omdat ik hem tegen L'instant pitch. Misschien weet je wel wat ik bedoel, die aquatische geur die je bijv. ook heel erg in Cool Water vindt, die vind je ook lichtjes terug in Tom Ford, met name in de top- en middlenotes. Je hebt gelijk als je zegt dat Tom Ford duidelijk meer bij de zomer past dan L'instant.

Misschien hou ik ze dan gewoon allebei.

Die M7 Fresh gaat wel definitief weg. Ik hoor het wel als er interesse van kopers is.
  zaterdag 19 april 2008 @ 15:44:18 #154
55709 Stereotomy
pi_58159649
OT: het is gvd half April en ik draag nog handschoenen buiten

Verder alles goed hier hoor.
pi_58159757
Cool Water heb ik al een tijd niet meer geroken, dus dat zou ik zo niet kunnen zeggen. OT: ik heb mijn leren handschoenen een paar week terug in de trein laten liggen, uiteraard nooit teruggebracht
pi_58160334
Ik heb vandaag, hoewel ik nog best wel verkouden ben, voor het eerst voorzichtig weer 'ns wat GIT op m'n arm gespoten. Het valt me op dat ik nu heel andere componenten ruik dan normaal. Heb het idee dat ik nu veel meer de bloemen die er in zitten ruik, heel grappig.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_58165425
> http://community.basenotes.net/showthread.php?t=193571

Europese Basenotes verkoper met een aantal interessante dingen in de aanbieding waaronder een aantal lekker goedkope creeds, montales, etro's en bond no.9 (niet verkrijgbaar in NL). Ik zou zelf die leren atomiser van creed wel willen maar ik heb geen behoefte aan de inhoud (Creed Erolfa).
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:34:46 #158
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_58166647
Ik wil graag een edt bestellen via internet, maar heb totaal geen idee of de webshop wel te vertrouwen is. Misschien kunnen jullie me advies geven hierbij.

http://www.parfumerieshop(...)tte-100ml-p-852.html

Betrouwbaar of niet?
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_58167031
Ik denk wel dat ze betrouwbaar zijn. Echter, ik vraag me wel af of ze relatief goedkoper zijn dan bijvoorbeeld de Douglas. Heb een paar prijzen vergeleken met de Douglassite en soms wint de Douglas, soms winnen zij.
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:58:51 #160
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_58167174
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:51 schreef W1ZZ het volgende:
Ik denk wel dat ze betrouwbaar zijn. Echter, ik vraag me wel af of ze relatief goedkoper zijn dan bijvoorbeeld de Douglas. Heb een paar prijzen vergeleken met de Douglassite en soms wint de Douglas, soms winnen zij.
Ik koop liever bij "gewone winkels". Maar de laatste keren heb ik het daar niet kunnen vinden.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_58167331
Dan moet je gewoon bestellen, ik denk dat je ze wel kunt vertrouwen. Als je bij de contactgegevens kijkt staat er gewoon een adres vermeld, waarschijnlijk is deze e-shop verbonden aan een "echte" winkel.
pi_58188661
Iemand enig idee waar ik (online of in een gewone winkel) een beetje goedkoop Jil Sander Sport Fitness kan krijgen ? In de meeste online shops hebben ze de normale sportversie wel maar fitness niet en die vind ik net iets lekkerder ruiken. Iemand tips?
  maandag 21 april 2008 @ 11:51:03 #163
55709 Stereotomy
pi_58199696
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:30 schreef -Trinity- het volgende:
Iemand enig idee waar ik (online of in een gewone winkel) een beetje goedkoop Jil Sander Sport Fitness kan krijgen ? In de meeste online shops hebben ze de normale sportversie wel maar fitness niet en die vind ik net iets lekkerder ruiken. Iemand tips?
Als je het aandurft moet je eens op eBay gaan kijken, en dan met name in de US en de UK. Met de lage dollar (en zo mogelijk nog lagere pond) loont het om in die contreien te shoppen. Vooral in de UK, omdat je dan ook geen invoerbelasting hoeft te betalen. Verzenden naar Nederland is voor consumenten iets van 6-12 EUR, en meestal kun je dan meer besparen op het geurtje.
  maandag 21 april 2008 @ 11:53:06 #164
55709 Stereotomy
pi_58199741
En O M F G!!!

Vandaag heb ik een Floris Santal (denk dat er nog 80-85 ml in zit) helemaal gratis en voor niets opgestuurd gekregen van een Basenoter die mijn eerdere verhaal van die mislukte koop in de US had gelezen.

Goede karma

Aangezien hij ongeveer de meeste geurtjes al heeft, wil ik hem een Dutch snackbox terugsturen met Hollandsche lekkernijen zoals stroopwafels, drop en dat soort spul. Iemand goeie ideeën?
  maandag 21 april 2008 @ 12:27:40 #165
55709 Stereotomy
pi_58200460
quote:
What's Going On?

Currently Active Users: 133 (24 members and 109 guests)
Most users ever online was 635, 30th August 2007 at 05:06 PM.
Stereotomy, Merlino,
pi_58202080
Jo dude, gefeliciteerd met je stinkmazzel hee! Ik ben nog steeds niet aan je Biehl's toegekomen, m'n verkoudheidje heeft zich inmiddels geüpdate tot een fijne griep. Ik ruik zelfs op dit moment Royal Delight (m'n allersterkste geur) niet
  maandag 21 april 2008 @ 17:52:10 #167
16715 Mylene
*schatje*
pi_58206583
quote:
Sinds de opening in 1893 is Galeries Lafayette in Parijs uitgegroeid tot één van de meest prestigieuze warenhuizen ter wereld. 21 april betekent een nieuwe mijlpaal in de lange geschiedenis van het luxe warenhuis, want dan gaat de webshop in de lucht.

La Fayette heeft er altijd naar gestreefd om een platform te bieden aan jonge getalenteerde designers. Zo presenteerde het warenhuis als een van de eersten de collecties van de toen nog onbekende ontwerpers als Sonia Rykiel, Daniel Hechter en Pierre Cardin. Tegenwoordig hangen de creaties van grote modehuizen als Christian Lacroix, Jean-Paul Gaultier en Chanel naast nieuwe, jonge, trendy labels.

Vanaf nu kun je een retourtje Parijs besparen door online te shoppen bij Galeries Lafayette. Is Frans niet je sterkste punt, geen nood: je kunt de site ook bezichtigen in het Engels, om moeiteloos te navigeren tussen de 3000 luxe accessoires en fashionitems. Galeries Lafayette wil zich onderscheiden van de concurrentie door een zeer snelle levertijd: bestellingen in Europa worden binnen 24 uur afgekeverd en in Parijs zelfs in drie uur. Surf dus naar galerieslafayette.com.
bron

Geurtjes denk ik ook wel.
  maandag 21 april 2008 @ 20:16:32 #168
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_58209915
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik wil graag een edt bestellen via internet, maar heb totaal geen idee of de webshop wel te vertrouwen is. Misschien kunnen jullie me advies geven hierbij.

http://www.parfumerieshop(...)tte-100ml-p-852.html

Betrouwbaar of niet?
Ik heb laatst mn geurtjes besteld bij Parfumania.. Persoonlijk was ik erg tevdreden. Goeie service, niet duur en vooral snel in huis! Misschien kun je er wat mee
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_58217355
Hey guys, ik ben niet zo fanatiek als jullie, maar heb nog wel een sample van Une Rose thuis liggen waar ik niks mee doe. Rozen en ik gaan niet samen. Dus mocht ik iemand er een plezier mee kunnen doen, geef een gil en ik stuur 'm op.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  dinsdag 22 april 2008 @ 01:15:03 #170
55709 Stereotomy
pi_58217690
De beschrijving van deze Malle staat me wel aan Josja, maar ik ben bang dat ik helaas geen vrouwelijke geur heb om met je te ruilen, tenzij je interesse hebt in een sample van mijn Bulgari Eau Parfumee au The Vert Extreme?
pi_58217741
Geen PM's meer
  dinsdag 22 april 2008 @ 10:08:50 #172
55709 Stereotomy
pi_58221088
Maar Josja heeft mijn adres nog, toch Josja?
pi_58221289
Josja ruilen tegen een sample Penhaligon's Bluebell?
  dinsdag 22 april 2008 @ 10:34:27 #174
55709 Stereotomy
pi_58221562
Misschien moet je het toch maar met W1ZZ ruilen, want ik zie net dat Une Rose geen unisex geur is (waarom dacht ik dat ) en W1ZZ kan vrouwelijke geurtjes beter aan dan ik.
pi_58221956
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 01:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Geen PM's meer
PM werkt nog gewoon, je moet iemand een PM sturen en dan word het icoontje ineens zichtbaar.

Had je gister nog gepm'd btw.
BlaBlaBla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')