hmmm raar dat hij nu ineens een verbod eist dan.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:00 schreef Toekito het volgende:
Het schijnt dat Mr Holleeder zijn advocaat druk op de scriptschrijver heeft laten uitoefenen. Eerder deed Van Hout hetzelfde al.
http://www.holleeder.info/0022.De%20medeverdachten.html maar volgens mij meest vrienden van hem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:07 schreef StateOfMind het volgende:
Wie van 'de oude garde' is er momenteel (naast Holleeder dan) nog in leven eigenlijk?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:04 schreef poohy het volgende:
Het valt mij op dat er zo ontzettend weinig recente foto's van hem zijn. Okee, hij is een onderwereldfiguur en wil natuurlijk niet gezien worden. Maar dat het het hem zó goed lukt...
Nou ja, als de rechter hem onschuldig verklaard moet hij inderdaad vrij komen. Zo gaat dat nu eenmaal in een rechtstaat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef Toekito het volgende:
[..]![]()
en ook die mafketels die roepen dat die vrij moet komen. Erg irritant.
dst is waar, al geloof ik niet in zijnonschuld. Jij?quote:Op maandag 31 oktober 2011 05:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nou ja, als de rechter hem onschuldig verklaard moet hij inderdaad vrij komen. Zo gaat dat nu eenmaal in een rechtstaat.
Nee, ook niet. Maar o.b.v. onderbuikgevoelens word je gelukkig niet veroordeeld.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
dst is waar, al geloof ik niet in zijnonschuld. Jij?
ik heb bijna alle boeken over Holleeder of misdaden waarin zijn naam valt en tsja dan krijg je ren bepaald beeld.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Maar o.b.v. onderbuikgevoelens word je gelukkig niet veroordeeld.
uit de jaren 80? Heb alleen een dvd met beelden van tros aktuaquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:00 schreef J2T het volgende:
Is er ergens op het net het interview van Moskowicz, Holleeder en Cor van Hout terug te zien? Ik heb het zelf nergens kunnen vinden iig :-( .
Ik heb geen respect voor zo'n stuk tuig. Helemaal niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:54 schreef DonJoris het volgende:
Ik heb wel respect voor deze man eigenlijk. Jammer alleen dat hij zovaak gepakt word voor zijn daden.
precies.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:48 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor zo'n stuk tuig. Helemaal niet.
Je moet onderaan de ladder beginnen, het is geen Klaas Bruinsma die toen een vermogende familie had.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:42 schreef RijstNatie het volgende:
Mensen afpersen of ontvoeren om ze geld af te troggelen, dan ben je echt een mongooltje 1e klas en snap je totaal niets van criminaliteit.
De echte Godfathers hebben een emperium opgebouwd met restaurants, hotels, handel of andere bedrijvigheid. Ze hebben hun loopjongens die het werk verrichten en geld ophalen en zitten zelf op hun luie reet...
http://www.parool.nl/paro(...)p-vrije-voeten.dhtmlquote:'Willem Holleeder vandaag op vrije voeten'
Politie waarschuwt topcrimineel voor aanslag
Omgeven met allerlei veiligheidsmaatregelen wordt Willem Holleeder vandaag in alle stilte vrijgelaten om een aanslag te voorkomen. De topcrimineel heeft zes jaar gevangenisstraf uitgezeten.
http://www.eenvandaag.nl/(...)m_holleeder_vrij_manquote:Wat hangt Nederlands bekendste crimineel boven het hoofd?
EenVandaag spreekt met misdaadauteur Bas van Hout, die Holleeder in het verleden meermalen heeft ontmoet. En met Wim van de Pol, hoofdredacteur van Crimesite (link). Hij schreef het boek De Liquidatiedossiers over de oorlog in de Amsterdamse onderwereld, waar Holleeder een belangrijke rol in zou hebben gespeeld.
http://bondtehond.blogspot.com/quote:vrijdag 27 januari 2012
Willem Holleeder heeft mazzel
'Blauwe lucht en mooi zonnig weer, vanmorgen. Een goede dag om vrij te komen. Beter dan op een koude, miezerige, regenachtige dag als je na zoveel jaren weer eens je voeten op vrije bodem kunt zetten'. Dat zou ik denken als ik in Holleeder's schoenen zou staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |