je bedoeld flesjes breezersquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef Rumille het volgende:
Als Ajacied doe je het goed hoor. Die meiden verwachten allemaal bekers te zien bij je thuis.
quote:
Omdat ik een echte zo permanent vindquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:33 schreef Blawh het volgende:
Hoezo geen echte tattoo?
Henna is ook van dat halve werk.
Ik zeg al een week; als groningen wint van ajax, dan mag twente PSV met 0-10 verslaan...quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijken hoe twente daar punten wegsleept?
ik moet nog leren voor tentamens
Twente wint niet, die zijn dit seizoen toch wel een tikkeltje overschat. Ze scoren te moeilijk om PSV echt pijn te gaan doen denk ik.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zeg al een week; als groningen wint van ajax, dan mag twente PSV met 0-10 verslaan...
Zelf ben ik er ook niet zo bang voor hoor. Ik denk dat PSV zoals de rest van het seizoen heel netjes met 1-0 of met 2-0 wint, en dan donders gaat feestenquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Twente wint niet, die zijn dit seizoen toch wel een tikkeltje overschat. Ze scoren te moeilijk om PSV echt pijn te gaan doen denk ik.
Jij kan er alleen niet bij zijn toch?quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zelf ben ik er ook niet zo bang voor hoor. Ik denk dat PSV zoals de rest van het seizoen heel netjes met 1-0 of met 2-0 wint, en dan donders gaat feesten
Neequote:Op zaterdag 12 april 2008 23:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jij kan er alleen niet bij zijn toch?
Hoe beroerd kun je het hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
verjaardag van oma
Maar wat zal m'n vlag mooi wapperen als ik weer thuis ben
altijd leuk, die buren die knettersboos worden
Zou ik het liefst ook doen, maar dan krijg ik ruziequote:Op zaterdag 12 april 2008 23:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoe beroerd kun je het hebben.
Ik had de verjaardag van oma overgeslagen, ik zou een dag later wel even langsgaan.
Dan maar ruzie toch?quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou ik het liefst ook doen, maar dan krijg ik ruzie
quote:
Beters.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Nee
heb trouwens wel m'n nieuwe Club Card binnen, volgend jaar mooi veel volgen daaro![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |