quote:
They Might Be Pink,quote:
Ik stel dat dus al minstens een half jaar uit. "Ik ga zo verhuizen; het is zinloos.quote:Op maandag 28 april 2008 om 20:44 schreef Blight het volgende:
Mission: opruimen.
Stage I: complete!
Stage II: now in progress..
Ik stel het ook altijd uit, maar eens in de zoveel tijd krijg ik schoonmaakdrang. En aangezien CZ morgen langskomt was dat een extra stimulans eens aan de slag te gaan.quote:Op maandag 28 april 2008 21:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik stel dat dus al minstens een half jaar uit. "Ik ga zo verhuizen; het is zinloos.."
Dude, ze is je nu al aan het veranderen! ¡¡¡WORD WAKKER!!!quote:Op maandag 28 april 2008 om 21:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik stel het ook altijd uit, maar eens in de zoveel tijd krijg ik schoonmaakdrang. En aangezien CZ morgen langskomt was dat een extra stimulans eens aan de slag te gaan..
Dan moet je een keer op zondag schoonmaken. Dan is die kans een stuk kleiner dan wanneer je het op vrijdag doet.quote:Op maandag 28 april 2008 om 21:05 schreef Blight het volgende:
Oh, en wat ik fucking irritant vind.. Mijn vrienden weten het altijd te presteren om preciés de dag ná een grote schoonmaak langs te komen om bier te drinken niets te doen. Voor ik het weet is het dan weer een teringzooi,.
Het was vrij duidelijk dat het om jou gaat na een recente blik in z'n fobo.quote:Op maandag 28 april 2008 om 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Hai.
CZ ben ik.
Zonder punt nog wel.
Geen zorgverzekeraar.
Hai.
Aangenaam.
Ik had ook niet verwacht dat je het niet wist.quote:Op maandag 28 april 2008 21:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was vrij duidelijk dat het om jou gaat na een recente blik in z'n fobo.
quote:Op maandag 28 april 2008 om 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Hey!
Ik zei meerdere malen dattie niet hoefde op te ruimen.
Hij's gwn zelf een schoonmaakhoer.
Als er één iemand sort of verandert, ben ik het. Stomme ajax.
Niemand die je tegenhouden kan.quote:Op maandag 28 april 2008 om 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat je het niet wist.
Ik deel gewoon graag mede dat ik er ben.
Hallo.
De anti-voetbal mensen zijn redelijk uit beeld verdwenen, desondanks.quote:Op maandag 28 april 2008 om 21:51 schreef Blight het volgende:
Jammer dat voetbal zo weinig aan bod komt hier in BeF.
Ik mag jou wel heb ik besloten.quote:Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef MASD het volgende:
Ik ben het gewoon met je eens.
Dat is een mening gebracht als een feit. Je strooit mensen zand in de ogen op deze manier, joh!quote:
!Niet teveel over opruimen dromen.quote:Op maandag 28 april 2008 om 22:31 schreef Blight het volgende:
Ik ga slapen. Weltrusten, vriendjes en vriendinnetjes.
Ja dus? Wat is je punt?quote:Op maandag 28 april 2008 22:46 schreef rompompom het volgende:
Dat is een mening gebracht als een feit. Je strooit mensen zand in de ogen op deze manier, joh! [ afbeelding ]!
Ik had zelfs weer in je Ajaxshirt geslapen.quote:Op maandag 28 april 2008 21:50 schreef Blight het volgende:
Rompompom is ook een Ajacied, dus je doet goede zaken.
Revivals zijn zóóó 1986.quote:
*Stelt zich Mt al schreeuwend in het beklaagdenbankje voor.quote:Op maandag 28 april 2008 om 22:59 schreef Misstique het volgende:
Je kan er gewoon niet mee om gaan.
Als je je wortels maar bij je houd.quote:Op maandag 28 april 2008 om 23:11 schreef sararaats het volgende:
en toch kan ik het niet laten hier even wat rotzooi te komen strooien.
Sara
D'r zaten af en toe wel wedstrijden tussen inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2008 om 23:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had zelfs weer in je Ajaxshirt geslapen.
Dat moet ik wel toegeven; Ajax slaapt lekker.
Als dat niet te fout klinkt.
Ik moet even toegeven dat ik even dubbel lag.quote:Op maandag 28 april 2008 23:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je je wortels maar bij je houd..
Behoorlijk ja. Helaas dit jaar minder wedstrijden bezocht dan vorig jaar, maar komend seizoen wil ik wel weer regelmatiger wat gaan zien.quote:Op maandag 28 april 2008 om 23:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Dus rompompom, gij bent ook een fervent Ajax liefhebber?Ja, ik niet per se hoor, Siemp wel, dus ik ben als ze moeten spelen ofc ook voor Ajax... Behalve als FC Groningen speelt natuurlijk.
Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op maandag 28 april 2008 om 23:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik moet even toegeven dat ik even dubbel lag.
Volgens mij is het wel langer geleden dat Ajax landskampioen wasquote:Op maandag 28 april 2008 23:35 schreef Misstique het volgende:
Nou, hilarisch, echt.
Dat was 2006 mensen, get the fuck over it.
Zeg je terwijl je hier de eerste post in drie uur doet?quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:44 schreef MASD het volgende:
God, gaat dit dan het snelste BeF-topic sinds tijden worden?
Daaromquote:Op dinsdag 29 april 2008 03:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg je terwijl je hier de eerste post in drie uur doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |