Hm, dan kan hij cheerleaden voor NAC. Goed bezig.quote:Op maandag 28 april 2008 15:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Hm. Siemp. Ik heb wel een paar geel/zwarte pompoms liggen, wil je ze lenen?
[Q-mode]quote:
Mwoah, ik houd het wel bij het digitaal cheerleaden.quote:Op maandag 28 april 2008 15:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Hm. Siemp. Ik heb wel een paar geel/zwarte pompoms liggen, wil je ze lenen?
Ik zet mijn joker in.quote:Op maandag 28 april 2008 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Hm, dan kan hij cheerleaden voor NAC. Goed bezig.
Alle hulp is welkom.quote:Op maandag 28 april 2008 15:50 schreef MASD het volgende:
Hulp nodig bij het volmaken?
quote:
Gegroet. Loopt dit topic altijd zo hard?quote:Op maandag 28 april 2008 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohai Masd.
Vroeger ging het deksels hard. Maar goed, dan hebben we het over de tijd dat er nog geen 'baggerlayout' was.quote:
Daarom "forum_dark". Blauw heerscht toch veel harder.quote:Op maandag 28 april 2008 16:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Vroeger ging het deksels hard. Maar goed, dan hebben we het over de tijd dat er nog geen 'baggerlayout' was.
Ik zag je foto's ergens. Cute.quote:Op maandag 28 april 2008 15:50 schreef MASD het volgende:
Hulp nodig bij het volmaken?
Gelijk een ander kopieerkamerbezemhokvergaderruimte-tussendoorpersoontje zoeken, hm?quote:
Vrouwelijke aandacht, zeldzaam.quote:
Ik heb ze allemaal nog op de pc staanquote:Op maandag 28 april 2008 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ah!
[ afbeelding ]
Klikbaar ofc, nu kijk ik wel heel erg eng.![]()
Nee, anus adoreert alleen veel mensen. Denk ik.quote:Op maandag 28 april 2008 16:21 schreef Kuukske het volgende:
Is dit het Berenanus adoratie topic geworden ofzo?
Hé, die ken ik.quote:Op maandag 28 april 2008 16:19 schreef MASD het volgende:
Ik heb ze allemaal nog op de pc staan
[ afbeelding ]
Jij heerscht.quote:Op maandag 28 april 2008 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou, die bovenste heb ik toch maar even voor je geregeld hoor!
Ik was het niet vergeten!
Damn, wat ben ik toch lief,
Busted.quote:Op maandag 28 april 2008 16:14 schreef Blight het volgende:
Gelijk een ander kopieerkamerbezemhokvergaderruimte-tussendoorpersoontje zoeken, hm?
Heb ik ook last van.quote:Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef Blight het volgende:
Ik kan ONZ trouwens regelmatig niet laden. De rest van het forum wel, maar ONZ niet..
Ik hou het wel bij de Pub.quote:
Effe dimmen hè, straks gaat BeF nog over de duizend delenquote:Op maandag 28 april 2008 14:44 schreef Blight het volgende:
Een hele pagina op een dag, mensen. Dit is ongehoord.
KutPUB.quote:
Ik vind het echt het kutste subforum.quote:
Zie OP.quote:Op maandag 28 april 2008 18:16 schreef Cahir het volgende:
wat is BeF?
Ik word oudquote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Als jij er maar lalz in hebt!
Dat klopt JD. De 30 steekt zijn koppie al om het hoekje.quote:
Oh ik bedoelde gwn lol hoor.quote:
En net werd ik nog geadoreerd. Wat ben jij voor vent.quote:
garpje. Tevensch is het gedicht nog altijd geldig.quote:Op maandag 28 april 2008 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En net werd ik nog geadoreerd. Wat ben jij voor vent.
Héle nare mental images.quote:Op maandag 28 april 2008 om 19:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat klopt JD. De 30 steekt zijn koppie al om het hoekje.
Ben jij ook al bijna zo ver rpp? Dat had ik nou nooit verwacht.quote:
I know, toch.quote:Op maandag 28 april 2008 19:14 schreef MASD het volgende:
[..]
garpje. Tevensch is het gedicht nog altijd geldig.
Neuh, 27 over twee maanden. Maar die mental images gingen meer over kopjes die de hoek omkomen. *ril*quote:Op maandag 28 april 2008 om 19:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben jij ook al bijna zo ver rpp? Dat had ik nou nooit verwacht.
Ah. Fijn. Nu ben ik ook visualiserende.quote:Op maandag 28 april 2008 19:30 schreef rompompom het volgende:
Neuh, 27 over twee maanden. Maar die mental images gingen meer over kopjes die de hoek omkomen. *ril*
Ik ga nog maar even wat elektriciteit smeden ter afleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |