Heb ik weer wat gemist?quote:
Mooi, dan zijn wij em tenminste kwijt.quote:
WHAHAHAHAHAHAHA!!!! ............... WHAHAHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:34 schreef Blight het volgende:
Is dit de redding van BeF?
Neeeeeeeee!quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:34 schreef Blight het volgende:
Is dit de redding van BeF?
Dude!quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:32 schreef cerror het volgende:
Nog een blauwe. Hoera.
En dan vergooit hij het door te gaan modden!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude!! Ik dacht dat je net een beetje een leven begon te krijgen.
.
Het is in ieder geval niet zo'n koffieding.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:35 schreef Pheno het volgende:
En dan vergooit hij het door te gaan modden!
Oh, die staken toch.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet zo'n koffieding.
Als je nu nog leeft, ben je in ieder geval geen vampier.quote:Op woensdag 23 april 2008 om 23:27 schreef Misstique het volgende:
Dat steekt me.
Daar kunnen de beestjes makkelijker doorheen, zodat ze eerder aan je lichaam kunnen beginnenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dit bestaat. Je in riet laten begraven, wtf..
Dikke kans dat de leraar zelf tijdens dat semester z'n portie aan fikkie gaf. Rietvlechten doe je toch niet voor je lol?quote:Op woensdag 23 april 2008 om 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kunnen de beestjes makkelijker doorheen, zodat ze eerder aan je lichaam kunnen beginnen
Maar dat is uit de cursus rietvlechten voor gevorderden, 3e semester volgens mij
VerdoemD?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:39 schreef cerror het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHA!!!! ............... WHAHAHAHAHAHA!
Neen beste kerel, volgens mij is BeF gewoon verdoemt.
Been there, done that. Ontelbare malen.quote:Op zondag 27 april 2008 12:40 schreef cerror het volgende:
Big ass kater.
Oplossing: GFTOW.quote:Op zondag 27 april 2008 12:48 schreef cerror het volgende:
Gister was het "get over yer ex" drinken.
Heeft niet geholpen.
Huh? Wat? Is t uit?quote:Op zondag 27 april 2008 12:48 schreef cerror het volgende:
Gister was het "get over yer ex" drinken.
Heeft niet geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |