In mijn geval denk ik wel dat dat van invloed is op mijn, wat raar verlopende, leven.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:06 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof niet dat mijn ouders DNA of die van mijn voorouders er ook maar iets mee te maken hebben.
Scrutinizer is jaoers,quote:Op donderdag 10 april 2008 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik begrijp mezelf al. Heel goed zelfs
Niet dus.quote:Dus waarom heb ik daarbij familieconnecties van pakweg tachtig jaar geleden nodig?
Maar volgens mij is jouw leven heel anders dan jouw broers leven. Wel zelfde DNA?quote:Op donderdag 10 april 2008 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
In mijn geval denk ik wel dat dat van invloed is op mijn, wat raar verlopende, leven.
Nee, mijn broers worstelen of hebben geworsteld met dezelfde problemen die ik gekend heb.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar volgens mij is jouw leven heel anders dan jouw broers leven. Wel zelfde DNA?
quote:Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef wyccie het volgende:
Voel ik weer zo'n duister familiegeheim opkomen?
Ik heb niet gezopen.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Trusten Wickedangelwe zijn hier niet altijd zo zwaar op de hand hoor........ alleen als we gezopen hebbe,
Toe maar wyccie, het is jouw beurt voor een plaatje volgens de, nieuwe, regels.
Ja, jij had het wel op tijd gelezen en ik niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé wyccie, wist je trouwens dat ik weet in welke branche Wickedangel werkzaam is?
Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk was.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, jij had het wel op tijd gelezen en ik niet.
Breezer?quote:Op donderdag 10 april 2008 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is duidelijk een Nederlander.
ik drink voor het eerst sinds maanden, een wijvendrankje ook nog
Ja, wrijf het er lekker even in.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk was.
Bijna net zo erg volgens mij. Prosecco, op m'n werk gekregen.quote:
Engelsman dus.quote:Nee, niet bepaald een Nederlander.
[..]
Je kent me toch?quote:Ja, wrijf het er lekker even in.
Klinkt bijna als Prosciutto. Dat is vlees. lekker mannelijk. Maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Bijna net zo erg volgens mij. Prosecco, op m'n werk gekregen.
Eigenlijk wel, maar toch weer niet.quote:Engelsman dus.
Oef, gelukkig maar. Ik was al bang homo te worden, of erger nog: een vrouwquote:Op donderdag 10 april 2008 01:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt bijna als Prsociutto. Dat is vlees. lekker mannelijk. Maak je geen zorgen.![]()
Schot?quote:[..]
Eignelijk wel, maar toch weer niet.
Moet je maar niet zoveel zuipen.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:55 schreef wyccie het volgende:
Quote me pas als ik mijn fouten heb verbeterd.
Welsh?quote:Ook geen Schot, wel Brits, maar anders Brits.
Ik ga alle thee er nu ook weer uitplassen.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet je maar niet zoveel zuipen.
Nee, blijf niet zo op dat eiland hangen. Je moet naar Afrika.quote:Welsh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |