Nou, op de CD staan in ieder geval een hoop nummers die zelden live gespeeld zijn of op een live-plaat verschenen zijn:
Disc 1
1. Jumping Jack Flash
2.
Shattered 3.
She Was Hot 4.
All Down the Line 5.
Loving Cup 6.
As Tears Go By 7.
Some Girls 8.
Just My Imagination 9.
Faraway Eyes 10.
Champagne & Reefer (Feat. Buddy Guy)
11. Tumbling Dice
12. Band introductions
13.
You Got the Silver 14.
Connection Disc 2
1. Sympathy for the Devil
2. Live With Me (Feat. Christina Aguilera)
3. Start Me Up
4. Brown Sugar
5. (I Can't Get No) Satisfaction
6. Paint it Black
7.
Little T&A 8.
I'm Free 9.
Shine A LightIk vind dit daarom bést een interessante live-plaat. En natuurlijk moeten er een paar hits tussen staan om het grote publiek een beetje tevreden te stellen. Dat was op "Live Licks" ook het geval. Daar zat ook een CD bij me de grote hits én een CD met minder bekend materiaal. Wat ik zo aan recensies gelezen heb, rockt deze plaat de pan uit. Ik heb hem nog niet, maar ga hem wel nog aanschaffen.
Ik begrijp ook de vergelijking met een tributeband niet echt. Ja, de Stones hebben een gezamenlijke leeftijd van 600 jaar of zo, maar ze spelen wel nog steeds hun eigen materiaal. Ik merk ook dat ze steeds meer materiaal spelen dat ze lange tijd niet meer gespeeld hebben. Kijk bijvoorbeeld naar de dikgedrukte nummers in bovenstaande tracklisting. Zo proberen ze het voor zichzelf ook interessant te houden, want de grote meute wil alléén maar de hits horen, en is zwaar teleurgesteld als ze de hits niet krijgen, maar wel nummers als "Coming Down Again", "She Smiled Sweetly" of "Had It With You" - om maar eens iets te noemen. Dus een tribute-band... mwah...
[ Bericht 5% gewijzigd door Baba-O-Riley op 10-04-2008 19:22:01 ]