abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 november 1999 @ 19:24:00 #1
862 Arcee
Look closer
pi_213384
Cyrille moet er weer uit, Anouk moet blijven, nog heel lang!!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_213385
Waarom?

Marc at www.bambamstudio.in.nl

I'm not fat, I'm Cartman, you dildo!
pi_213386
Ja echt... die Anouk is echt een toppertje... i.i.g. de eerste dagen... het kan echt een bitch zijn... (wie was dat ook alweer??? Sanne.. nee Samantha... nee... Ohja Sabine....)
Now, some of you people are probably not very religious, and one could hardly blame you.
pi_213387
Opinions are like ass-holes everybody got one!!!

En inderdaad Anouk leuk ding. Cyrille had niet eens een cadeautje mee, asociaal of was niet in haar werknemerscontract opgenomen

Een mening is net een erectie, je hebt hem zo, maar om hem dan staande te houden daar komt het op aan en het wordt zo snel slap gelul!! (Quote: F. de Jonge)

dinsdag 2 november 1999 @ 19:28:00 #5
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_213388
Helemaal mee eens. Een lekker ding, goede units!! Laat maar veel in beeld komen...
<P>
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 november 1999 @ 19:29:00 #6
862 Arcee
Look closer
pi_213389
Precies, die Cyrille stond er nu al een beetje als een loser bij. Anouk kwam daar echt binnen of ze er al helemaal bij hoort. Leuk man! Spontane meid.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_213390
2 leuke nieuwe babes. Hoe gaat karin dit handlen? Wat wordt haar nieuwe strategie? Bij iedereen in bed kruipen werkt niet meer, want nu zijn er betere alternatieven voorhanden
pi_213391
Nou nog hopen dat ze echt spontaan genoeg is...
Now, some of you people are probably not very religious, and one could hardly blame you.
pi_213392
Nou nog hopen dat ze echt spontaan genoeg is...
pi_213393
ooooooooh gatver die Ciriel zit al te plukken aan Ruud...TuutTuut dat is snel

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 november 1999 @ 19:35:00 #11
862 Arcee
Look closer
pi_213394
Anouk drukte Cyrille gewoon volledig naar de achtergrond. Wat een topper die Anouk!

En zag je Ruud glunderen toen-ie Anouk zag? Bij Cyrille had-ie zoiets van "Hé da's een geil wijf...", maar bij Anouk zag je 'm denken "Gjodverdikke man, wat een leuke meid!" Hij dacht niet eens aan sex!

dinsdag 2 november 1999 @ 19:41:00 #12
566 mobro
mostly reader
pi_213395
Op het eerste gezicht lijkt het mij dat anouk het wel een het langste zou kunnen volhouden van die 2
Het feit dat Anouk er wel aangedacht had om iets lekkers mee te brengen en Cyrille niet
daar blijkt wel uit dat anouk waarschijnlijk toch iets beter beseft hoe het is om daar in huis te zitten (zonder luxe, lekkere dingen etc) dan Cyrille
ik denk ook dat als het nieuwe eraf is Anouk beter in de groep ligt

[Dit bericht is gewijzigd door mobro (Datum 02 November 1999).]

dinsdag 2 november 1999 @ 19:48:00 #13
996 irule
irule RuLeZ!
pi_213396
Yep, die Anouk pakt het heel wat beter aan.
Cyrille heeft nog bijna niets gezien van BB, kan ik me niet voorstellen als je jezelf al maanden hebt opgegeven voor het programma en ze had toch een contract bij Jopie in Aalsmeer????

mmmmmmm, riekt naar doorgestoken kaart

Anouk is via via binnengekomen????

Jaja, dit was weer een waardevolle toevoeging van de hand van irule!

pi_213397
Nuja..

De positieve reacties kwamen ook van alle kanten toen Sabine en Tara werden voorgesteld in de eerste uitzending.
2 weken later waren de meningen compleet anders.

We moeten afwachten. Maar het is wel een echt knappe meid die Anouk (IMHO).

Voorlopig ben ik verkocht, door haar uitstraling.

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 02 November 1999).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 november 1999 @ 19:54:00 #15
862 Arcee
Look closer
pi_213398
quote:
ik denk ook dat als het nieuwe eraf is Anouk beter in de groep ligt

Absoluut. Anouk ligt prima in de groep denk ik. Ze past ook goed bij Karin. Allebei een beetje kak wel. Maar dan wel van de HEEL sympathieke soort! Karin vind ik ook echt helemaal goed. Hoe dan ook, Anouk is een aanwinst!

En tja, die Cyrille... komt daar even binnen met haar modellen-look en denkt dat 't allemaal vanzelf gaat... ik dacht 't niet!

Oh ja... lekker ding ook wel, die Anouk.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 november 1999 @ 19:56:00 #16
862 Arcee
Look closer
pi_213399
quote:
Maar het is wel een echt knappe meid die Anouk (IMHO).

In mijn humbele opinie ook.

dinsdag 2 november 1999 @ 19:56:00 #17
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_213400
Ik weet niet of Anouk via via is binnengekomen, wat ik wel weet is dat ze in Medisch Centrum West heeft gespeeld (ik heb het al eerder ergens vermeld, maar werd niet geloofd, ik denk dat dit het nadeel van 'newbie' zijn is). Ze speelde toen de dochter van zuster Reini.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 november 1999 @ 19:59:00 #18
862 Arcee
Look closer
pi_213401
quote:
Ze speelde toen de dochter van zuster Reini.

Ja! Shit ja, dat zou best wel 's kunnen... nu je 't zegt... nou ja, maakt niet uit, tis nog steeds 'n leuke meid.

pi_213402
Ook zou ze de balletacademie bij Lucia Marthas (die alle choreografieën bij EndeMol verzorgt) afgerond hebben. Zij zou dus net als Cyrille een link met Endemol hebben.
Ik vermoed dat deze dames niet zozeer in dienst zijn, alswel actief gescout in de omgeving van de productie. Net zoals Kinderen voor Kinderen ook altijd uit het Gooi kwamen. Misschien kan Tanjalies iets zinnigs over dit soort praktijken zeggen?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_213403
Dan krijgen we dadelijk natuurlijk weer het gezeik dat er misschien akteurs tussen zitten!!!!

Die beperkte mensen kunnen gewoon niet geloven dat je niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week, 100 dagen lang kunt akteren!

pi_213404
Ja die Anouk ziet er leuk uit en ze is zoals elders al vermeld spontaan, kortom een leuke meid. Wat ik denk dat er gaat gebeuren is dat Karin een beetje naar de achtergrond zal worden gedrukt. Zij heeft de afgelopen dagen helemaal in de belangstelling gestaan bij de heren om verschillende redenen. Natuurlijk omdat zij de enige overgebleven dame was, werd zij vaak geknuffeld. Ik zie in Anouk een potentiele knuffelbeer. Ik verwacht zeker dat er een ruzie kan onstaan of in ieder geval jaloersiteit aan de kant van Karin.
Anouk lijkt me wel wat voor Bart. Maar ik denk dat Karin het moeilijk gaat krijgen en Cyrille gaat er als eerst uit.
  dinsdag 2 november 1999 @ 20:33:00 #22
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_213405
quote:
op 11-02-1999 om 07:56 PM schreef Oxazepam het volgende:
Ik weet niet of Anouk via via is binnengekomen, wat ik wel weet is dat ze in Medisch Centrum West heeft gespeeld (ik heb het al eerder ergens vermeld, maar werd niet geloofd, ik denk dat dit het nadeel van 'newbie' zijn is). Ze speelde toen de dochter van zuster Reini.

Ik denk niet dat je newbie zijn daar nou schuld aan is, Oxazepam. We zijn hier heel tolerant, open en welkomend, zeker na een constructieve mentale newbie-vs-members discuusie. Maar het kan ook liggen aan dat we zoiets niet echt erg vinden (of toch gewoon niet geloven). Medisch-Centrum West, dat is eeuwen geleden, hoe jong was ze toen? Er is hier op dit forum in het begin ook gedacht/geconstateerd dat 1 van de andere bewoners iets met figuranten- of modellenwerk heeft gedaan. Ik dacht Willem als figurant. Het meest geuite gevoel over "er zitten acteurs bij!!" was toen dat we dachten dat dat zou kunnen helpen in het BB-bestaan, een voordeel zijn. Misschien spreek ik ook voor anderen als ik denk dat het inmiddels duidelijk is dat ook (of juist) een acteur het moeilijk zou hebben altijd een masker op te houden. Als dat al zijn/haar bedoeling is. Niemand houdt een rol 24 uur vol met die anderen om je heen. Daarvoor is het leven in huize BB te ongenadig. Anouk zal dan eerder hebben geacteerd, maar hier is het dan toch het ware leven ... en wij zien het wanneer de toneelmasker opgaat, toch?
Cyrill heeft met haar ShowBizzCity ervaring natuurlijk vele streepjes voor in de studio, met zichtbare camera's, monitoren en publiek. Zo zat ze er ook bij. Maar in het BB-huis was er niet dat vanzelfsprekende applaus. EN, idd geen script voor haar, alleen de 'good-looks'. Ja, Cyrill heeft een 1e nominatie en verkiezing al op haar naam staan; ben benieuwd wanneer ze haar eerstvolgende nominatie in ontvangst mag komen nemen.

Is het gewend zijn aan de camera dan geen voordeel? Tuurlijk, je weet je "te gedragen", een lach om je mond te houden ook als je even wegdroomt want het kan altijd net gefilmd worden en close-up. Toch, stel je een bekende NLer voor (Ja, bv Rolph W.). Ook die resterende 55 dagen zouden hem niet vanzelf afgaan. En hoeveel moeilijker zou hij het juist kunnen hebben.

Maar hoe zit het dat Cyrill zo weinig van BB heeft gevolgd? Wordt weer tijd voor "Voer voor Psych'n"

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  dinsdag 2 november 1999 @ 20:39:00 #23
716 bary
2 B or not 2 B
pi_213406
Anouk heeft een leuk koppie, maar haar stem is zeer Irritant. Echt zo'n zeurderig meisje.
Ga ook maar na met al die suffe vriendinnen van haar.
Hier in Utrecht noemen we dat een Suffe Uf, Anouk weet wel wat ik er mee bedoel.

[Dit bericht is gewijzigd door bary (Datum 02 November 1999).]

dinsdag 2 november 1999 @ 20:49:00 #24
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_213407
Mr. Natural,

Het ging mij erom dat iedereen zo op Ceriel zit af te geven omdat ze misschien uit de Joop van den Ende-stal gehaald is, maar dat dat bij Anouk misschien ook wel het geval is.

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  dinsdag 2 november 1999 @ 21:04:00 #25
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_213408
Ik kom even terug op mijn bovenstaande stuk. Er was nog wat. Het sterkste gevoel was/is over acteurs in het huis is dat die er dan in opdracht van VOO in zijn gezet om de boel te sturen. Bianca is iig geval als acteur gezien. Vinden diegenen dat nog steeds?
Dat VOO stuurt geven Paul R. en Hummie vd T. ook grif toe. Maar ik denk nu echt niet dat er ingehuurde mensen bijzitten.
En Anouk is toch zichzelf?
(Hoewel die Cyrill ... )

- - - - - - - - - - - - - -
En pas later zag ik jou antwoord, Oxazepam.
Je hebt wel gelijk dat 't verdacht is dat beide connecties hebben. en uit de stream-verslagen blijkt inmiddels dat iig Cyrill niet 1 van die 8 stand-by kandidaten was.
VOO had kunnen bedenken dat dat wel bedenkelijk gevonden kan worden.
Waar waren die 8 kandidaten?

----------------------
Paul Römer: ".. het heeft geen maatschappelijke achtergrond. Dat zou het maken van leuke televisie alleen maar beïnvloeden."

[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 02 November 1999).]

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')