Kan iemand die in Amsterdam woont dit in de herhaling opnemen voor me?
ps. Ik kan in Eindhoven AT5 niet ontvangen dus heeft deze topic geen zin. Maar wie ben ik... Oja, Cartman
Marc at www.bambamstudio.in.nl
quote:
op 11-02-1999 om 07:24 PM schreef Cartman Rules het volgende:
ps. Ik kan in Eindhoven AT5 niet ontvangen dus heeft deze topic geen zin. Maar wie ben ik... Oja, Cartman
Nou nou Danny mag toch zeker in zijn eigen forum wel een topic openen ??
Helaas geen AT5 hier want dat lijkt me wel een gaaf gesprek voor een mp3 ofzo. Die Mona is dom genoeg om haar mond voorbij te praten. Het ziet er toch steeds meer naar uit dat Veronica de boel aan het manipuleren is. De stemming van vandaag : 2 leuke meiden en een TROL maar wel iedereen laten bellen a 1 gulden per minuut.
En ja gisteren bij RTL 4 zei Mona ook al dat ze spijt had. Die brief is duidelijk expres gegeven....De redactie was Mona zat. Er moest nieuw bloed in .Nu ze buiten staat krijgt ze dat in de gaten, benieuwd of ze daar wat over zegt bij AT5 en of iemand het even ergens het net op zet.Dus opnames naar Danny
Vanmiddag was er ook een interview op Omroep Brabant tussen 17.00 en 17.30 uur met
Cyrille uit Tilburg. Probeer ik ook al sinds vanmiddag een opname van te scoren en helaas nog niet gelukt
Dus daar houd ik me voor aan bevolen
Maar een opname van AT5 moet toch lukken ?
Dat programma wordt volgens mij de hele nacht herhaald
Succes danny
Rob
quote:
op 11-02-1999 om 09:26 PM schreef tanjalies het volgende:
De harde uitspraken die Mona bij AT5 doet zijn niet mals. Zij beschuldigd openlijk VOO van manupulatie. Zij zegt te weten/gehoord te hebben dat de winnaar nu al bekend is bij de produktie. Zij zegt zeer duidelijk dat zij door Hummie vals is voorgelicht in de dagboekkamer. Ik kan het helaas niet opnemen en op het net zetten, maar als er iets interessant is om te horen voor alle die hier regelmatig posten is het dit vraaggesprek. Het vraaggesprek c.q. de antwoorden van Mona, gaan zover dat ik vermoed dat ze hier met VOO nog veel problemen mee krijgt. Ik denk daarbij b.v. aan de weigering van VOO om haar als straf maatregel, de nog niet door haar ontvangen F 10.000,-- uit te betalen.
Tanjalies, je hebt al vaker laten doorschemeren veel van dit wereldje te weten. Neem jij de uitspraken van Mona serieus of gaat ze te ver vanuit rancune?
Ik neem het deze keer voor minstens 80/90 % serieus. Ze neemt zoals ik al schreef, een groot risico met deze uitspraken. Contractueel mag zij dit soort uitspraken zeker niet doen, er staat waarschijnlijk zelfs een boete clausule in het contract op uitspraken die het programma in discrediet brengen, en dat heeft ze op groffe wijze gedaan. Ik hoop dat het gesprek(half uur)op het net geplaatst kan worden.
quote:
Zij zegt te weten/gehoord te hebben dat de winnaar nu al bekend is bij de produktie.
Maar ze zegt daarna: Het is Ruud... of Willem... of Bart.... Tja, dat zijn al 3 van de 7 bewoners! Volgens mij zijn de druiven gewoon zuur voor haar. En oh ja, ik geloof inderdaad dat VOO een actieve rol heeft gespeeld in het stimuleren van haar vertrek.
Dat twijfelen tussen de namen kwam volgens mij meer, omdat ze zich plotseling realiseerde dat ze daarmee echt te ver zou gaan en zo verdoezelde ze het weer een beetje. Een ander punt wat ik nog zou willen aanvoeren in mijn stelling dat ik het voor het grootste gedeelte geloof, is dat wanneer de reden van haar vertrek wel zo zou zijn als we via de TV moesten geloven, zij geen reden had om deze uitspraken te doen. Integendeel, zij kreeg zelfs F 10.000,-- mee bij haar vertrek. Bovendien als de produktie haar had willen behouden, was het heel simpel geweest om haar in de DBK gerust te stellen, dan wel te motiveren om te blijven en juist het tegenovergestelde heeft plaats gevonden. We hebben kunnen zien wat zij aan de groep verteld in de beelden die we tijdens de live-uitzending voorgeschoteld kregen. Bij belangrijke beslissingen hebben we tot nu toe altijd beelden uit de DBK voor geschotelt gekregen, van de gesprekken die Mona met Hummie heeft gehad hebben we totaal niets mogen zien.
quote:
De harde uitspraken die Mona bij AT5 doet zijn niet mals. Zij beschuldigd openlijk VOO van manupulatie. Zij zegt te weten/gehoord te hebben dat de winnaar nu al bekend is bij de produktie. Zij zegt zeer duidelijk dat zij door Hummie vals is voorgelicht in de dagboekkamer.
Mij lijkt het logisch dat ze verkeerd is voorgelicht (d'r kinderen zouden het moeilijk hebben met de publiciteit waar later niks van waar bleek) en dat VOO manipuleert mag inmiddels duidelijk zijn.
Ik vind het alleen zeer onwaarschijnlijk dat ze van de produktie gehoord zou hebben dat de winnaar al bekend is. Mocht dat inderdaad zo zijn (sluit ik niet uit) welke gek bij VOO zou zoiets vertellen en daarmee z'n eigen ruiten ingooien?
Volgens mij is ze over de rooie, wantrouwend en speculeert ze gewoon.
Hopelijk kan iemand dit nog MP3-en want dit is wel bijzonder interessant.
Ja Merisse
Ik wil het best mp3'en en Danny ook wel denk ik, Maar dan moet iemand me wel een opname door spelen
Maar dat Veronica nu al weet wie er gaat winnen dat geloof ik niet. Dat interessert ze ook niet zo veel denk ik .Belangerijker is dat de kijkcijfers goed blijven tot het eind, dus daarin zullen ze wel blijven manipuleren om het tot een spannend geheel te blijven maken
(beetje rommelige zin sorry)
Rob
quote:
op 11-02-1999 om 11:43 PM schreef R@b het volgende:
Maar dat Veronica nu al weet wie er gaat winnen dat geloof ik niet. Dat interessert ze ook niet zo veel denk ik .Belangerijker is dat de kijkcijfers goed blijven tot het eind, dus daarin zullen ze wel blijven manipuleren om het tot een spannend geheel te blijven maken
Rob
Dat is het juist R@B.
Let maar op wat ze met Ruud aan het doen zijn.
Hij bezigt graag politiek incorrecte taal, OK. Maar het begint nu op te vallen, dat zo gauw ruud in beeld is, hij ALLEEN MAAR smerige opmerkingen lijkt te maken.
Dat kan alleen nog maar opgevoerd worden, nu er 'jonge meisjes' zijn bijgekomen.
Zie je het al voor je: Ruud met Willem en Bart in de 'privacy' van de mannen-slaapkamer.
Zo wordt ie wel irritant (zeker bij de kijker).
Let op mijn woorden:
Gedoodverfde kanshebber Ruud gaat er straks uit. Uitstekend voor de kijkcijfers. Hummie lacht zich rot.
PS: heb al naar AT5 gemaild voor toezending van de integrale tekst.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 03 November 1999).]
Als voorbeeld Ruud. Inderdaad wordt hij op de TV steeds eentoniger m.b.t. tot z'n sexuele praat. Maar toen ik Anouks (de zangeres) bezoek op de livestreams volgde kon ik mooi horen dat hij inmiddels in het echt ook zo is: het ging maar door. Telkens kwam hij weer in dezelfde zone terecht. Ik denk niet dat V dit overbelicht.
Ik geloof al helemaal niet, zoals Mona beweert, dat V toewerkt naar een specifieke winnaar. Daarvoor is het "spelletje" te onvoorspelbaar en hebben ze zich al te vaak laten verrassen.
Maar dat ze de regels telkens wijzigen en dat dit in tegenspraak is met wat ze de bewoners eerder hebben voorgehouden, dat kunnen we nu wel als feit aannemen. Dat hebben de dames vanavond bij PdL mooi onderstreept.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |