Ik kan normaal Nederlandsquote:Op woensdag 9 april 2008 16:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je een zachte G hebt en niet normaal Nederlands kan praten, ja dan mag je er wonen
JEEJ EEN 17 JARIGE KNUL DIE EEN JAARTJE KOMT BALLEN BIJ ONSquote:Op woensdag 9 april 2008 20:56 schreef cultheld het volgende:
Nacer Barazite gaat waarschijnlijk een seizoen naar Ajax.
LIEVER DAT DAN EEN 40-JARIGE SPANJOOL DIE OP DE BANK OF TRIBUNE ZIT.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
JEEJ EEN 17 JARIGE KNUL DIE EEN JAARTJE KOMT BALLEN BIJ ONS
Klopt, maar in beide gevallen schiet je niet veel ermee op.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
LIEVER DAT DAN EEN 40-JARIGE SPANJOOL DIE OP DE BANK OF TRIBUNE ZIT.
ik zie liever vd Wiel als vervanger van Johnny.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:26 schreef Radegast het volgende:
Djourou een jaartje huren als vervanger van Heitinga zou ik trouwens wel toejuichen.
Er zal toch concurrentie moeten komen voor die positie?quote:Op donderdag 10 april 2008 01:27 schreef toma het volgende:
[..]
ik zie liever vd Wiel als vervanger van Johnny.
Wilde geruchten en van Geel zit er nog he.....quote:Op donderdag 10 april 2008 08:08 schreef Breach het volgende:
Als die berichten op de vorige pagina, over Koevermans en Bouma, nou waar zijn he. Dan zijn we dus niks opgeschoten met van Basten. Waarom oude (ex-)PSVers halen. Ga gewoon eens scouten naar fatsoenlijke spelers en niet die half om half spelers![]()
Koef en Bouma kosten niets?quote:Bovendien zwerft er ergens nog 30 miljoen aan transfergeld rond, benut dat dan ook eens
Ja jeugd inpassen dat moet gebeuren!quote:Op donderdag 10 april 2008 01:27 schreef toma het volgende:
[..]
ik zie liever vd Wiel als vervanger van Johnny.
quote:Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef DANILXL het volgende:
van basten moet zich maar eens bezig houden met bondscoach zijn
ik zit toch ook niet tijdens mijn werktijd werk voor een andere baas te doen
Bouma is toch transfervrij?quote:Op donderdag 10 april 2008 08:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wilde geruchten en van Geel zit er nog he.....
[..]
Koef en Bouma kosten niets?
Al die breedte aankopen... Gewoon kwaliteitsaankopen doen en voor de rest de jeugd.quote:[b]Op donderdag 10 april 2008 09:49 schreef Breach
Als ie transfervrij is mag ie voor mij komen voor de breedte, maar dat zal ie zelf niet willen
Vertonghen is de jeugd.. En hij zou gratis zijn... We blijven wel Joden hequote:Op donderdag 10 april 2008 10:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
Al die breedte aankopen... Gewoon kwaliteitsaankopen doen en voor de rest de jeugd.
Colin ook (zonder goed)quote:Op donderdag 10 april 2008 10:16 schreef denthemen het volgende:
Bouma speelt wel gewoon (goed) in de premier league hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |