abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57961988
Volgens zo'n site die hier eens werd gepost is zo'n kokerrok juist wel ok als je een beetje heupen hebt (het 'vaasmodel').

Ik draag dat soort rokjes vaak, met jasje (moet er een nette dame uitzien op het werk) maar het moet dan van boven ook wel breder zijn qua borst/schouders zodat het wat in verhouding is. En het rokje moet niet om de heupen spannen dus geen glimstofjes zoals op het plaatje hierboven

Avondeten geen zin om te maken, ben moe. Worden wat broodjes met tonijnfilet americain. Misschien nog wat salade met een geitenkaasje uit de oven, als ik daar nog puf voor heb. Lekker overdreven allemaal
Springfield's looking pretty dusty today
pi_57962019
Speldje trouwens veel sterkte, ook met tentamen. En Sylvana ook. En Isa.
Familieperikelen
  donderdag 10 april 2008 @ 18:20:36 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57962208
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

En champignons

Maar het is idd niet 1 van de gezondste gerechten nee, maar lijkt me wel lekker om een keer uit te proberen
Champignons zijn geen groenten, helaas voor jou .
Ik ben bang dat ik het niet kan maken, want ik heb geen grilpan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57962259
champignons zijn schimmels

aardappel is trouwens wel een groente
  donderdag 10 april 2008 @ 18:24:30 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57962279
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
champignons zijn schimmels
Het zijn gewoon paddenstoelen, toch?

Ik ga morgen uit eten en naar de film .
Niet meer actief op Fok!
pi_57962297
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Champignons zijn geen groenten, helaas voor jou .
Ik ben bang dat ik het niet kan maken, want ik heb geen grilpan .
Dan pas je het gerecht een beetje aan en dan wok je het gewoon ipv grillen, dan is het vast ook prima te eten
pi_57962332
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het zijn gewoon paddenstoelen, toch?

Ik ga morgen uit eten en naar de film .
paddenstoelen zijn toch ook schimmels ?
pi_57962366
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

paddenstoelen zijn toch ook schimmels ?
en is het niet paddestoel want het is toch geen stoel voor padden ?
quote:

Wat is juist: paddenstoel of paddestoel?

Volgens het Witte Boekje (2006) zijn beide vormen juist; het Groene Boekje (2005) geeft alleen paddenstoel.

In het Witte Boekje is het schrijven van de tussen-n vrij gelaten; u kunt deze schrijven wanneer u dat het meest voor de hand liggend vindt. Dat kan bijvoorbeeld zijn omdat u gewend bent aan een bepaald woordbeeld. Volgens ons is in dit geval het woordbeeld zonder n verreweg het gewoonst. In de woordenlijst van het Witte Boekje staat daarom paddestoel, maar paddenstoel rekenen wij niet fout. Meer informatie over de tussen-n in het Witte Boekje vindt u hier.

In het Groene Boekje (2005) staat paddenstoel. De samenstelling valt onder de hoofdregel voor het schrijven van de tussen-n: het eerste deel eindigt niet op een stomme e en heeft alleen een meervoud op -en. In 1995 was bepaald dat de n in dit woord kon wegblijven, maar onder welke uitzonderingscategorie paddestoel dan zou vallen, was nooit duidelijk. Sinds 1 augustus 2006 is het dus officieel paddenstoel; het is een normale samenstelling van pad en stoel. De zwam werd vroeger als de zetel van een pad beschouwd. Dat was ook in het Engels zo: in die taal bestaat nog steeds het woord toadstool. Een andere zwam-zetel is het elfenbankje.
misschien ook niet
pi_57962391
De champignons van de Boni zien er iig wel duidelijk uit als schimmels.

Vind dat recept een beetje dom wbt die "mooie bakstrepen".

Het is toch gewoon: gooi wat groente en kip samen in een pan en maak er pasta en een supersimpel kaasprutje bij
pi_57962418
quote:
wiki:
Een paddenstoel is het vruchtlichaam van een doorgaans onder de oppervlakte levende zwam of schimmel. Het vakgebied van de biologie dat zich bezig houdt met paddenstoelen, schimmels en zwammen heet mycologie
paddestoelen.net
quote:
Paddestoelen behoren tot de schimmels. Hieronder wat het een en ander uitgelegd over schimmels die paddestoelen heten.

Wat is een schimmel?

Hoewel Schimmels vaak op planten lijken, behoren ze tot een totaal ander deel van de natuur. Tot de schimmels behoren niet alleen gisten, maar ook soorten die paddestoelen vormen. In tegenstelling tot planten kunnen schimmels geen eigen voedsel aanmaken. In plaats daarvan nemen ze voedsel op uit levende of dode organismen via een netwerk van draden. Vele planten zich voort door minieme sporen af te geven.
  donderdag 10 april 2008 @ 18:32:03 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57962435
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

en is het niet paddestoel want het is toch geen stoel voor padden ?
[..]

misschien ook niet
Dus jij wilde een bijna afgestudeerde neerlandica even de les lezen? .
Ik twijfelde zelf ook, hoor (je wordt tureluurs van al die spellingswijzigingen), maar het is idd paddenstoel .
Niet meer actief op Fok!
pi_57962521
ja ik dacht jij schrijft het dus het zal goed zijn
maar de regel is dat het wel ergens op moet slaan
en blijkbaar vinden de mensen van het groene boekje dat een paddenstoel een stoel voor padden is dus helaasch
pi_57962566
Maar een pannenkoek is toch geen koek voor een pan? Maar om op te eten

Of zeg ik iets heel raars nu
  donderdag 10 april 2008 @ 18:39:10 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57962584
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:38 schreef -marz- het volgende:
Maar een pannenkoek is toch geen koek voor een pan? Maar om op te eten

Of zeg ik iets heel raars nu
Nee, het is een pan voor een koek .
Niet meer actief op Fok!
pi_57962625
Een koekenpan? Die gebruik ik ook voor vegetarische schijven.
pi_57962833
Ik snap jullie geklets niet meer
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57963064
Mijn collega heeft een boek gelezen over "gezond eten". Sindsdien ontvang ik voortdurend feedback over wat ik eet.

Ik eet namelijk erg ongezonde dingen, zoals bruin brood met halvajam en niet-volkoren pasta. Kan echt niet.
pi_57963254
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:01 schreef -marz- het volgende:
Mijn collega heeft een boek gelezen over "gezond eten". Sindsdien ontvang ik voortdurend feedback over wat ik eet.

Ik eet namelijk erg ongezonde dingen, zoals bruin brood met halvajam en niet-volkoren pasta. Kan echt niet.
Klopt, is niet heel gezond.
Ik zeg meestal maar niks meer
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57963265
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:01 schreef -marz- het volgende:

de ja vu gevoel
pi_57963282
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:09 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Klopt, is niet heel gezond.
Ik zeg meestal maar niks meer
Wat is daar niet gezond aan? ... ik eet dat best vaak eigenlijk ... (van die pasta weet ik niet zeker, ik vermijd pasta en ga vooral niet op de pakjes kijken)
pi_57963347
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:11 schreef Chicolate het volgende:
Wat is daar niet gezond aan? ... ik eet dat best vaak eigenlijk ... (van die pasta weet ik niet zeker, ik vermijd pasta en ga vooral niet op de pakjes kijken)
Nou ja, het probleem is meer dat ik persoonlijk geen gewone pasta meer wil, omdat volkoren gezonder is. Maar ik ga niet van anderen verwachten dat het ze ook maar iets boeit dat variant x van een product toch net een beetje gezonder is, dus ik hou mijn mond meestal gewoon maar
(Al heb ik het wel moeilijk om niet te gaan gillen wanneer iemand een big mac menu op zit te vreten, en dan light cola erbij neemt 'omdat suiker niet gezond is'...)
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57963364
omdat er suiker in halva jam zit EN SUIKER IS DE SOURCE OF ALL EVIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_57963416
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
omdat er suiker in halva jam zit EN SUIKER IS DE SOURCE OF ALL EVIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh, ik weet niet eens wat er in halvajam zit. Alleen de naam al
pi_57963437
OH IK HAAT DIE MENSEN OVER BIG MAC/COLA LIGHT

okee snap

- je kan een big mac lekker vinden, dan neem je die soms
- dan neem je geen gewone cola er bij

OMDAT JE COLA DAN EVENVEEL KCAL BEVAT ALS JE BIGMAC EN DAT IS VET ZONDE KAN JE ER BETER 2 NEMEN

ok. dat was mijn ergenis
pi_57963450
Was ik eindelijk weer eens lekker aan het rennen in het avondzonnetje, kom ik een stel jonge kerels tegen. Zet ik natuurlijk een tandje bij, (zo ben ik dan ook wel weer ); verzwik ik m'n enkel AUW gilde ik. Nee, lekker stoer weer

Het viel mee, de 1e 100 m. dacht ik dat ik niet meer erop kon staan, daarna voorzichtig gaan lopen dat deed wel pijn, toen geprobeerd er weer op te rennen en raar genoeg deed dat minder pijn dan gewoon lopen, dus toen toch maar naar huis gerend.

Meneer Conleche zou boodschappen doen, maar ik zag z'n fiets bij een vriend van hem voor de deur staan, dus die zal wel aan het borrelen zijn Ik wacht nog een kwartiertje en dan duik ik zelf maar de keuken in....
pi_57963473
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
OH IK HAAT DIE MENSEN OVER BIG MAC/COLA LIGHT

okee snap

- je kan een big mac lekker vinden, dan neem je die soms
- dan neem je geen gewone cola er bij

OMDAT JE COLA DAN EVENVEEL KCAL BEVAT ALS JE BIGMAC EN DAT IS VET ZONDE KAN JE ER BETER 2 NEMEN

ok. dat was mijn ergenis
Daar ging het mij niet om..
Het ging meer om 'suiker is slecht!' zeggen, en dan wel een big mac eten. Daar zit dus ook suiker in.
pi_57963545
havajam is jam met minder suiker..
pi_57963584
ook al is die kaaspasta niet zo gezond, het is iig wel errug lekker
pi_57963589
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
havajam is jam met minder suiker..
Bruin brood is brood met minder vezels.
Maar goed, van mij mag iedereen eten wat 'ie wil. Ook halvajam. En gewone jam! En big macs
pi_57963653
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:26 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Bruin brood is brood met minder vezels.
Minder vezels dan wat?

Maargoed diegene die mij die geweldige feedback geeft daar pas ik qua figuur zeg maar 2x in en at tot voor dat boek (en nu nog, maar stiekem) de hele dag tictacs.
pi_57963662
ik heb zondag nog een big mac gehad, in Parijs. trein vertrok om half 8 's avonds, en dan is het echt geen tijd om al te gaan dineren in Parijs, dus toen zijn we maar naar de Mac gegaan, daar kun je de hele dag eten Maar ik ben dan wel weer zo iemand die een cola-light erbij neemt, omdat ik dan toch wat minder kcal binnenkrijg dan wanneer ik een gewone cola neem
pi_57963671
bruin brood is brood met minder vezeels
het verschil tussen een kanariepietje? zn ene pootje is even lang

JE KAN GEEN VERGELIJKING MET 1 DING MAKEN

bedoel je
- bruin brood heeft minder vezelfs dan wit brood = fail
- bruin brood heeft minder vezels dan volkoren brood (dan maak je drie catogorien waar ik er twee maak, namelijk wit en bruin brood. Bij mij is volkorenbrood een onderdeel van bruin brood)
- bruin brood heeft minder vezels dan vezelpillem
pi_57963690
Ja bruin brood == volkoren brood toch? Ik at van dat donkere, en dat is ongezond want het is geverfd en daar krijg je dus kanker van!
  donderdag 10 april 2008 @ 19:36:25 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57963792
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:31 schreef -marz- het volgende:
Ja bruin brood == volkoren brood toch? Ik at van dat donkere, en dat is ongezond want het is geverfd en daar krijg je dus kanker van!

Met andere woorden: alles is ongezond dus eet maar niks meer
Van lekker gezond eten hebben sommige nog nooit gehoord Tja, nu men in de omgeving weet dat ik wil afvallen krijg ik ook heel veel advies.... Pfff, de ene redenering nog raarder dan de andere.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57964062
Ghehe.
Bruin brood bevat minder vezels dan volkoren brood, dat is wat ik bedoelde.
En van dat geverfde brood krijg je heus geen kanker (tenminste, je krijgt van alles wel kanker natuurlijk), maar het is wel verneukeratief, omdat je denkt dat je gezond bezig bent terwijl het best stiekem wit brood kan zijn. Net als dat 'meergranen'. Je kunt ook prima brood bakken van tarwe- en gerstebloem, en het dan meergranen noemen. Maar dan zit er geen vezeltje meer in
pi_57964248
Ik denk als je dat soort overwegingen maakt terwijl je in de supermarkt loopt, dan ben je al een tikkeltje te ver gegaan in je streven naar gezondheid.

Waarom zou ik in godsnaam mij zorgen maken over welke soort bruin brood gezonder is? Wat is gezond? Waarom is halvajam niet goed? Leef ik dan korter ofzo? Of plakt mijn poep meer of minder bij het ene of het andere soort boterham? Ik loop in de Appie naar dat brood toe, pak wat enigszins bruin is en voor mijn neus ligt. Hetzelfde geldt voor pasta. Bruin, wit, veel of weinig vezels. Ik hoef daar helemaal geen commentaar over van wie dan ook en al helemaal niet van iemand die zelf zwaarlijvig is, rookt en stiekem tictacs eet.

Daar zit mijn pijn
pi_57964345
1 doosje tictacs is even veel kcal als een appel oid
en je hebt het idee dat je echt heftig aan het snoepen bent dus wel een goeie
pi_57964379
Ik vind ze smerig, krijg er juist honger van en volgens mij laxeert dat spul als een gek

En met al die zoetstoffen lig je zeker weten 10 jaar eerder in je kist!

Hee PF ik dacht waarom heb ik steeds dat deuntje van Justice in mn hoofd maar het is dus jouw sig
pi_57964446
Hallo

Mijn oude bustier kan niet ingenomen worden Dus nu heb ik maar een nieuwe gekocht (3 maten kleiner) en deze zit wel goed Heb 'm nodig voor het gala volgende maand
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57964449
Ik heb hier bakken sorbetijs van 500ML van de LIDL. Een euro per stuk.

Per 100 gram (varierend per smaakje) 60-75 Kcal.
In de hele bak zit 275 gram. Dat is gemiddeld (verschillende smaakjes enzo) ongeveer 200 Kcal.
Een halve bak van dat ijs (250 ML) is al écht héél veel! En héél lekker. En dus maar 100 Kcal Minder dan een schaaltje yoghurt

Echt een geniale uitvinding!
pi_57964483
... ik ga ook naar de Lidl voortaan (oh nee, ik doe de boodschappen niet)

Wat is een bustier?
pi_57964511
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:00 schreef -marz- het volgende:
En met al die zoetstoffen lig je zeker weten 10 jaar eerder in je kist!
Dan dan weer wel?

Ik denk dat iedereen lekker voor zichzelf uit moet maken hoe hij wil eten/denken/leven. Zo'n collega zou ik ook strontirritant vinden (maar ik zou het gewoon terug gaan doen, want er is vast wel iets dat zij niet 'weet' over eten, MUAHA).
pi_57964536
bh/corset ding?
pi_57964572
Een verstevigd topje. Alhoewel de van Dale dit geeft:
quote:
bus·tier (dem; bustiers)
1 damesondergoed dat de borsten ondersteunt, zonder mouwen of schouderbandjes
Wordt ook vaak gebruikt bij gala's, dan heb je een 2-delige jurk.

Mijn oude:

pi_57964591
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:05 schreef Chicolate het volgende:
... ik ga ook naar de Lidl voortaan (oh nee, ik doe de boodschappen niet)
gewoon een keer langswippen en meteen 5 bakken inslaan

Leuke er aan vind ik ook: Mocht je een keer in een eetbui 's avonds gewoon een hele bak leegeten, dan is dat nóg minder dan 200 Kcal
pi_57964628
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:09 schreef Ewelina het volgende:
Een verstevigd topje. Alhoewel de van Dale dit geeft:
[..]

Wordt ook vaak gebruikt bij gala's, dan heb je een 2-delige jurk.

Mijn oude:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ah . Is je nieuwe zelfde kleur? (Foto! )
pi_57964654
Ja, maar dan met zwarte kraaltjes (moest wel bij de rok passen ) Hij maakt mijn borsten wel een beetje pompeus, dat vind ik dan wel weer een beetje jammer.
pi_57964715
Heb je dan vaak gala-achtige gelegenheden? Ik vind het erg mooi staan op het plaatje boven.
  donderdag 10 april 2008 @ 20:20:16 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57964807
Ewelina, wat heb jij een mooie huid!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57964974
@marz: ik heb een paar gala's per jaar.

@uniekhoorn: dank je Bedoel je de tint of het gladde? De tint is namelijk enigzins anders, ik ben namelijk enorm wit Ik heb wel een gladde huid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')