Deze kaart is er vorig jaar pas ingekomenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga maar gewoon een nieuwe videokaart kopen
Opsturen voor garantie?quote:Op donderdag 10 april 2008 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze kaart is er vorig jaar pas ingekomen.
Tweedehands overgenomen... maar het vreemde is dat na driverupdate het een paar weken goed ging...quote:
Vaag.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tweedehands overgenomen... maar het vreemde is dat na driverupdate het een paar weken goed ging...
Wellicht toch een warmteprobleem dus.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb juist het idee dat hij het vooral doet als computer nog niet zo lang aan staat.
Eerder een koudeprobleem danquote:Op donderdag 10 april 2008 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wellicht toch een warmteprobleem dus.
(hoe langer de pc aan staat, hoe warmer het is in dat ding)
Probeer het eens zonder zijpanelen of kap op de pc.
Hoi Lienekien.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dwerg. Hoi. Hoooooooi.
Hmmm. Zal ik dan eens kijken voor wat lectuur over videokaarten?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerder een koudeprobleem dan.
Maar uhm, dit begint nu wel heel erg op een DIG-SC te lijken.
Ja joh, goed joh. Mijn pc was nog geen vier jaar oud, maar hij is geheel en al kaduuk. Dan wel weer leuk dat ze de harde schijf voor me hebben weten te redden. Nu ben ik aan de laptop. Ook leuk.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Hoi Lienekien.
Hoe is het, wat is er mis met je pc, kan-ie gerepareerd worden, hoe oud was je pc?
goede oude tijdquote:Op donderdag 10 april 2008 20:50 schreef Z het volgende:
Stond je turbo knop toen wel aan?
Jaha, ze zijn er wel duurder. Maar eerder waren ze er niet goedkoper.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:02 schreef Z het volgende:
Ik heb er gewoon nog een van ¤1400,- hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |