We spreken tegenwoordig over beperking, hè. Roze scherm, of zo?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen.
Mijn computer thuis raakt trouwens lichtelijk visueel gehandicapt....
Nee, willekeurige gekleurde stippellijntjes op scherm. Waarschijnlijk een videokaartaandoening.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We spreken tegenwoordig over beperking, hè. Roze scherm, of zo?
Oh, niet aangeboren hersenletsel.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, willekeurige gekleurde stippellijntjes op scherm. Waarschijnlijk een videokaartaandoening.
Gelukkig niet, nee. Alhoewel het ook een degeneratie van het geheugen zou kunnen zijn... computeralzheimer dusquote:Op donderdag 10 april 2008 10:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, niet aangeboren hersenletsel.
Niet met elkaar toch?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:40 schreef thaleia het volgende:
Gellius en Z gaan trouwen!
Gefeliciteerd
Nee, zo heet dat, NAH, niet-aangeboren hersenletsel.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig niet, nee. Alhoewel het ook een degeneratie van het geheugen zou kunnen zijn... computeralzheimer dus.
O, ik las dus even helemaal verkeerdquote:Op donderdag 10 april 2008 10:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, zo heet dat, NAH, niet-aangeboren hersenletsel.
Wat zeg ik nou.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:09 schreef Gellius het volgende:
Bun in the oven, liene?
We hebben al een adoptiepoes.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je ontkent iets wat niemand heeft beweerd. Danweetjennutwel.
Al een andere monitor geprobeerd?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, willekeurige gekleurde stippellijntjes op scherm. Waarschijnlijk een videokaartaandoening.
En resultaat?quote:Op donderdag 10 april 2008 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als tv via S-video ook telt: ja.
[..]
Ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |