Ik begin nu toch te denken dat Big Brother een beetje erg nep is. Ik heb het idee dat veel dingen die gebeuren doorgestoken kaart zijn. Zoals het vertrek van Sabine en Martin. Volgens mij zijn daar niet de kijkers de jury geweest, maar juist de programmamakers. Ik kan me niet voorstellen dat de kijkers zo massaal op Sabine hebben gestemd. En dat Martin waarschijnlijk niet door de kijkers is weggestemd blijkt wel uit het interview met hem.
Ook het plotselinge vertrek van Bianca en Mona is niet op een eerlijke manier verlopen. De programmamakers wilden ze gewoon eruit hebben. Dit blijkt wel uit het geld dat ze hebben gekregen. Eigenlijk is het gewoon een oprot-premie.
Verder is Big Brother best saai. Er gebeurt niet veel en men krijgt maar met moeite een half uurtje tv vol. En ik denk dat ze al deze acties uitvoeren om meer kijkers te trekken. Want door nieuwe bewoners het huis in te laten gaan maak je het programma weer iets interessanter.
Conclusie: Big Brother is gemaakt. Het is grotendeels doorgestoken kaart. En de kijkers bepalen niet wie eruit moet, maar de programmamakers.
Tot slot: Shit dat ze Big Brother een nieuwe tijd hebben gegeven. The Fresh Prnce Of Bel-Air om 19:00 uur was veel leuker om te kijken. Nu moet je om 20:00 uur kiezen tussen The Fresh Prince en Goede Tijden. En die keuze is veel moeilijker dan de keuze tussen Big Brother en Goede Tijden. Want dat was gewoon afstemmen op RTL 4.
Geer
e-mail: g.laheij@hccnet.nl
Da's een zeer unieke visie op het geheel. Je bent een waardevolle aanwinst voor dit forum.
Heb je de Internet polls ten tijde van het vertrek van Sabine gezien? Die gaven precies dezelfde resultaten te zien. Sabine was veruit favoriet om weggestemd te worden.
quote:
op 11-02-1999 om 07:15 PM schreef Geer het volgende:
Beste lezers,Ik begin nu toch te denken dat Big Brother een beetje erg nep is.
Niettus! Tis allemaal hardstikke ECHT!
(Yeah, right!)
"Erst effe een ztrobwaffel etuh"
Bij het vertrek van Mona heb ik wel zo m'n twijfels. Ze zat op dat moment duidelijk even in een dipje, maar VOO is daar wel heel erg gretig op gedoken met die f10.000
Nadat ik aanvankelijk erg verontwaardigd was over het feit dat het unieke concept (100 dagen afgesloten etc) geheel om zeep is geholpen denk ik nu toch dat het programma weer interessanter wordt met die nieuwe meiden erbij. Het was ook wel een erg gezapig zootje aan het worden.
Hoe gaat Karin zich herpositioneren in de groep? Blijven Willem en Ruud een hecht duo of gaat een donkere femme fatale ze uit elkaar drijven? Gaat Bart Bientje nu eindelijk vergeten of brengt Anouk z'n hoofd op hol?
Een enkele keer iets dat (misschien) onverwacht is, maar het vertrek van Mona en Bianca was een voorwaarde voor de ontwikkelingen sinds het weekend.
Tot slot. Kan me verder niet zo veel schelen hoor, wat doorgestoken kaart is en wat echt oprecht. Ik kijk met open mond naar dit fenomeen en ben blij dat dit forum me bijstaat. Sowieso een eigenaardig media experiment waar me de haren van te bergen rijzen.
------------------
Are you pondering what I'm pondering?
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 02 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |