Nouja nog "maar" 11 kilo en dan ben ik er vanaf.
quote:en ik een kilo
Op woensdag 29 mei 2002 21:58 schreef Bijou het volgende:[..]
nog lang niet klaar iig
ben weer een halve kilo aangekomen
Verjaardagen en feestjes zijn erg moeilijk en in het weekend dat mn vriendje zn verjaardag vierde had ik me voorgenomen om niet te gaan lijnen. Resultaat: veel te veel gegeten en dus weer een kilo aangekomen ![]()
En nu is de week alweer bijna om en heb ik bijv. nog geen water gedronken. Ik vind het verdomde lastig om het weer op te pakken, zeker omdat er allerlei dagen aan zitten te komen waarop ik niet kan lijnen (efteling, disney)
quote:hmmmmz.... zullen we afspreken dat we iig dit weekend heel netjes gaan lijnen dan?
Op donderdag 30 mei 2002 13:42 schreef Fannetje het volgende:[..]
en ik een kilo
Verjaardagen en feestjes zijn erg moeilijk en in het weekend dat mn vriendje zn verjaardag vierde had ik me voorgenomen om niet te gaan lijnen. Resultaat: veel te veel gegeten en dus weer een kilo aangekomen
En nu is de week alweer bijna om en heb ik bijv. nog geen water gedronken. Ik vind het verdomde lastig om het weer op te pakken, zeker omdat er allerlei dagen aan zitten te komen waarop ik niet kan lijnen (efteling, disney)
maareh, je hebt er iig al wel een hele hoop af toch? nou dan
quote:De grote voorjaars/zomeractie 2002 loopt hier nog steeds. Ik ben nog niet helemaal 'strandklaar' dus.
Op woensdag 29 mei 2002 11:41 schreef Jojogirl het volgende:
Hoe is het met alle 'Strandklaarders'?
Ik begon met de actie op 4 maart, ik woog toen 111 kilo. (!)
Inmiddels zit ik op 96 kilo. 15 kwijt dus.
Maar ik wil uiteindelijk naar 85 (ook een beetje reserve voor de zomer), nog 11 te gaan.
Ik ben wel bang dat de actie in het najaar voortgezet moet worden.
Nu hebben we in het kerstpakket een bon gehad om een maand lang gratis onbeperkt te fitnessen, DE stok achter de deur die ik nodig had. Vrijdag ben ik voor mijn 1e training geweest, vandaag ga ik weer.
ik heb me voorgenomen om die maand maar even zo goed mogelijk te benutten, zodat het hopelijk een stimulans is verder te gaan na deze maand.
Mijn ideale gewicht ligt ergens begin 60 (ik ben maar 1.62, maar erg breed gebouwd) maar als eerste doel stel ik me 69 kg.
7 kilo te gaan dus!
wens me sterkte!
veel respect trouwens voor degenen die al zo lang bezig zijn! Knap hoor!
Verder is mijn gewicht en vetpercentage bepaald (91.7 kilo en 30.7%) en is er een programmaatje opgesteld. Ik heb eer echt zin in en ga zeker vaak sporten daar. Ben dit lichaam nu echt zat. Niet eens het gewicht, maar vooral dat alles blubt. Vanaf nu er dus flink tegenaan.
Toch weer 1,5 kilo eraf, in totaal nu dus 6,5 ![]()
Succes met het sporten Jojogirl!
quote:Dit is echt heel erg knap.
Op vrijdag 31 mei 2002 14:03 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Ik begon met de actie op 4 maart, ik woog toen 111 kilo. (!)
Inmiddels zit ik op 96 kilo. 15 kwijt dus.
Wegen heb ik nog niet weer gedaan, dat doe ik maar 1 keer per week.
* Jojogirl is blij, alles gaat de goede kant op.
Happy, happy, happy.....
quote:* Jojogirl sport bij Sportcity, van Vlietlijn weet ik helaas niks. Maar ik geloof dat ze bij de meeste sportscholen wel je vetpercentage kunnen bepalen en anders weten ze waarschijnlijk wel een andere plek waar je het kan laten doen.
Op maandag 10 juni 2002 19:21 schreef Freaky_pauwie het volgende:
jojogirl, mag ik vragen welke sportschool je zit??
Ik zie nl dat je uit Leiden komt,
zelf sport ik bij vlietlijn, en vroeg me af of je daar ook je vet percentage kan bepalen enzo...
Zie nu trouwens dat ik een typfout heb gemaakt, mijn vetpercentage was 32.7%
Het fitnessen begint een doorslaand succes te worden, wat niemand had geloofd en ik zelf in de laatste plaats niet: ik vind het leuk! Ben reuzefanatiek en sport me het apelazarus...
Succes allemaal!
quote:28%
Op maandag 17 juni 2002 18:00 schreef miss_cee het volgende:
Ik ga op Aquajoggennu nog 28% vet
Ik ben nog nie helemaal strand klaar. Gewicht is geen probleem eerder acnee
quote:trainen??
Op maandag 17 juni 2002 22:32 schreef miss_cee het volgende:
Mijn gewicht is ook niet zo heel erg hoog hoor..65 kilo bij 1.67 meter lang.
Ik snap alleen niet waar dat vet dan vandaan komt..ik heb tussen de 28 en 30 % vetpercentage. Meisjes van mijn leeftijd mogen tussen de 21 en de 32 % zitten dus ik zit vrij hoog. Weet iemand soms hoe ik het omlaag krijg?
Er moet 5 kilo af van mijzelf, ik wil m'n smalle middeltje wel weer es zien
![]()
*notoire Bourgondier is en dus bij voorbaat al chagrijnig*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |