abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3897932
Geen alcohol en geen fris en geen tussendoortjes is natuurlijk echt bullshit.
Ik (ondertussen 9 kwijt) eet echt wel veel, terwijl ik afval.
Tussendoortjes eet ik ook, anders red ik het gewoon niet. Tussendoortjes kan zijn; apple, muslireep, yoghurt met cornflakes etc. Maar ik neem ook wel eens een stroopkoek. Daar kom je heus geen kilo van aan hoor, het moet alleen in m'n dag passen (en dat dus ook met alcohol enzo).

Voor die gene die nog steeds honger heeft; eet dan wat meer 's ochtends en 's middags, dan nog een gezond tussendoortje en dan redt je het echt wel. Maar 2 broodjes in de middag is best wel weinig (vind ik) en als je er nou nog eentje naar binnen propt, heb je veel minder trek in 'slechts'.

En over slechts; ook dat moet kunnen...vanavond krijg ik lekker gebakje . Daar verheug ik me al een week op, en ik ga er zeker van genieten .

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
pi_3898387
quote:
Op woensdag 17 april 2002 15:43 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Damn jongens!!

Die tussendoortjes, lukt me echt niet!!! Ik eet gewoon het normale, 's ochtens crackers, 'smiddags 2 broodjes, en 's avonds avondeten, maar tussendoor heb ik gewoon altijd zo'n honger gevoel! Ik eet dan aardig veel zo'n dagje, paar appels, komkommerstukjes, yogurth enzo.
Maar tog blijft het hongergevoel, gister heb ik toen tog maar een zakje chips opengetrokken...

Ik kom gewoon niet van dat honger gevoel vanaf... is er nog een andere manier dan alleen maar water drinken??

Ja er is een andere manier en dat helpt echt.

Eeet eerst een appel, na een kwartiertje een glas water achter elkaar op drinken. Die appel zet uit in je maag en hopla honger gevoel verdwenen

† In Memoriam † zondag 21 april 2002 @ 15:15:27 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3908772
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 19:28 schreef Fogerty het volgende:
Ik denk dat ik mijn strandklaar 2002-actie maar op mijn manier doe, anders houd ik het nooit vol: en dat is: thuis wel opletten op wat ik eet, maar bij het uitgaan wel gewoon bier drinken. En als ik uit eten ga met vrienden wel gewoon die dame blanche bestellen
Zo heb ik het ook met mezelf afgesproken. Thuis mijn best doen en vooral in de supermarkt al kritisch zijn. Wat ik niet koop, eet ik ook niet op tenslotte.

Ik heb me voorgenomen mijn sociale leven niet helemaal op 0 te zetten en bijvoorbeeld dus wel een terrasje op zijn tijd mee te pikken, al neem ik dan maar één biertje en verder Spa rood. Het is wel zo dat als ik een verjaardag of een familiebezoekje achter de rug heb, het wel een paar dagen kan duren voor er weer iets van m'n gewicht af is. Maar de schade blijft gelukkig beperkt.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_3909341

een lekker en vullend tussendoortje !
ik ben ook bezig..ben inmiddels al 2,5 kilo afgevallen..
pi_3916668
Goed, de eerste volledige week is voorbij en vanmorgen heb ik dus voor het eerst op de weegschaal gestaan.

Het resultaat: 90 kg, dus 2 kilo's eraf!
Dat werkt iig heel motiverend om door te gaan.

Gisteren heb ik het wel ff moeilijk gehad, we zaten op een verjaardag en voor me dus o.a. taart, cola, chips, nootjes. En dat mag ik van mezelf allemaal niet eten, want als ik eenmaal begin...

Maar goed, ik heb het volgehouden om niets te nemen, enkel een appeltje en een paar glaasjes water

pi_3918908
Errug goed Fannetje!!
2 kilo in 1 week is erg mooi! En knap van je dat je die lekkernijen hebt laten staan.
Houdt er wel rekening mee dat 2 kilo veel is. Ga er dus niet vanuit dat je iedere week 2 kilo afvalt. Anders raak je misschien teleurgesteld.

Ga zo door!

† In Memoriam † maandag 22 april 2002 @ 19:37:44 #132
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3924826
quote:
Op maandag 22 april 2002 10:04 schreef Fannetje het volgende:
Het resultaat: 90 kg, dus 2 kilo's eraf!
Goed zo!
Ik zit nu op de magische grens van 100 kilo. 11 kwijt, nog 15 te gaan. Het gaat nu wel iets moeilijker, maar ik gooi er deze week een extra uurtje zwembad tegenaan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_3938876
Wat ik me afvroeg...
Als tussendoortje, is soep dan slecht??
ik neem soms weleens een bakje kippensoep, best lekker,
maar ist goed? of kan ik t beter laten staan?
pi_3944037
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 20:12 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Wat ik me afvroeg...
Als tussendoortje, is soep dan slecht??
ik neem soms weleens een bakje kippensoep, best lekker,
maar ist goed? of kan ik t beter laten staan?
Soep is niet echt slecht, maar wat je het beste kunt doen, is een zakje oplossoep nemen. Opkikker van Maggi bijvoorbeeld, erg lekker en erg weinig calorieën!
  woensdag 24 april 2002 @ 12:19:52 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_3945591
Gefeliciteerd allemaal.
Ik ben helemaal jaloers. Was een jaar geleden 8 kilo afgevallen. Wist dat redelijk op peil te houden, maar
sinds mijn vriendje in december bij me is ingetrokken
is er weer 4 kilo bij.

Heb mezelf vandaag maar weer eens stevig beetgepakt.

Hou vol, ik ga er ook weer voor.

pi_4000224
*megakick*

Ik ben inmiddels 2 weken aan het lijnen en heb dus vanmorgen weer op de weegschaal gestaan.
En als prettige verrassing gaf de weegschaal 88 aan en is er weer 2 kilo af

In totaal dus al 4 kilo kwijt

maandag 29 april 2002 @ 10:13:17 #137
14589 PostManBart
The deliverer
pi_4000232
quote:
Op maandag 29 april 2002 10:12 schreef Fannetje het volgende:
*megakick*

Ik ben inmiddels 2 weken aan het lijnen en heb dus vanmorgen weer op de weegschaal gestaan.
En als prettige verrassing gaf de weegschaal 88 aan en is er weer 2 kilo af

In totaal dus al 4 kilo kwijt

* PMB feliciteert Fannetje van harte
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
  maandag 29 april 2002 @ 10:22:35 #138
521 ruby
Hell yeah!
pi_4000279
* ruby is al één kilo kwijt.

Nog een hoop te gaan, maar het begin is er!!

Hoe doe ik dit allemaal? Nou, ik eet 's ochtends een bakje biogarde yoghurt. Tussen de middag twee broodjes en 's avonds warm eten. En geen tussendoortjes dus.

Maar in het weekend snoep ik wel hoor. Misschien een optie om dat ook te laten want dat zou een hoop schelen.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_4000369
quote:
Op maandag 29 april 2002 10:13 schreef PostManBart het volgende:

[..]

* PMB feliciteert Fannetje van harte

Dank je
quote:
Op maandag 29 april 2002 10:22 schreef ruby het volgende:
* ruby is al één kilo kwijt.

Nog een hoop te gaan, maar het begin is er!!

Goed zo!
quote:
Maar in het weekend snoep ik wel hoor. Misschien een optie om dat ook te laten want dat zou een hoop schelen.
Absoluut In het weekend is het lastiger om iets te laten staan, maar het is wel de moeite waard. Wat je ook eens kan proberen, is in plaats van broodjes gewone boterhammen te eten. Daarin zitten een stuk minder calorieën!

* Fannetje merkt overigens al dat haar broeken minder strak zitten dan 2 weken geleden

pi_4002226
goed zo Fannetje! dat gaat de goede kant op....

ik ben inmiddels ook weer een paar weekjes verder: halve kilo eraf, en ik heb zowaar een beetje weerstand als ik op mn buik druk

maandag 29 april 2002 @ 14:48:32 #141
521 ruby
Hell yeah!
pi_4003016
quote:
Op maandag 29 april 2002 10:38 schreef Fannetje het volgende:
Absoluut In het weekend is het lastiger om iets te laten staan, maar het is wel de moeite waard. Wat je ook eens kan proberen, is in plaats van broodjes gewone boterhammen te eten. Daarin zitten een stuk minder calorieën!
Ik wissel het ook wel af hoor. Soms eet ik twee boterhammen (in totaal dus vier sneetjes) en dan eet ik weer twee pistoletjes of meergranenbroodjes. Zou dat echt veel uitmaken? Dat zou jammer zijn.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 1 mei 2002 @ 17:46:33 #142
22259 Fogerty
slapende account
pi_4027904
Ik dacht dat ik het nooit zou durven, maar hier toch twee webcamshotjes van mijn buikje

Als ik sta is het geen enkel probleem:

Maar als ik zit:

IEUWWWW!

[edit]
Ik was er al bang voor, dat mensen zouden gaan roepen van welnee, enzo. Maar ik heb ook nooit gezegd dat ik moddervet ben of dat ik 200 kilo weeg ofzo. En er hoeven bij mij ook geen kilo's af, dat heb ik NOOIT gezegd! Maar iets strakker zou toch best leuk zijn, of niet dan?

En nee, ik ben nog steeds niet aan het dieten. Ik hoop het nog steeds gewoon met 'meer sporten' voor elkaar te krijgen

[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 01-05-2002 17:54]

Hieperdepiep hoera!
  woensdag 1 mei 2002 @ 17:50:26 #143
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_4027943
hIERBOVEN IS ABSOLUUT SLANK

Jij heb duidelijk neiging naar annorexia

woensdag 1 mei 2002 @ 18:00:27 #144
22259 Fogerty
slapende account
pi_4028050
Hmm, ik heb ze toch maar even weggehaald. Niet omdat ik me schaam, maar omdat ik niet beschuldigd wil worden van het depressief maken van de nog dikkere mensen in dit topic. Want dat is dus niet de bedoeling! Maar Fannetje is misschien ook wel dikker dan Cynix, of juist andersom, en dat betekent niet dat de slankere van de twee dan al perfect 'strandklaar' is En ik ben dus ook nog niet perfect strandklaar, want als ik nu een bikini aantrek blubbert dat buikje van mij vrolijk over het broekje heen

Maar daar moeten jullie je dan maar zonder foto's een voorstelling van maken

Hieperdepiep hoera!
pi_4028339
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 18:00 schreef Fogerty het volgende:
Hmm, ik heb ze toch maar even weggehaald. Niet omdat ik me schaam, maar omdat ik niet beschuldigd wil worden van het depressief maken van de nog dikkere mensen in dit topic. Want dat is dus niet de bedoeling! Maar Fannetje is misschien ook wel dikker dan Cynix, of juist andersom, en dat betekent niet dat de slankere van de twee dan al perfect 'strandklaar' is En ik ben dus ook nog niet perfect strandklaar, want als ik nu een bikini aantrek blubbert dat buikje van mij vrolijk over het broekje heen

Maar daar moeten jullie je dan maar zonder foto's een voorstelling van maken

Ik heb ze wel gezien, en ik kan best begrijpen dat je een strakker buikje wil, juist omdat je verder hartstikke slank bent
  maandag 6 mei 2002 @ 09:35:42 #146
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_4078794
* Jojogirl is erg benieuwd hoe het met alle strandklaarders is...
pi_4078959
quote:
Op maandag 06 mei 2002 09:35 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl is erg benieuwd hoe het met alle strandklaarders is...
Bij mij was er deze week, ondanks 1 keer uitgebreid uit eten en een keer uitgebreid friet & kroketten, toch één kilo af

* Fannetje weegt nu dus 87 kilo, in totaal is er nu 5 kilo af.

pi_4171069
*megakick*

Inmiddels is er weer één kilo af, in totaal nu dus 6. Nog 11 te gaan

pi_4171227
quote:
Op maandag 13 mei 2002 14:31 schreef Fannetje het volgende:
*megakick*

Inmiddels is er weer één kilo af, in totaal nu dus 6. Nog 11 te gaan

tjeetje, knap hoor....

ik heb besloten dat ik toch maar 3 kilo af ga vallen

pi_4174132
ik wil dat ook!!!