abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 1999 @ 19:01:00 #1
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_213326
hij is net begonen,wat bedoelde karin nou net in de dagboekkamer heeft dat te maken met de pijppartij.ze zei ja bianca weet wel wat ik bedoel??????.anouk erin anouk erin
BlondeDoos!
pi_213327
Sorry, maar je moet beter luisteren....

Dat ging over dat ze zou bellen naar het thuisfront van karin en karin zal haar wel een boodschap voor thuis hebben meegegeven.

Groetjes van Marc at www.bambamstudio.in.nl

I'm not fat, I'm Cartman, you dildo!
pi_213328
Lekker ding zeg die Anouk... mooi vooruitzicht om tegenaan te kijken (tot 1 januari???) ik hoop het!!!
Now, some of you people are probably not very religious, and one could hardly blame you.
pi_213329
Hebik het nu goed gehoord dat Willem zei : "Ik wou dat ik het gezegd had", hij doelde op het feit dat Bart had aangegeven dat hij voor had gesteld om het nederlands publiek te laten kiezen....proef ik een tikkeltje jaloezie?

Zei Willem dat nou?...Komen nu dan toch de eigenaardigheden omhoog?....ik kan me ook vergist hebben maar ik dacht het echt gehoord te hebben.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 2 november 1999 @ 19:27:00 #5
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_213330
sorry hoor cartman maar ik had effe een black out.en ja baas ik zal beter luisteren ,dacht effe aan wat anders.

zal mijn gehoorapperaatjes weer eens opzoeken

BlondeDoos!
  dinsdag 2 november 1999 @ 19:30:00 #6
566 mobro
mostly reader
pi_213331
Ik heb dit soort dingen al vaker gehoord van willem
ik dacht dat ik de enoge was die dit merkte
je moet er maar eens opletten dit gebeurt echt vaker
pi_213332
Ja, Anouk is echt tof!

Maarreh...Bart, is Anouk niet iets voor jou?

Een dag geen BB
is een dag niet geleefd

pi_213333
ooooooooh gatver die Cirryl zit al te plukken aan Ruud...TuutTuut dat is snel

dinsdag 2 november 1999 @ 19:36:00 #9
572 Sniper
Gull Catcher
pi_213334
Ben wel benieuwd of Steriel en Amok nog voor wat leven in de brouwerij gaan zorgen.
pi_213335
Mosbro...ja?..nou het viel me echt op, ik wist niet wat ik hoorde. Het klonk erg naar jaloezie ten opzichte van Bart....hmmmm, minpunt Willem
pi_213336
Willem zei : Dat had ik toch bedacht?

Waarschijnlijk zullen ze het er met elkaar over gehad hebben, heeft Willem dit geopperd, vond iedereen het wel een goed idee, en heeft Bart dit in de DBK gespuit, wat is uitgezonden.

Na dat gezegd te hebben trok ie z'n schouders op en zei zoiets als .. zal wel.

pi_213337
Ik heb altijd al het idee gehad dat Willem echt in het midden wil staan, ook met zijn kookkunsten wil hij belangrijk zijn. En nu dit weer...
Een dag geen BB
is een dag niet geleefd

pi_213338
Cyrille is volgens mij gewoon ingehuurd om wat sex op de buis te brengen.
Gister zei ze bij Rolf ook met volle overtuiging dat Ruud zou winnen, en met zo'n lachje dat ik niet helemaal vertrouw...
Een dag geen BB
is een dag niet geleefd

pi_213339
LiON, dat kan natuurlijk ook, maar het klonk vanavond echt met een vette afgunst.

Maar goed Anouk is echt een spontane meid, die brengt leven in de brouwerij.

dinsdag 2 november 1999 @ 19:41:00 #15
1201 tina
Fok!Member
pi_213340
Karin hoopte dat Bianca naar haar thuisfront zou bellen en Bianca wist wel waarom.
Tja ....ik weet ook wel waarom, wie niet! Bianca moet de roddels over Maurice even uit de wereld helpen bij Karin's man natuurlijk. Zodat Karin zo met een gerust hart naar huis kan (ook al was het pijpverhaal waarschijnlijk wel waar).
Greetz Tina

pi_213341
Die Cyril is volgens mij gewoon ingehuurd ze had al gespeeld in Miss Saigon en danste in Showbizzcity of niet Jopie ?
Dusss !
pi_213342
quote:
op 11-02-1999 om 07:27 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Hebik het nu goed gehoord dat Willem zei : "Ik wou dat ik het gezegd had", hij doelde op het feit dat Bart had aangegeven dat hij voor had gesteld om het nederlands publiek te laten kiezen....proef ik een tikkeltje jaloezie?

Zei Willem dat nou?...Komen nu dan toch de eigenaardigheden omhoog?....ik kan me ook vergist hebben maar ik dacht het echt gehoord te hebben.

Ik meende te hebben gehoord "Ik dacht dat ik dat gezegd had".
Ik weet niet of je dat jaloezie kan noemen. Ik heb er ook een hekel aan als iemand met de (lees 'mijn') eer gaat strijken.

Misschien heeft iemand het op video en kan even luisteren wat Willem (althans ik weet niet wie het zei, zelf dacht ik namelijk Maurice) precies zei.

Grx, Maarten

[Dit bericht is gewijzigd door Beertje66 (Datum 02 November 1999).]

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_213343
Dat kan ook Beertje, maar dat er iets werd gezegd is zeker.

Ruud zit al arm in arm met Cirryl...

pi_213344
Die Anouk heeft het goed begrepen. Allerlei lekkers meenemen dan wordt je snel in de groep opgenomen. Cyrille ligt er inderdaad zo weer uit. Volgens mij gaat die de boel alleen maar verstieren. Ik zie 'r nog niet zo gauw de afwas doen en borduren en zo, da's niet goed voor 'r nagels. En het feit al dat ze alleen maar eigen spulletjes in het BB koffertje had omdat ze geen beautycase mee mocht nemen.
Om met Jacobse en van Es te spreken: Mag ik even overgeve.

Sluit

pi_213345
HAHAHAHA....gossie ik lach me de pleuris, Karin is van ellende de bedden aan het opmaken en Anouk gaat haar spontaan helpen, goed zo zo hoort dat
  dinsdag 2 november 1999 @ 19:51:00 #21
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_213346
quote:
op 11-02-1999 om 07:42 PM schreef T-One het volgende:
Die Cyril is volgens mij gewoon ingehuurd ze had al gespeeld in Miss Saigon en danste in Showbizzcity of niet Jopie ?

Dat Cyrill daar gewerkt heeft staat los van het feit dat ze in het BBhuis wil. Dacht je nu echt dat ze de anderen dan nog hadden gekozen, als ze keuze hadden uit hun personeelsbestand. NOT.
Zo werkt het dus (net) niet. Ze zijn voor vele dingen in staat, maar dit slaat nergens op.

Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

dinsdag 2 november 1999 @ 19:53:00 #22
572 Sniper
Gull Catcher
pi_213347
Ons aller Anoukje komt uit een studentenhuis. Ze is dus wel gewend aan meehelpen en de handen uit de mouwen steken.

pi_213348
Daarbij komt ook nog dat Cyrille actrice is... Welliswaar uit de stal van Joop van den Ende (zal dit een goedmakertje zijn van JdM naar JvdE toe ivm de WF-stunt?), maar ik sta er NIET van te kijken als ze niet zichzelf speelt.

Grx Maarten

By the way: Waar kijken jullie naar? BBSpy wil bij mij de streams niet openen, of zijn de adressen van de streams veranderd?

[Dit bericht is gewijzigd door Beertje66 (Datum 02 November 1999).]

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_213349
quote:
op 11-02-1999 om 07:51 PM schreef Niekes het volgende:
Dat Cyrill daar gewerkt heeft staat los van het feit dat ze in het BBhuis wil. Dacht je nu echt dat ze de anderen dan nog hadden gekozen, als ze keuze hadden uit hun personeelsbestand. NOT.
Zo werkt het dus (net) niet. Ze zijn voor vele dingen in staat, maar dit slaat nergens op.

Nou ik weet het niet hoor. Ik zie ze tot alles in staat als de kijkcijfers maar hoog blijven. Maar misschien heb je gelijk.

pi_213350
Volgens mij zei Willem: "Ik dacht dat ik dat had gezegd". Dus weinig jalouzie.

Het viel mij op hoe weinig enthousiast de bewoners reageerden toen Rolf inbrak met de mededeling dat de nieuwqe bewoners zouden komen. Ze hadden er volgens mij geen zin in.

Toen die meiden er eenmaal waren ging Karin erg ijverig verder met borduren, en waren ruud en Willem de enigen die interesse toonden.

Oh ja, hoorde ik Cyrille nu echt zeggen: "Ik zal jullie veel plezier brengen!" Wat walgelijk zeg
------------------
Ruud: De helft, dat is 50%

[Dit bericht is gewijzigd door Big Mama (Datum 02 November 1999).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')