Dat ging over dat ze zou bellen naar het thuisfront van karin en karin zal haar wel een boodschap voor thuis hebben meegegeven.
Groetjes van Marc at www.bambamstudio.in.nl
Zei Willem dat nou?...Komen nu dan toch de eigenaardigheden omhoog?....ik kan me ook vergist hebben maar ik dacht het echt gehoord te hebben.
zal mijn gehoorapperaatjes weer eens opzoeken
Maarreh...Bart, is Anouk niet iets voor jou?
Waarschijnlijk zullen ze het er met elkaar over gehad hebben, heeft Willem dit geopperd, vond iedereen het wel een goed idee, en heeft Bart dit in de DBK gespuit, wat is uitgezonden.
Na dat gezegd te hebben trok ie z'n schouders op en zei zoiets als .. zal wel.
Maar goed Anouk is echt een spontane meid, die brengt leven in de brouwerij.
quote:
op 11-02-1999 om 07:27 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Hebik het nu goed gehoord dat Willem zei : "Ik wou dat ik het gezegd had", hij doelde op het feit dat Bart had aangegeven dat hij voor had gesteld om het nederlands publiek te laten kiezen....proef ik een tikkeltje jaloezie?Zei Willem dat nou?...Komen nu dan toch de eigenaardigheden omhoog?....ik kan me ook vergist hebben maar ik dacht het echt gehoord te hebben.
Ik meende te hebben gehoord "Ik dacht dat ik dat gezegd had".
Ik weet niet of je dat jaloezie kan noemen. Ik heb er ook een hekel aan als iemand met de (lees 'mijn') eer gaat strijken.
Misschien heeft iemand het op video en kan even luisteren wat Willem (althans ik weet niet wie het zei, zelf dacht ik namelijk Maurice) precies zei.
Grx, Maarten
[Dit bericht is gewijzigd door Beertje66 (Datum 02 November 1999).]
Ruud zit al arm in arm met Cirryl...
Sluit
quote:
op 11-02-1999 om 07:42 PM schreef T-One het volgende:
Die Cyril is volgens mij gewoon ingehuurd ze had al gespeeld in Miss Saigon en danste in Showbizzcity of niet Jopie ?
Dat Cyrill daar gewerkt heeft staat los van het feit dat ze in het BBhuis wil. Dacht je nu echt dat ze de anderen dan nog hadden gekozen, als ze keuze hadden uit hun personeelsbestand. NOT.
Zo werkt het dus (net) niet. Ze zijn voor vele dingen in staat, maar dit slaat nergens op.
Grx Maarten
By the way: Waar kijken jullie naar? BBSpy wil bij mij de streams niet openen, of zijn de adressen van de streams veranderd?
[Dit bericht is gewijzigd door Beertje66 (Datum 02 November 1999).]
quote:
op 11-02-1999 om 07:51 PM schreef Niekes het volgende:
Dat Cyrill daar gewerkt heeft staat los van het feit dat ze in het BBhuis wil. Dacht je nu echt dat ze de anderen dan nog hadden gekozen, als ze keuze hadden uit hun personeelsbestand. NOT.
Zo werkt het dus (net) niet. Ze zijn voor vele dingen in staat, maar dit slaat nergens op.
Nou ik weet het niet hoor. Ik zie ze tot alles in staat als de kijkcijfers maar hoog blijven. Maar misschien heb je gelijk.
Het viel mij op hoe weinig enthousiast de bewoners reageerden toen Rolf inbrak met de mededeling dat de nieuwqe bewoners zouden komen. Ze hadden er volgens mij geen zin in.
Toen die meiden er eenmaal waren ging Karin erg ijverig verder met borduren, en waren ruud en Willem de enigen die interesse toonden.
Oh ja, hoorde ik Cyrille nu echt zeggen: "Ik zal jullie veel plezier brengen!" Wat walgelijk zeg
------------------
Ruud: De helft, dat is 50%
[Dit bericht is gewijzigd door Big Mama (Datum 02 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |