abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213351
quote:
op 11-02-1999 om 07:53 PM schreef Sniper het volgende:
Ons aller Anoukje komt uit een studentenhuis. Ze is dus wel gewend aan meehelpen en de handen uit de mouwen steken.

zoiets heet toch een contradictie??? studentenhuis en werken?????

Now, some of you people are probably not very religious, and one could hardly blame you.
  dinsdag 2 november 1999 @ 20:08:00 #27
521 ruby
Hell yeah!
pi_213352
Karin was wel wat stilletjes vanavond toen de dames eenmaal binnen waren en hun spulletjes uitpakten.
Zat Cyrill nou te mekkeren dat ze de boel zou gaan stangen?? Zoiets verstond ik namelijk (selectief gehoor???). Nou, dat zal ook wel een lekkere indruk gemaakt hebben zeg.
Anouk komt op het eerste gezicht wel sympathiek over maar over Cyrill heb ik op het moment m n twijfels. Ach, misschien zit ik er weer eens helemaal naast.

groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_213353
Beertje, zie http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001748.html

en
http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001746.html

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 02 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_213354
quote:
op 11-02-1999 om 07:53 PM schreef Sniper het volgende:
Ons aller Anoukje komt uit een studentenhuis. Ze is dus wel gewend aan meehelpen en de handen uit de mouwen steken.

Nou, als ik eens rondkijk in studentenhuizen waar mijn vrienden wonen, dan kan ik niet echt zeggen dat er veel wordt gedaan aan het huishouden.

De koelkast en het gasfornuis worden daar weggedragen door resten Croma die eindelijk wel eens weg willen en je kunt nog net een plekkie vrijwurmen tussen de vaat van 5 weken voor je lege vuile bord.

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 02 November 1999).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_213355
Cirril maakte op mij ook een nogal passieve indruk. Stond schaapachtig toe te kijken toen Anouk ('The girl next door') biefstuk, een koekblik en een kilo drop uit haar koffer viste. Ze probeerde haar lege handensituatie te redden door meteen maar in de groep te gooien dat ze veeel vreugde zou brengen. Tja... Ook fijn hoor, Cirril.
Nu ik hier ook nog lees dat ze de BB- uitzendingen zelden gezien heeft kan ik me niet voorstellen dat het haar eigen idee was om mee te doen.
Ze had toevallig opgevangen dat zelfs Sabine iedere dag op televisie te zien is, na BB en vervolgens hoopt ze ook alsnog beroemd te worden.
Heel spontaan tiepje dus....

Weet je wat er eigenlijk aan de hand is......ik mis mijn onvolmaakte, onvolprezen Bianca. Ik zit hier gewoon een potje flink te balen van de gekunsteldheid.

[Dit bericht is gewijzigd door liz (Datum 02 November 1999).]

pi_213356
Als ze niet veel weet van het programma, kan ze ook niet veel vertellen. Dat komt de redactie wel erg goed uit, natuurlijk.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_213357
Ik weet ook niet meer wat Cyrille zei, maar in ieder geval iets in de trant van 'ik heb geen biefstuk meegenomen, maar een hoop van mezelf en ik zal de boel hier wel een beetje opleuken' (zeer vrij vertaald). Anouk, ach: ziet er inderdaad leuk uit en lijkt me ook wel een lief kind, al strijkt dat beeld van zo'n volledig leeggelopen 'all female' studentenhuis (net voor binnenkomst) me al direct dwars in tegen de haren. Wel mooi hoe ze reageerde op 'pappie'.
En ach God, hoe eerlijk bij haar binnenkomst, ze had even niet zo veel te zeggen... trouwens, zag ik Ruud zich niet direct vergrijpen aan Cyrille. En zag ik Cyrille niet direct verschrikt terugspringen. Hield ze gisteren nog niet het Nederlandsch publiek voor dat ze bij wijze van mijn interpretatie, gelijk met Ruud het bed in zou willen duiken.

Vreselijk zo'n show-figuur. Die hebben hun hele leven lang getraind om hun 'image' te professionaliseren. Geen doorkomen aan. We zullen alleen een act gadeschouwen. Weg met Cyrille. Anouk moet een kans krijgen. Hulde aan Karin!

pi_213358
al met al heb ik dus weeeeeer niet zoveel gemist vanavond....tjonge.. ik ga geloof ik nog afkicken zonder bij verschijnselen!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 november 1999 @ 21:20:00 #34
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_213359
Cerylle heeft 2 keer gekeken? Hoe kan ze dan al zo volmondig beweren helemaal into Ruud te zijn? Gister dan he?
raar mens en ik kan jullie verzekeren dat er ook hele leuke halfbloedjes zijn! Zelfs als het mannen betreft:-)
iemand interesse?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')