Ziet er uit als prima weer!! Zeker ook voor foto's (ok, mijn afwijkingquote:Op zondag 20 april 2008 10:37 schreef Fannetje het volgende:
Gefeliciteerd draaijer! Jullie zien er mooi uit. Jammer van dat blauwe oogje... mijn bruidsjonkertje schijnt nu ook een grote kras op zijn gezicht te hebben... met dank aan mijn bruidsmeisje
Nog twee dagen wachten en dan is het zover. Ik word helemaal vrolijk van de weersvoorspellingen
[ afbeelding ]
De feestlocatie zou ons een week van tevoren bellen over het precieze aantal gasten, maar dat hebben ze nog steeds niet gedaan. Ik ga zo zelf dus maar even bellen
Wij hebben toen afgesproken dat we zelf een maand van tevoren contact zouden opnemen om alles nog een keertje door te spreken. Vervolgens zouden zij ons dan een week van tevoren nog even bellen over het exacte aantal gasten en of er nog last-minute veranderingen waren.quote:Op zondag 20 april 2008 11:59 schreef draculettetje het volgende:
is dat trouwens normaal dat de locatie kontakt met jullie op neemt?
wij hebben afgesproken het zelf door te bellen....
niet te veel nagelbijten hoor anders heb je straks geen nagels meer over
Nog 60 dagenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:54 schreef J-net het volgende:
[..]
Grappig (was ff paar dagen afwezig en meteen 3 pagina;'s vol). Waar trouw jij? Ik in Vlaardingen.
Ondertussen slaat de huwelijksstress steeds meer toe en nog wel wat To Do dingen. Over 9 weken ben ik al een dag getrouwd..... echt maf.
Niet bij iedereen melden zich veel mensen af. Ik las overal dat je zeker rekening moet houden met 10 % die niet komt. Nou, bij ons heeft welgeteld één persoon zich afgemeldquote:Op zondag 20 april 2008 18:27 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Nog 60 dagenNog 9 weken en dan zijn we al 2 dagen getrouwd
Wij trouwen in Naarden. Ik heb niet echt last van huwelijks stress.
Al 2 weken niks gedaan of geregeld, ben steeds bang ik vergeet iets, maar dat is niet zo..
Nog steeds maar 1 afmelding van de gasten, heel wat kaarten gehad deze week (tja 1.5 week na verzenden van de kaarten)
gefeliciteerd, we verheugen op jullie trouwerij etc
Onze planner van de feestzaal zei dat ook,quote:Op zondag 20 april 2008 19:38 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Niet bij iedereen melden zich veel mensen af. Ik las overal dat je zeker rekening moet houden met 10 % die niet komt. Nou, bij ons heeft welgeteld één persoon zich afgemeld
Spannend!!quote:
quote:
Nou, dat schijnt dus tegen te vallen, want juist in het weekend hebben mensen vaak andere dingen.quote:Op maandag 21 april 2008 17:20 schreef Patries86 het volgende:
Nog 1 nachtje! Spannend Fannetje!
Als je het weer van vandaag hebt, dan heb je een mooie dag!
Geniet ervan!
Wij hebben onze trouwdag op een vrijdag, dan kunnen mensen als veel sneller komen dan op een dag midden in de week! En we hebben een duidelijke selectie gemaakt wie we wel en niet willen en de kaarten ruim 2.5 maand van te voren gestuurd
Ik ga nu nu vast veel plezier wensen.....morgen rare dag dus ga het vast vergetenquote:
Haha blijkbaar als je zo'n lijst moet maken ben je niet geliefdquote:Op maandag 21 april 2008 18:05 schreef draculettetje het volgende:
idd fannetje als jullie dit weer hebben, en dat is wel de voorspelling!
Qwea da's ook een manier om het te bekijken! (wel een goede trouwens hoor)
Ehm... Ik lees het vast verkeerd, maar ken jij maar 4 leuke mensen?quote:Op maandag 21 april 2008 20:58 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Haha blijkbaar als je zo'n lijst moet maken ben je niet geliefd![]()
![]()
We hebben geen lijst gemaakt wie er niet mogen komen![]()
Alleen een lijst met alle leuke mensen
Zijn er maar 4 en die 4 weten het inmiddels wel
Opzich wel, maar die nodig je toch niet uitquote:Op maandag 21 april 2008 21:00 schreef draculettetje het volgende:
kan aan mij liggen maar als je een lijst maakt met alleen maar leuke mensen heb je automatisch toch ook een soort van lijst met "minder" leuke mensen?
Haha sorryquote:Op maandag 21 april 2008 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ehm... Ik lees het vast verkeerd, maar ken jij maar 4 leuke mensen?![]()
hihi ik snap je wel hoor, maar het is denk ik gewoon een andere manier van lijst maken!quote:Op maandag 21 april 2008 21:02 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Opzich wel, maar die nodig je toch niet uit
Dus waarom daar een lijst voor maken??? Belangrijkste is toch de lijst van iedereen die je wilt dat komt.
Die een kaart moeten krijgen
Ik ben heel geliefd. Ik ben erg selectief in mensen die ik erbij wil hebben. Ik hoef geen paupers op mn bruiloft. Mijn bruiloft is voor elite mensen die ik mag. Niet voor achterbakse idioten die denken dat ik ze moet en die eigenlijk enkel komen om bier te zuipen. Overigens heeft zo'n lijst maken niks met geliefd zijn te makenquote:Op maandag 21 april 2008 20:58 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Haha blijkbaar als je zo'n lijst moet maken ben je niet geliefd![]()
![]()
We hebben geen lijst gemaakt wie er niet mogen komen![]()
Zijn er maar 4 en die 4 weten het inmiddels wel
Alleen een lijst met alle leuke mensen
Omdat die lijst bij de bruiloft aanwezig moet zijn. Sommige gekken willen toch nog wel eens langskomen. En ik wil geen part spelen in een rel op mn eigen bruiloft. Ook al ben ik niet vies van rellenquote:Op maandag 21 april 2008 21:02 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Opzich wel, maar die nodig je toch niet uit
Dus waarom daar een lijst voor maken??? Belangrijkste is toch de lijst van iedereen die je wilt dat komt.
Die een kaart moeten krijgen
En daar verknoei jij je arme kaarten aan? Mensen waar ik geen contact mee heb hoeven ook niet te weten dat ik ga trouwenquote:Op maandag 21 april 2008 21:06 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Haha sorry
Die onderste zin moest ergens tussen
4 mensen die echt niet mogen komen, daar hebben we geen lijst voor.
En die mensen weten het wel inmiddels
Verder nog familie die wel kaart hebben, maar meer zodat ze het weten dat we gaan trouwen
Maar verder hebben we geen contact met ze
Mijn ceremoniemeesters hebben in hun hoofd wie er niet welkom zijn, komen ze wel dan...quote:Op maandag 21 april 2008 21:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik snap je wel hoor, maar het is denk ik gewoon een andere manier van lijst maken!
MM zn baas bood al aan om de vrijgezellen dag zelf en de dag erna vrij te geven. Dus das mooi meegenomenquote:Op maandag 21 april 2008 22:10 schreef draculettetje het volgende:
hij weet die van mij wel maar da's zodat ie kan zorgen dat ik de volgende dag vrij heb zeg maar
Ik zou hem best kunnen uithoren, maar iets loslaten zit er waarschijnlijk niet in. Ik probeerde hem 3 weken voor kerst om te kopen met van alles en nog wat als hij zou vertellen wat mn kerstcadeau was. En ik heb echt van alles uit de kast getrokken. Mooi dat het niet hielpquote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef draculettetje het volgende:
gaat bij mij meer om de eigen agenda en niet zo zeer het werk
maar goed ben al trots op mezelf dat ik hem niet uithoor
al heb ik wel een vermoeden wanneer het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |