Hmmmquote:Op maandag 14 april 2008 18:50 schreef Janteh het volgende:
Geniale site, ik ga denk 10 keer http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8667 kopen en 1 keer http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7428
nee, dan betaal je 50 centquote:Op maandag 14 april 2008 21:04 schreef jakkop het volgende:
Als ik iets van zeg, 50 cent bestel, betaal ik dan ook 50 cent? Of komen er nog dingen (weet ik veel administratiegefuck) bij?
Nee ik zit niet meer op school maar ik vind ze gewoon stoer, en voor die prijs kan ik het niet laten liggen natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2008 20:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmmm, het zelfde als ons van plan ?
Heeel de school vol gooien met dobbelstenen als examenstunthahah
Vraag internetbankieren aan?quote:Op maandag 14 april 2008 21:23 schreef Downstar het volgende:
binnekort maar eens een true 20 mw laser bestellen; alleen moet nog even een kameraad vinden die even geld van zijn paypal account naar de mijne stuurt ; want ik heb zelf namelijk geen online rekening
! lastig !!
Toen had ik volgens mij al een jaar internetbankierenquote:Op maandag 14 april 2008 21:37 schreef Downstar het volgende:
Ik ben nog maar 16; hoe leg ik mn ouders uit waarvoor ik internet bankieren nodig zal hebben ;
'' Dan koop je nog meer van die 'onzin' '' hahaha
daar moet ik je ouders gelijk in geven, je raakt verslaafd aan zulk onzin:Pquote:Op maandag 14 april 2008 21:37 schreef Downstar het volgende:
Ik ben nog maar 16; hoe leg ik mn ouders uit waarvoor ik internet bankieren nodig zal hebben ;
'' Dan koop je nog meer van die 'onzin' '' hahaha
hahah idd ; maar eerst maar een eens laserquote:Op maandag 14 april 2008 21:49 schreef Keuvie het volgende:
[..]
daar moet ik je ouders gelijk in geven, je raakt verslaafd aan zulk onzin:P
Bij mij was dat ook het geval en heb 't pakketje vandaag binnengekregen!quote:Op maandag 14 april 2008 16:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
The item left Hong Kong for its destination on 10-Apr-2008
Hier moet ik toch ongeveer 5 dagen bij op tellen voor ontvangst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |