abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213313
Ik zit net op de vernieuwde flash-site en opeens zie ik dat in de kleine fototjes boven in beeld Cyrille en Anouk al zijn ingevuld! En de telefoonljnen zijn net een kwartier dicht!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_213314
Scherp gezien!
Gelukkig maar, deze 2 zijn het leukst.
Greetz Tina

dinsdag 2 november 1999 @ 18:23:00 #3
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_213315

Ha .. ja, ik zag het ook net ..
Was om 18.07 al zo ..

Volges mij was het gister om 21.00u al zo .. alleen was me proxy nog niet gerefreshed ..

dinsdag 2 november 1999 @ 18:23:00 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_213316
snel geld verdient door V. .. ben benieuwd wie er eigenlijk gebeld heeft?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_213317
Sterker nog: de foto's waren al voor 6en geplaatst. Was ook wel duidelijjk met de interviews! (Vooral die op de BB-site)

Weer eens een bewijs dat het allemaal doorgestoken kaart is.
Maar ik ben wel blij dat Nicolette afvalt. (Alleen al om nachtmerries te voorkomen)

dinsdag 2 november 1999 @ 18:43:00 #6
914 dextertje
Dee Dee's beloved brother
pi_213318
>Weer eens een bewijs dat het allemaal doorgestoken kaart is

Ligt er aan hoe laat het precies al op de website te zien was. Ik vind het een lichte aanwijzing, maar zeker geen sluitend bewijs.

Als om 16.00u Anouk 30.000 stemmen had, Cyrille 20.000 stemmen en Nicolette 4.000 stemmen, dan mag je toch wel aannemen dat de kans heeeeel erg klein is dat Nicolette er in komt.

Simpel een kwestie van statistiek (opiniepeilers doen niets anders). En misschien is het voor de Veronica-stemcomputers wel onmogelijk om in 2 uur 16.000 stemmen te verwerken , dus dan weten ze al zeker (in mijn voorbeeld) dat Nicolette er niet in komt.

Ajuus,

It's a good day for Science!
-Dextertje

dinsdag 2 november 1999 @ 18:47:00 #7
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_213319
En als je die 3 mensen gisteren gezien heb is het voor iedereen sowieso duidelijk dat net nummer 1 en 3 zou worden dus ook veronica
  dinsdag 2 november 1999 @ 18:50:00 #8
914 dextertje
Dee Dee's beloved brother
pi_213320
quote:
op 11-02-1999 om 06:47 PM schreef Jessicaa het volgende:
En als je die 3 mensen gisteren gezien heb is het voor iedereen sowieso duidelijk dat net nummer 1 en 3 zou worden dus ook veronica

Inderdaad, dat ook nog.

It's a good day for Science!
-Dextertje

pi_213321
quote:
op 11-02-1999 om 06:50 PM schreef dextertje het volgende:
[QUOTE]op 11-02-1999 om 06:47 PM schreef Jessicaa het volgende:

Inderdaad, dat ook nog.

.
[/quote]

Jij bent inderdaad geniaal,dextertje.

pi_213322
quote:
op 11-02-1999 om 06:16 PM schreef Hunter het volgende:
Ik zit net op de vernieuwde flash-site en opeens zie ik dat in de kleine fototjes boven in beeld Cyrille en Anouk al zijn ingevuld! En de telefoonljnen zijn net een kwartier dicht!

Hunter, volgens mij ben jij vooral op jacht naar topic- onderwerpen...
Ik heb jou wel eens zinniger onderwerpen aan zien snijden.
Heb je je kleine broertje soms aan de pc gezet?

( Maarja, altijd nog beter onzinnige topics dan geen topics...!?)

Eigenlijk zit ik hier gewoon een flink potje te balen van een stelletje Veronica- meiden die onder het mom van 'Veronica komt naar je toe deze winter' vooral heel veel Veronica leden hopen te winnen.
Zodat ze lekker veel zullen verdienen. En heel beroemd worden, net zo beroemd als Caroline Tensen, en hun haar gaan blonderen en een eigen tv- show krijgen. En gaan trouwen met Rolf Wouters of Rientje Ritsma.
En veel fotografen achter zich aan krijgen.
Zodat ze nog lang en gelukkig leven.
Want daar draait het natuurlijk allemaal om.

Niks geen zweverige gesprekken of bijvullen van geestelijke bagage.

Bagger.

pi_213323
Een mens kan niet altijd zinnig zijn. Daarbij ben ik vandaag al te lang on-line. Dan krijg je dat soort dingen. Ik vond het anders toch wel een primeurtje, zo vlak voor de uitzending.

Ach Liz, ik wou dat ik je kon troosten.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 2 november 1999 @ 21:43:00 #12
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_213324
quote:
op 11-02-1999 om 09:31 PM schreef Hunter het volgende:
Een mens kan (...)troosten.
Ga je nou niet verontschuldigen H.

Na "Alle 13 goed (the best of FOK-forum)" heb je wat mij betreft het recht verworven om minstens 10 onzin topics te posten.

Deze hier vind ik trouwens geen onzin, want elk gerucht dat riekt naar bedrog van VOO is de moeite waard om onder de aandacht gebracht te worden.

Dexter : Ja, je hebt gelijk met je statistieken, maar naar mijn mening moet de stemlijn van VOO op het moment dat de uitslag al bekend is klinken als:

"Dit telefoongesprek kost circa nix. De uitslag is bekend. Rot op of zo"

Haalt gelijk bij rechter.
pi_213325
HELP!!

Ik ben Fok!member!!!

Bedankt voor uw aandacht en welterusten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')