Inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Je kan beter hier een klachd over openen:
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [list_activetopics::mysql_query::2] [08-Apr-2008 11:04:39]
![]()
Was ook het eerste wat ik dacht. Tering, heb je topicdiaree ofzo?quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:01 schreef godigita het volgende:
Ja, je bent ook zo druk met al die, eh, kwaliteitstopics openen
Dat is geen klacht.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:06 schreef tonja het volgende:
Ik weet nog een leuk topic voor je: 'Fokken terwijl je wel wat beters te doen hebdtdt'
Hé, dat is niet lief!quote:
Zowel figuurlijk als letterlijk?quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
*neemt TopicStarters die zulkse fouten maken niet serieus.
Dat heeft Tonks gedaan, hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja echt, unterfail .
*neemt TopicStarters die zulkse fouten maken niet serieus.
Misschien dat je dan eerst zelf het goede voorbeeld kunt geven, bijvoorbeeld door deze fout niet te gebruiken in je TT.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Al die d/t-fouten doen pijn aan mijn ogen.
Houd op!.
Anders lees je even verderquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Misschien dat je dan eerst zelf het goede voorbeeld kunt geven, bijvoorbeeld door deze fout niet te gebruiken in je TT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |