You have to!quote:
Pics Under the desk, or it didn't happen!quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Maar.. maar.. Kijk dan, ik ben echt heel zielig!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pffft, emo!quote:
Dat is ook niet echt heel vreemd als Harry Potter je premier is...ik bedoel, ben ik de enige die door heeft dat emo's zo'n 8 jaar geleden langzaam aan op kwamen, zo'n beetje ten tijde van balkenende I?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:49 schreef SicSicSics het volgende:
Nederland is de Bron van Alle Emo!
[ afbeelding ]
Wie paint er een roze speldje in zijn haar..?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt heel vreemd als Harry Potter je premier is...ik bedoel, ben ik de enige die door heeft dat emo's zo'n 8 jaar geleden langzaam aan op kwamen, zo'n beetje ten tijde van balkenende I?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
Paint skills I has them not!
[ afbeelding ]
Paintskilzz, I has them!quote:Op woensdag 16 april 2008 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
Paint skills I has them not!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Paintskilzz, I has them!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vet!
Ik proberen... Ik kan het niet!Me baas komt elke keer binnenlopen... Hij vroeg me al een keer wat ik in godsnaam met een foto van balkie moest...
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef Arnoutvanh het volgende:
TVP, wellicht post ik hier ook nog eens een foto van mezelf
He's a whole lot of blabla.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:32 schreef .bamboo.forest. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gedichtje van zn profiel:
-knip diepteloos gedicht-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |