quote:Op woensdag 9 april 2008 16:34 schreef SicSicSics het volgende:
We're doing it all wrong:
[ afbeelding ]
Suicide = Elmo:
[ afbeelding ]
Nee, das niet emo... Dan is het:quote:Op woensdag 9 april 2008 20:28 schreef Stipding het volgende:
And if you cut me! I cut you back! HA take that you bastard!
quote:And if you cut me! I cut me back! etc...
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:41 schreef SicSicSics het volgende:
Mogguh!
Zijn die emo's dan nooit op!
[ afbeelding ]
Blij dat het ergens goed voor is!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Nooit. Dit topic is het enige dat mij van mijn dealextreme verslaving afhoud.
OMG de nieuwe batman clown!quote:
Waarom, wie weet doen emo ook aan groupie snijden. weet jij veelquote:Op donderdag 10 april 2008 09:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, das niet emo... Dan is het:
[..]
Ja, ik weet veel!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:58 schreef Stipding het volgende:
[..]
Waarom, wie weet doen emo ook aan groupie snijden. weet jij veel
DUS als ik emo wil worden wil jij mij een ''cursus emo'' worden geven?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, ik weet veel!![]()
Ik heb een Bachelor Emo Science met aanvullende Master Self Mutilation.
ok, lelijk, maar ik zie niet in waar er emo aan is?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:16 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik whoop ass.Good to know.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:36 schreef G.Fawkes het volgende:
WTF. Hoe komen jullie in godsnaam aan al die slechte plaatjes. En hoeveel tijd besteed je aan het zoeken naar emo's
ww.google.nl en doorgaans kost een zoekbewerking zo'm 0,0001 sec voor een paar 100.000 hits.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:36 schreef G.Fawkes het volgende:
WTF. Hoe komen jullie in godsnaam aan al die slechte plaatjes. En hoeveel tijd besteed je aan het zoeken naar emo's
Yup dat kan ik, en sjees, je hebt er absoluur een nodig!quote:Op donderdag 10 april 2008 18:08 schreef Stipding het volgende:
[..]
DUS als ik emo wil worden wil jij mij een ''cursus emo'' worden geven?
Misschien moet je groupie snijden maar aankaarten, zijn ze niet zo alleen
ik snij jou, snij jij dan mij![]()
helpen we elkaars nare gevoelens weg te nemen. IDEE!
Te veel. Maar je moet toch op de 1 of andere manier je baas zijn tijd vol maken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:36 schreef G.Fawkes het volgende:
Gotcha! Doorwerkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Te veel. Maar je moet toch op de 1 of andere manier je baas zijn tijd vol maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |