DOH! Avril is lief!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:32 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Back in tha house!
Avril jou heldin.. Nee serieus, zelf ik vind dat te ver gaan.
Rocknummerquote:Op woensdag 9 april 2008 09:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
DOH! Avril is lief!En S8erboy is het tweede beste rocknummer óóit, na Winds of Change van de Scorpions!
![]()
Ja! En de derde plaats is voor 'Starship - We built this City' maar nu weer terug on-emo-bash-topic!quote:
Ik hoef mijn goede smaak niet te verdedigen!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:43 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
I'm with stupid. Rocknummer?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rijmelarij van lik me vessie!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja! En de derde plaats is voor 'Starship - We built this City' maar nu weer terug on-emo-bash-topic!
[ afbeelding ]
Moet het rock zijn dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik hoef mijn goede smaak niet te verdedigen!![]()
Ik twijfel, mag ik Modern Talking - You can win if you Want op nummer 4 zetten? Of is dat echt geen rock?
[ afbeelding ]
Wel als ik mijn lijst van top 3 beste rocknummer ooit uit wil breiden naar een top 5!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:53 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Moet het rock zijn dan?
[ afbeelding ]
Nog een Sehaga pijpslachtofferquote:Op woensdag 9 april 2008 09:53 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Moet het rock zijn dan?
[ afbeelding ]
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:54 schreef MASD het volgende:
Jullie hebben een vertyfd slechte muzieksmaak.
Waar denk je dat die 'haat' tegen emo's vandaan komt!?! Dat is allemaal om zand in de ogen van hippe mensen te strooien en de aandacht van mijn dubieuze muzieksmaak af te leiden, zodat ik ook misschien ooit ergens bij hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:54 schreef MASD het volgende:
Jullie hebben een vertyfd slechte muzieksmaak.
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 9 april 2008 13:10 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Ik zei Modern Talking, sorry!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:14 schreef TheSorrow het volgende:
De pagina begint behoorlijk ranzig, wat doen die gasten zichzelf aan
Mn ma snijdt geen polsjes, gelijk kelen, dus pas maar op.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:16 schreef Gercos het volgende:
lol jou ma is ook emo maar dan naar anders mensen toe
Jij met je kelen doorsnijden.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mn ma snijdt geen polsjes, gelijk kelen, dus pas maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |