Voortaan associeer je mij dus niet meer met een toekomstige kankerpatient?quote:
Jah, das ook niet zo heul ingewikkeld!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:48 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Murderdolls!! Mèèèèn jeugd sentiment, daar kan ik alles van mezingen.
Dat dacht ik ook ja!quote:
Bestellen doen we niet aanquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jah, das ook niet zo heul ingewikkeld!Altijd erg gelachen om de intro van 'Grave Robbin' USA', ik werd vroeger alleen wel uitgelachen door stoere metal mensen als ik zei dat ik de cd had en leuk vond
![]()
[..]
Dat dacht ik ook ja!
Heb je de nieuwe Kutschurft (Zolang de Voorhuid Strekt) al besteld, het is echt een aanrader!?!
[ afbeelding ]
Kan iemand emo's uitleggen dat je een pistool moet kopen voor je jezelf door je hoofd kunt schieten en dat het met je vingers niet gaat lukken.
*Kraskraskras*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:31 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
*Kraskraskras*FAIL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit: het plaatje heHet is PATAT!! :(
Kopen bij een optreden gaat na de collectieve zelfmoord ook niet meer lukken!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bestellen doen we niet aan
En het moet gewoon gezegd worden vind ik;![]()
![]()
BubblegumBarbie
![]()
![]()
Wát een vrouw
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:19 schreef TheSorrow het volgende:
Kras jij, rook ik mn joint, zijn we allebei gelukkig!
Zie je wat er gebeurt als je die shit rookt?quote:
Sorr... Waarom heb je eigk je briljante ondertitel weggehaald?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zie je wat er gebeurt als je die shit rookt?Ze komen als vliegen op je af
En scheren doen we niet aan, afrobaard FTW
Sig bedoel je? Die staat nu in mn fobo, ik vond deze wel wat heerschenderquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:30 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Sorr... Waarom heb je eigk je briljante ondertitel weggehaald?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bestellen doen we niet aan
En het moet gewoon gezegd worden vind ik;![]()
![]()
BubblegumBarbie
![]()
![]()
Wát een vrouw
O.a je video in dat ene topic, en je bent gewoon stoer en kickass enzoquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:04 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hoe breezerslettig van je! Waar heb ik het aan te danken?
![]()
@666: Ander langharig werkschuw tuig moeten gewoon hun mond houden, stiekem luisteren ze ook Murderdolls en Britney Spears, net als ons.![]()
O, en je secret source? Been there, vond ze allemaal net een tikkeltje te lame.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik whoop ass.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
O.a je video in dat ene topic, en je bent gewoon stoer en kickass enzo![]()
[ afbeelding ]
Haal de trekker dan over, watje!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:20 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zei hardop O My God
Die tanden + die pukkelDat hoofd op die 2e
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |