Ga ik morgen proberen voor je, hij loopt onderin de ruit van links naar rechts, maar omdat er geen vertakkingen zitten is hij gewoon APK-proofquote:Op maandag 7 april 2008 23:14 schreef keukentegel het volgende:
Kan je mischien een foto maken van die barst?
De bak staat in Ederveen (Ede / Veenendaal)quote:
Komen er ook vanavond aanquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:30 schreef its_me_ het volgende:
Heb je ook wat interieurfototjes?
En is er in gerookt?
Verbazend veel, kofferbak is erg groot (zie je van buiten er niet vanaf) en de achterbank is prima om met z'n 2en te zitten, met zn 3en kan ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:39 schreef tinoburg het volgende:
hoeveel ruimte zit er nou nog in zo eentje? wat kan je kwijt in de achterbak en op de achterbank?
TVP
Dat zeker, voor een 1.3i is hij erg pittigquote:Op maandag 7 april 2008 23:25 schreef keukentegel het volgende:
oke prima ik heb interesse mijn schoonbroer rijdt er ook zo een
redelijk pittige wagentjes
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:23 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Dat zeker, voor een 1.3i is hij erg pittig
Enige minpuntjes op dit moment zijn dus die barst, het stuur is verrot (of iig het leer is opgedroogd ofzo) (ligt een nieuw stuur in de kofferbak) en ik kwam er gister achter dat het knopje voor de achterruitverwarming vast zit![]()
Die heeft het altijd gedaan, kwestie van nieuw knopje regelen denk
Jah ik begrijp je reactie, had ooit stuur gekocht (wel 2e hands maar wel een goeie) alleen met de verkoop van de auto geen tijd/zin gehad om hem te monterenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..].
323 is een fijne auto, rijd er zelf ook weleens in, maar dan een van 20 jaar oud ofzo, niet kapot te krijgen..
lig momenteel ziek in bedquote:Op woensdag 9 april 2008 10:01 schreef mark_dabomb het volgende:
Fotootje van de achterkant?
Primaquote:Op woensdag 9 april 2008 11:00 schreef mark_dabomb het volgende:
prima, ik ga er is over denken
Nee, maar ik moet zeggen, als hij ook maar iets "rolt" dan gaat het sturen primaquote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef Sloper het volgende:
Zit er eigenlijk stuurbekrachting op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |