Ach, een der vele redenen waarom Teles stom zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef Sloggi het volgende:
Hij zit wel een stuk beter in elkaar dan een Tele. Als je daar de slagplaat vanaf haalt ben je daarna weer een uur aan het pielen om dat element weer op z'n plaats te krijgen.
Whehe, die bierhouderquote:Op woensdag 9 april 2008 12:58 schreef Dribbel_ het volgende:
vette foto van afgelope vrijdag
[ afbeelding ]
Tuurlijk welquote:Op woensdag 9 april 2008 17:07 schreef Witchfynder het volgende:
Zonder dat filmpje was de mod van mijn gitaar niet gelukt denk ik.
Die heeft iedere zichzelf respecterende muzikantquote:
Hoe laat moeten jullie?? Even luisteren danquote:Op woensdag 9 april 2008 18:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die heeft iedere zichzelf respecterende muzikant
dat is ook de enige reden ongeveer waarom ik een mic heb![]()
soort van
Spullen ingepakt en nu opweg naar almere
mensen die niks te doen hebben gig word live gestreamd
makemoremusic.nl
En dan doe je wekelijks natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 16:53 schreef Sloggi het volgende:
Da's dan wel weer een voordeel van een Tele. Die slagplaat is zo vervangen.
En waar is jullie bierhouder?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:13 schreef Aresdreams het volgende:
ohja, nieuw filmpje op onze myspace van het optreden van afgelopen zondag, geluidskwaliteit is om te janken, maar achm het was leuk
Dat zegtie net jaquote:Op woensdag 9 april 2008 20:35 schreef Witchfynder het volgende:
Geen idee. Bij de nek lijkt er ook een extra te zitten.
Kan wel, als je er maar geen cabinet kabel in hebt hangen. Met alle kabels eruit kan je hem best aanzetten hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 20:18 schreef Cynic het volgende:
Zo'n 2x12 kast blaas je niet zomaar op, en ik ga ervan uit dat je sowieso niet op vol vermogen gaat spelen dus dan valt het helemaal mee.
Je moet trouwens je versterker nog niet aanzetten zonder dat hij op een speaker is aangesloten, dat is namelijk niet goed voor je versterker.
Té hard niet, maar die dingen kunnen heel wat hebben hoor. Er komt op standje 2 net zoveel vermogen op als standje 11, alleen is de druk dan veel hoger, zeker met de lage tonen.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:23 schreef Witchfynder het volgende:
Of je een 2x12" opblaast ligt volgens mij niet zozeer aan het aantal speakers, maar meer aan welk vermogen ze aankunnen. Als je met een 100W amp op 8 ohm in een 2x12" die 120W aankan zit te spelen, moet dat geen probleem zijn. En zoals Cynic al in feite zegt, je moet niet te hard spelen, want dat is onnodig en voor elke amp slecht. Als ik met mijn 350W amp op 10 in mijn 450W cabinet sta te hengsten, vinden ze dat ook niet lang tof..
Ja maar...waarom zou je?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan wel, als je er maar geen cabinet kabel in hebt hangen. Met alle kabels eruit kan je hem best aanzetten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |