If only I had the money. Maar ik wil nog zoveel, voor nu voldoet mijn Marshall nog goedquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:18 schreef Svyatagor het volgende:
Iemand interesse in een fijn 50-watt ENGL-buizencombo?
Weinig op gespeeld, strakke scheur, maar niet helemaal mijn ding. 500 euro.
ja, daar moet je ook echt 100 watt voor hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
En hij blijft ook clean clean op hoge volumes en gaat niet oversturen
Moest een keer over een kleinere versterker heenspelen maar dat ging em echt niet wordenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja, daar moet je ook echt 100 watt voor hebben
Misschien Sacraea Saturna toevoegen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Binnekort gaan we eens een fokbandjes avond organiseren
Welke bandjes zouden mee willen spelen op Woodfok! (Š Witchhoer)
-Conorach (Witchfynder)
-Too Loud For Granny (Dribbel_)
-Kramtried (Deansensitized)
-Squirrelnuts (Doodkapje)
Locatie zal hopelijk de Stairway zijn in Utrecht.
Zal door de Fok! PR geregeld worden
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Alsof je ooit clean speelt op een optreden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moest een keer over een kleinere versterker heenspelen maar dat ging em echt niet worden
Okee 100 heb je ook niet per se nodig. Maar gaat om het idee
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Binnekort gaan we eens een fokbandjes avond organiseren
Welke bandjes zouden mee willen spelen op Woodfok! (Š Witchhoer)
-Conorach (Witchfynder)
-Too Loud For Granny (Dribbel_)
-Kramtried (Deansensitized)
-Squirrelnuts (Doodkapje)
Locatie zal hopelijk de Stairway zijn in Utrecht.
Zal door de Fok! PR geregeld worden
mooie pingelstukjes zonder effecten er over heen en dan weer lekker verder scheuren met distortionquote:Op woensdag 9 april 2008 08:42 schreef punkjunk het volgende:
Clean om dan verder te werken met pedaaltjes ofzo?
Ik heb hier nog stickers liggen die ik ooit bij een gitaarblad kreeg!quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:30 schreef ibaneX het volgende:
DEAN, mot je nog een vette sticker voor op je punk-strat? ik heb hier wel een toffe liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |