Inderdaad. Wabedoellie met schroeven? Of had je 't niet tegen mij?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
Met pickup switch bedoel je de selectorswitch?
Hij komt van een Highway One, maar het blijft raar inderdaad. Dezelfde eBay winkel verkoopt ook bodies met alle electronica erin, alleen de hals ontbreekt. Er staat ook een losse hals van een Eric Clapton en een Jeff Beck signature opquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:18 schreef Cynic het volgende:
wie koopt er trouwens in 2008 een USA Fender om er dan meteen een andere hals op te zetten?
Is een zessnarige bas niks voor je?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoera, mijn .13 snaren zijn binnen. Hopen dat mijn nek van mijn strat het houdt.
Ga je de onderdelen anders bisonmontagekitten ofzo?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. Wabedoellie met schroeven? Of had je 't niet tegen mij?
Oh zo'n schroevenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga je de onderdelen anders bisonmontgekitten ofzo?.
Ik heb laatst mijn shit moeten solderen aan mijn output jack en mijn brug met een cheapass soldeerbout, Dat was echt niet te doen, dat ding was helemaal niet zo precies. De punt werd niet heet, waardoor ik veel meer tin heb gebruikt dan echt nodig is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:02 schreef Sloggi het volgende:
Is die rotzooi eigenlijk aan elkaar te solderen met een simpele soldeerbout van een tientje of heb ik er nog iets bijzonders voor nodig?
Lach maar, mijn sustain zal geniaal zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is een zessnarige bas niks voor je?.
Het kan wel. Mijn werkende gitaar is er het bewijs van. Let er wel op dat er genoeg vermogen in zit. Zoals al gezegd werd: als de punt niet heet wordt, kan het een klote werk worden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:02 schreef Sloggi het volgende:
Is die rotzooi eigenlijk aan elkaar te solderen met een simpele soldeerbout van een tientje of heb ik er nog iets bijzonders voor nodig?
SRV is ten einde man, of heb je gister Netwerk niet gezien?quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Lach maar, mijn sustain zal geniaal zijn.
Verkapte-ik-wil-als-SRV-spelen-post
Gaat primaquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:02 schreef Sloggi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |