Versta jij Chris Barnes dan? Ik echt niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef Aresdreams het volgende:
tja, als je het goed wilt doen, verstaat men het dus wel
dat is tenmisnte in mijn optiek wel het doel, heftige zang/grunt dat toch wel verstaanbaar is
dat zijn 2 bands waar ik eigenlijk niet naar luisterquote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef Witchfynder het volgende:
Van Cannibal Corpse (vroeger?) en Six Feet Under..
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
Op de voorpagina van het Almere blaadje[ afbeelding ]
Cool, zo'n witte LP.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
Das ist idd een sehr schöne Gitar! Wat is dat er voor een?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
Dat dus hebben ze een lawsuit van aan de broek gekregen. Dus tegenwoordig is het model aangepast en lijkt hij niet zo echt meer. Deze was echt als twee druppels waterquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:02 schreef Witchfynder het volgende:
Het is een Richwood, vertelde Dribbel_ mij pas. Een kopie zó goed, dat Richwood hem niet meer mag maken van Gibson. Althans, volgens Dribbel..
Die kraag!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
Alles kan je goed upgraden, zelfs mijn Amusequote:Op vrijdag 11 april 2008 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens mij kun je Richwoods ook wel goed upgraden.
Dribbel is gewoon hip.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |