gefeliciteerd dudequote:Op donderdag 10 april 2008 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Duuuuudee
Halve finale MakeMoreMusic gewonnen![]()
Videocamera gewonnen en over 2 weken de finale![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 april 2008 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Duuuuudee
Halve finale MakeMoreMusic gewonnen![]()
Videocamera gewonnen en over 2 weken de finale![]()
Vreemd ik zie geen sigs? Kwestie van instelligen of gewoon een pauper PCquote:Op donderdag 10 april 2008 17:59 schreef Deansensitized het volgende:
Staat gelukkig niet met koeieletters in zijn sig
Die komen uit Sneekquote:Op donderdag 10 april 2008 17:55 schreef Spekk het volgende:
Dribbel hoe heet de band waar je in speelt? Huischgenoot van me deed gisteren ook mee.
Edit: nm, profiel checken helpt. Gefeliciteerd met de winst iig. Hij speelt in CSC. Studeert ook in Delft overigens
Nee, dat is toch wel waar ik de lijn trek. Ik zal met deze band nooit op een politiek feestje spelen, zelfs niet van mijn eigen partij. We konden een keer in Utrecht spelen bij een of andere linkse studentenvereniging (veganisten en ander dreadlocktuig). Mooi niet hoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:28 schreef Aresdreams het volgende:
viel kwa bands wel mee, en wat boeit het?
speulen is speulen!
Standby switch? Volume van de gitaar of eventuele pedalen wel open?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:28 schreef Useless_User het volgende:
Hoi mensen,
Kan iemand mij helpen?
Ik heb zojuist mijn versterker weer thuis, er zijn nieuwe buizen ingezet.
Het gaat om een London City Hornet. Ik kom thuis zet hem aan en hoor geen geluideen klein beetje geluid hoor ik als ik de versterker vol open zet met gain. Zie ik iets over het hoofd
Want in de winkel hebben ze hem getest en hij deed het schijnbaar weer goed.
Maar thuis heb ik bijna geen volume![]()
Alvast bedankt,
Groetjes Hugo
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Standby switch? Volume van de gitaar of eventuele pedalen wel open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |