Beter dan meest quasi-gevatte oubollige userquote:Op maandag 7 april 2008 23:51 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe jij ooit liefste user bent geworden? Je verstand staat er bij stil!
Is dat een dreigement?quote:Op maandag 7 april 2008 23:55 schreef Lobasca het volgende:![]()
[..]
Zal ik maar ff een TR versturen, aangezien jij hier alleen maar komt zeiken, mij heb je er niet mee, maar anderen willen graag lezen wat er zich in de kooi afspeeld, niet hetgeen in jouw hoofd![]()
Mijn kop eraf als daar ook niet mee gesjoemelt is....net zo als met de SMSjes voor popi Huub...quote:Op maandag 7 april 2008 23:51 schreef demins het volgende:
[..]
Daar zit die ook. Maar dit vind die zulke geweldige uitspraken dat hij ze overal even copy/pastequote:
Ja, ze weten voor iedere user iets te vinden! Alleen voor jou nog niet!quote:Op maandag 7 april 2008 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Beter dan meest quasi-gevatte oubollige user
jij moet de nobelprijs krijgen voor het "alles naar huub omdraaien"quote:Op maandag 7 april 2008 23:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Mijn kop eraf als daar ook niet mee gesjoemelt is....net zo als met de SMSjes voor popi Huub...
Het moet over de streams gaan! Niet over wat zich in jouw lieve hoofdje afspeelt! Heb ik wel eens gelezen!quote:Op maandag 7 april 2008 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dromerig lag te kijken, maar ze ligt gewoon te lezen.
Ik dacht het wel, zeker weten doe ik het ook niet.quote:Op maandag 7 april 2008 23:53 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wilde het huidige kabinet de flitscheiding niet juist afschaffen? Geen idee of dat doorgegaan is eigenlijk..
ik weet dat ie overal tegelijk post, daarom zei ik datquote:Op maandag 7 april 2008 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zit die ook. Maar dit vind die zulke geweldige uitspraken dat hij ze overal even copy/paste
Kan jij niet allemaal gehoord hebben, je bent veel te druk met je caps. Dom hequote:Op maandag 7 april 2008 23:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
de hele avond al over lieke?????![]()
heb je het geluid uit staan en probeer je de streams te liplezen of zo??
twee 'stemmen' waren genoeg..hahaquote:Op maandag 7 april 2008 23:51 schreef demins het volgende:
[..]
Omdat hij het van die geweldige uitspraken vindquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik weet dat ie overal tegelijk post, daarom zei ik dat![]()
maar waarom dan ook hier??
Waar?quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
twee 'stemmen' waren genoeg..haha
on-topic: jaap is aangekomen
Dan krijgen we er beide een. jij voor Brain en Amanda en ik voor Alleen Huub.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:00 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij moet de nobelprijs krijgen voor het "alles naar huub omdraaien"![]()
no offence
Je schrijft 'Brian' maar je bedoelt Huubquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:12 schreef Marieke_B het volgende:
Rico wil iets tegen Brian vertellen off stream..
Maar omdat ze weten dat ze onstream zijn, zegt hij het niet.
Rico zit ergens mee '' paratras" of " pamatras" zegtie tegen Brian..
Ja, zoiets.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:13 schreef Guuskeee het volgende:
bij mij ziet alles er zo uit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |