Ik begrijp dat mijn reputatie me vooruit is gesneld...quote:Op maandag 7 april 2008 22:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar over de streams schrijven is te hoog gegrepen voor je? welkom back demins
Ze worden nonchalantquote:Op maandag 7 april 2008 23:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft zijn scriptje wel eens overtuigender gebracht
hahah nee dat bedoel ik ook niet....ik dacht dat je wist dat er speciale hoeren kleding bestaat.....quote:Op maandag 7 april 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik hoerenkleding heb
Dat heet verliefd.quote:Op maandag 7 april 2008 23:11 schreef coldstar het volgende:
Ik vind claire soms toch echt net een baby. Ze zit zo dom en aanstellerig te kijken naar Huub. Als die niet haar ja woord gegeven heeft omdat ze gewoon heel veel aandacht, helemaal geweldig vind, ben ik maxima. ( geen Kelly BB)
je reputatie zou dan sneller zijn dan jij bentquote:Op maandag 7 april 2008 23:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik begrijp dat mijn reputatie me vooruit is gesneld...
Ja, maar is dat speciaal voor hoeren dan? Dus ik mag niet bestellen, ik ben n.l geen hoer.....jammer. Ach me maat hebben ze toch niet, heb me mooiste tijd gehad (grapje)quote:Op maandag 7 april 2008 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs online te bestellen joh...... www.hookers-r-us.com
ik hoop eentje ergens een kilometer of 3000 hiervandanquote:Op maandag 7 april 2008 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je reputatie zou dan sneller zijn dan jij bent![]()
wat een kut-dj is dieR AT, welke 3e rangs club/ discotheek wil zo'n idioot boeken
Mooi gecaptquote:
Huub heeft wel zoveel credits opgebouwd al zou hij nu niets meer doen tot 22 mei dan nog heeft hij het meeste gedaan van allemaal.quote:Op maandag 7 april 2008 23:25 schreef coldstar het volgende:
Volgens Huub doet Brain niets en laat hij Jaap het werk doen.
doe jij niet hetzelfde Huub ?????
heb ik iets gemist? brian doet niks anders dan roddelen en zijn dronken snol analyseren..quote:Op maandag 7 april 2008 23:25 schreef coldstar het volgende:
Volgens Huub doet Brain niets en laat hij Jaap het werk doen.
doe jij niet hetzelfde Huub ?????
Jaap zegt zoveel..quote:Op maandag 7 april 2008 23:30 schreef coldstar het volgende:
Jaap zegt dat Huub Hedda voor DGK ook geslagen heeft.
Uhh..Huub sloeg Hedda terug..it's so easy om feiten te verdraaienquote:Op maandag 7 april 2008 23:30 schreef coldstar het volgende:
Dat Heeft Huub zelf verteld. Dat hij een keer in een ruzie Hedda een klap heeft verkocht.quote:Op maandag 7 april 2008 23:30 schreef coldstar het volgende:
Plus dat ze tegen elkaar konden zeggen wat achter van plan was en dat ze daar niet moesten intrappen.quote:Op maandag 7 april 2008 23:34 schreef Leandra het volgende:
Huub: Vergeet één ding niet, het is heerlijk om een wekelijks ruzie-uur te hebben zonder fokking camera
Over het Golf-uurtje van Brian en Amanda
een vrouw meppen is een vrouw meppenquote:Op maandag 7 april 2008 23:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhh..Huub sloeg Hedda terug..it's so easy om feiten te verdraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |