Jij bofkontquote:Op maandag 7 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fok! Bekijk het, en doe er verslag van.Ik ben als vrijwilliger aangewezen om morgen om vier uur weer te beginnen
(
)
Dat dusquote:Op maandag 7 april 2008 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zo schattig van Amanda![]()
als het aan Amanda ligt gaat Claire gekleed als een hoer in ondertrouw.
precies mijn gedachten..... willlen ze Claire voor gek laten lopen.... dan maar geen sjaalquote:Op maandag 7 april 2008 22:54 schreef Leandra het volgende:
OMG.. volgens Amanda is die zwarte sjaal stijvol bij een rode jurk....
quote:Op maandag 7 april 2008 22:56 schreef Ziet het volgende:
dat haar wassen, dat vettige kan niet
ZEGT AMANDA TEGEN CLAIRE!!!
Dat gevoel heeft Claire anders niet, ze draagt altijd een sjaal zegt ze net.quote:Op maandag 7 april 2008 23:02 schreef Desii het volgende:
[..]
precies mijn gedachten..... willlen ze Claire voor gek laten lopen.... dan maar geen sjaal
Erger nog: ik denk niet eens dat Amanda dat bewust wil... ze heeft gewoon zo'n slechte smaak.quote:Op maandag 7 april 2008 23:02 schreef Desii het volgende:
[..]
precies mijn gedachten..... willlen ze Claire voor gek laten lopen.... dan maar geen sjaal
Hoe je het maar wilt zien. Ik vind het leuk te lezen dat je speciaal hoeren kleding hebtquote:Op maandag 7 april 2008 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zo schattig van Amanda![]()
als het aan Amanda ligt gaat Claire gekleed als een hoer in ondertrouw.
Earth calling Coldstarquote:Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoe je het maar wilt zien. Ik vind het leuk te lezen dat je speciaal hoeren kleding hebt
Dat denk ik dus ookquote:Op maandag 7 april 2008 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: ik denk niet eens dat Amanda dat bewust wil... ze heeft gewoon zo'n slechte smaak.
Waarschijnlijk vindt ze het oprecht mooi
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik hoerenkleding hebquote:Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoe je het maar wilt zien. Ik vind het leuk te lezen dat je speciaal hoeren kleding hebt
Dat denk ik ookquote:Op maandag 7 april 2008 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: ik denk niet eens dat Amanda dat bewust wil... ze heeft gewoon zo'n slechte smaak.
Waarschijnlijk vindt ze het oprecht mooi
Zelfs online te bestellen joh...... www.hookers-r-us.comquote:Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Tepelplakkers toch zeker wel?quote:Op maandag 7 april 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik hoerenkleding heb
Hij heeft zijn scriptje wel eens overtuigender gebrachtquote:Op maandag 7 april 2008 23:08 schreef Py het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Huub steekt nu een verhaal af voor de kijkerts. Claire heeft hem betoverd, zegt ie
Ze heeft haar tanden laten bleken, dus mag 24 uur niet roken, en niets met kleur eten en drinken.quote:Op maandag 7 april 2008 23:10 schreef Smash-it het volgende:
Is C eventjes gestopt met roken? Why? Waarom? Heb ik even gemist.
Ze mag 24 uur niet roken vanwege de laserbehandeling (wit maken) van haar tanden. Ze mag ook alleen maar lichte dingen eten.quote:Op maandag 7 april 2008 23:10 schreef Smash-it het volgende:
Is C eventjes gestopt met roken? Why? Waarom? Heb ik even gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |