Amanda zou in knalroze gaan mèt kroontje....quote:Op maandag 7 april 2008 22:52 schreef Ziet het volgende:
amanda vindt deze hele jurk too much! whahaha zie je wel, ze is echt jaloers!
quote:Op maandag 7 april 2008 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Amanda zou in knalroze gaan mèt kroontje....
Ja anders lijkt ze op Betty Boop...hij krijgt ze het haar strot uit??? Vet haar Claire???quote:Op maandag 7 april 2008 22:56 schreef Ziet het volgende:
dat haar wassen, dat vettige kan niet
ZEGT AMANDA TEGEN CLAIRE!!!
Dat moet zij zeggen, hahahahaquote:Op maandag 7 april 2008 22:57 schreef rooie3 het volgende:
Haar wassen zegt Amanda tegen Claire,dat vette haar kan echt niet.
Ja zo schattig van Amandaquote:Op maandag 7 april 2008 22:57 schreef coldstar het volgende:
Amanda geeft een goed en lief advies. Ze zegt tegen Claire, in de kapsalon staat een mand met allerlei sieraden van mij, kijk daar maar in. Ze raad haar aan een zwarte band om haar nek te doen en echt pumps aan te trekken. Dan maar wat groter. Claire en Huub zijn heel blij met het advies.
Heb ik nou net de meest hilarische opmerking van de week gemist?quote:Op maandag 7 april 2008 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Amanda: Je moet je haar wassen, want dat vettige kan niet.
Veeg me op
quote:Op maandag 7 april 2008 22:58 schreef Copycat het volgende:
Amanda die Claire vertelt dat ze haar haar moet wassen. Dat is net zoiets als een hoer die de paus op het hart drukt een condoom te gebruiken.
truste ruudquote:Op maandag 7 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fok! Bekijk het, en doe er verslag van.Ik ben als vrijwilliger aangewezen om morgen om vier uur weer te beginnen
(
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |