Zijn het al trouwjurken dan?? Voor een ondertrouw maakt het niets uit.quote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Huub hoort de jurken toch helemaal niet te zien of ben ik nu ouderwets?
en of... en waarom is dr kop zo licht?quote:Op maandag 7 april 2008 22:32 schreef fredfik het volgende:
is de del ook aan de pammetjes?ze ziet eruit als een hoer die verslaaft is aan die rotzooi
ziet er echt heel slecht uit
Ze is er een aan het uitzoeken voor morgen Deisyy, het is volgens mij nie de trouwjurk. Ze gaat in het wit heeft ze gezegd.quote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Huub hoort de jurken toch helemaal niet te zien of ben ik nu ouderwets?
Lichtekooiquote:Op maandag 7 april 2008 22:37 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en of... en waarom is dr kop zo licht?
[ afbeelding ]
Dit zijn slechts onderjurkenquote:Op maandag 7 april 2008 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn het al trouwjurken dan?? Voor een ondertrouw maakt het niets uit.
quote:Op maandag 7 april 2008 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn het al trouwjurken dan?? Voor een ondertrouw maakt het niets uit.
Het kwartje was gevallen, een beetje laat, maar tochquote:Op maandag 7 april 2008 22:36 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ondertrouw is geen trouw..dacht ik...
demins is backquote:Op maandag 7 april 2008 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Het kwartje was gevallen, een beetje laat, maar toch
quote:Op maandag 7 april 2008 22:41 schreef fredfik het volgende:
de del is nu al harstikke jaloers op de jurken....dat wort wat als de trouwjurken komen en clair in het midelpunt van de belangstelling staat pffffff
Ja, dat kan........quote:Op maandag 7 april 2008 22:41 schreef Ziet het volgende:
het wordt de rode
Geweldig toch, al gaat die hele trouwerij op het laatste moment niet door, de voorpret is superquote:Op maandag 7 april 2008 22:41 schreef fredfik het volgende:
de del is nu al harstikke jaloers op de jurken....dat wordt wat als de trouwjurken komen en clair in het middelpunt van de belangstelling staat pffffff
Dat dacht ik er ook meteen bijquote:Op maandag 7 april 2008 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, sexy... alleen een onderjurk aan... das een beetje Amanda-style hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |