quote:Op maandag 7 april 2008 22:10 schreef coldstar het volgende:
Hahah wat erg toch, al die mensen die Huub ondersteunen zijn veel beter. De andere zijn allemaal nietsnutten, wat doen ze eigenlijk daar....hahaha
Nee Guus, doe ik niet. Ik kan niet schrijven en lezen ook niet. Laat het maar zo. Blijf jij nou lekker bij jou mening, doe ik het met de mijne. Je moet geen discussie aan gaan met een dom iemand, is zonde voor je tijd en energie. Blijf jij nou lekker plaatje schieten, Okeeeequote:Op maandag 7 april 2008 22:23 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als je nu echt haar reactie had gelezen over het verschil in les geven had je nooit zo'n vreemde reactie kunnen geven...
Dat zijn de echt leuke caps. Hoe onflatteuzer hoe beterquote:Op maandag 7 april 2008 22:28 schreef Guuskeee het volgende:
mannie ziet er steeds slimmer uit
[ afbeelding ]
Verboden gebied..vrees ikquote:Op maandag 7 april 2008 22:30 schreef Lady-night het volgende:
Jammer dat Amanda die jurken niet ziet....
Die kan niet veel gekker meer worden na dat hij hoorde dat zijn dochter met Huub gaat trouwen.quote:Op maandag 7 april 2008 22:29 schreef yellowfirst het volgende:
Huub tegen Claire:"Zal ik je vader gek maken en ook een jurk aantrekken?"
Dimitri werd er bijna om vermoord, Wicawdo is andersquote:Op maandag 7 april 2008 22:29 schreef Guuskeee het volgende:
mannie wil wel eens een 'echte' man voelen
[ afbeelding ]
Ricardo is dan ook een vrouw in een verkeerd jasjequote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dimitri werd er bijna om vermoord, Wicawdo is anders
dattie wicawdo er maar om vermoord... 2 strontvliegen in 1 klap, wicawdo en brian eruitquote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dimitri werd er bijna om vermoord, Wicawdo is anders
Het is dan ook voor de ondertrouw, dan mag het welquote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Huub hoort de jurken toch helemaal niet te zien of ben ik nu ouderwets?
Script voor een huwelijkceremonie is anders dan een script van een soap.quote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Ondertrouw is geen trouw..dacht ik...quote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |